,,Eu sunt Lucifer.."

186 10 2
                                    

Dolli POV

Te iubesc..
Simt cum îmi deschid ochii, dar nimeni nu e aici? Văd cum vine o doctoriță în cameră, se uită la mine cu o față serioasă, iar apoi schițează un zămbet fals. Doctorița asta îmi pare cunoscută.

-O, te.ai trezit. Îmi spune ea.

-Aşa cred, ce s.a întâmplat? O întreb eu

-Eu de unde să...adică.. doctorul mi.a spus să bei asta când te trezeşti. Îmi spune ea şi îmi întinde o sticluță cu o substanță..

-Ok...dar, ce conține? O întreb eu analizându.i chipul

-Conține ceva, nu contează ce,acum hai bea! Îmi spune ea şi îmi întinde sticluța. Ia stai, seamănă cu..Leah!

-Nu! Ştiu că tu eşti,Leah! Spun eu şi arunc sticluța pe jos, iar aceasta se sparge şi podeaua a scos ceva fum.

-Of, mi.ai stricat planul....planul A, acum urmează planul B! Spune ea şi scoate o seringă de la spate. Încep să țip cât mă ține glasul şi îl văd pe Tibi cum intră în cameră. Îi ia seringa din mâna lui Leah şi i.o înfinge în gât, Leah cade la pământ. Tibi se uită dezgustat la ea, a călcat pe Leah cu intenția de a veni la mine.
Mă uit la el confuză.

-Cuplăcere. Îmi spune el, dă să plece dar îl prind de încheietură.

-Tibi...în legătură cu ce mi.ai spus ieri.. Spun eu

-Ce ți.am spus eu ieri? Mă întreabă el confuz

-Da..mi.ai spus..ştii tu..că..mă iubeşti. Îi spun eu lui

-Scuze, dar nu îmi amintesc să fi făcut asta Barbie, iar dacă aş fi făcut.o aş recunoaşte, dar nu. Spune el.

A fost un  vis?...

-A..scuze...poți să mă laşi singură?... Spun eu

-Da, ne vedem după Barbie. Spune el şi o ia pe Leah pe umărul lui drept.

După ce a ieşit din cameră am început să bufnesc în plâns şi să arunc cu tot ce am găsit.

AM CREZUT CĂ MĂ IUBEŞTE! Nu ştiu ce să cred şi ce să nu cred!

Un doctor intră pe uşă şi se uită confuz prin cameră.

-Ăăă.

-A fost un cutremur! Spun eu schițând un zâmbet

-Aa, ăă, poți pleca, tocmai am terminat cu..

-Bine, mersi. Paa! :D Spun eu şi ies pe uşă.

Am fugit sus pe scări în camera mea şi m.am schimbat de halatul ăla puturos.

Mi.am luat un tricou lung şi larg de culoare gri, o pereche de colanți negri, nişte papuci de casă gri, mi.am lăsat părul nefăcut pe spate şi mi.am dat machiajul jos. Am deschis uşa de la camera mea şi am coborât scările până la bucătărie. Am luat din frigider 8 borcane de Nutella, 3 cutii de Nestquiq (nuj dacă aşa se scria) şi am urcat înapoi în camera mea. M.am încuiat în cameră şi am pus toate dulciurile pe pat, am dat drumul la televizor şi am pus nişte filme horror. Nu ştiu dacă vor avea efect.

*După 6 ore*

-Nu te du' acolo, nu te du' acolo! Spun eu urmărind serialul American Horror Story Hotel.:-Eu ți.am spus să nu te duci. Adaug eu.

După câteva minute aud pe cineva cum bate în uşă.

-Dolli? Întreabă Tibi, iar eu nu răspund:-Dolli. Spune el, iar eu tot nu răspund. În a doua secundă uşa se dărâmă.

-Hey! Aia e a doua uşă pe care o strici! Țip eu uitându.mă în continuare la serial.

-Uite, Dolli. Nu ai voie să te joci cu mine! Îmi spune el

Atunci am rămas stană. M.am ridicat de pe pat şi am închis televizorul.

-Deci tu îmi spui ca eu să nu mă joc cu tine, dar tu ai voie să te joci cu mine şi cu sentimentele mele tot timpul?! Păi fi atent aici domnule vampir arogant, eu nu sunt jucăria ta de plastic ca să poți face ce vrei tu cu mine, iar atâta timp cât vei avea acest comportament față de mine, eu îl voi avea lafel față se tine! Spun eu nervoasă

-Glumeşti. Tu cred că nu ai idee cine sunt eu?!  Eu sunt viitorul Rege al Vampirilor, cea mai faimoasă specie din lumea de apoi şi te asemenea, sunt şi conducătorul oamenilor! În special, conducătorul tău! Aşa că trebuue să faci exact tot ce îți spun eu, cănd vreau eu şi cum vreau eu! Ai înțeles omuleț naiv?! Spune el.

Nu sunt fraeră, ştiu şi eu câteva trucuri. Trucuri de vrăjitoare *)
Atunci am fugit către fereastră şi am sărit, Tibi vine şi el şi îşi pune mâinile în cap. Cănd să ajung la pâmânt m.am transformat într.un porumbel şi mi.am luat zborul.

-Pa pa fraiere! Spun eu şi îmi iau zborul, dar înainte de plecare l.am putut vedea pe Tibi cum se aruncă de la fereastra camerei mele. Stau pe loc şi mă uit la el cum cade în gol.:- TIBIIIII!!!! Strig eu la el, vreau să mă apropii de el, dar...se transformă într.un liliac. M.ați auzit? Un fuckin' liliac!

-Nu ar fi trebuit să faci asta. Îmi spune el şi zboară spre mine, eu nu stau pe gânduri şi o iau printre copacii din pădure.

-Lasă.mă în pace claustrofobule! Spun eu şi accelerez.

-Opreşte.te tu şi voi face lafel! Strigă el. Mă uit în jos şi văd un vânător cu o puşcă de vânătoare, nu îl bag în seamă şi îmi continui drumul,  dar apoi simt cum un glonț face contact cu aripa mea. De la impact, îmi reiau forma umană şi cad printre copacii deşi ai pădurii. Cad prin toate crengile copacilor, acestea făcându.mi răni şi mai mari.
Am simțit cum am atins solul rece şi aspru al pădurii. Îmi pun măna la brațul drept, unde am fost împuşcată. Am tresărit la atingere. Îmi deschid cu greu ochii şi văd un bărbat cu păr negru ca tăciunea, ochi roşii ca sângele, nas mediu şi tenul deschis. Purta un costum negru cu o cămaşă roşie deschisă la primi doi nasturi de sus.

-Ci-cine eşti tu..? Întreb eu cu puțină voce.

-Eu? Eu sunt Lucifer..dar întrebarea este...,,cine eşti tu"?

-Eu sunt Dolores. Spun eu şi mă ridic în fund şi îmi mângâi tâmpla:- TIBI! Prietenul meu! Unde e? Întreb eu

-Prietenul tău era cumva un tip musculos cu păr negru? Mă întreaba Lucifer.

-Mmmda.. Spun eu

-L.am văzut zburând de aici acum câteva minute. Îmi spune el. Ce mai prieten..:-Ascultă, nu te.ai săturat să mai stai la vampiri? Mă întreabă el

-Ba da.... Îi spun eu

-Poți să vi la mine. Îmi spune el şi îmi întinde mâna.

Am stat să mă gândesc şi...

-S.a făcut! Spun eu şi dau mâna cu el.

Tocmai ai făcut un pact cu diavolul...

Dragoste Întunecată (Vol. II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum