Din perspectiva lui Tibi
,,Unde e?" O intreb pe Claire. Telefonul mi.a disparut de cateva zile si sunt sigur ca ea mi l.a luat, sunt sigur ca m.a auzit cand vorbeam cu Dean la telefon -Tipul care va organiza petrecerea mea si a lui Claire de logodna.
,,Pentru ultima oara. NU STIU!" Striga la mine. Pana aici.
,,Fie" Spun si ma ridic de pe patul ei.,,Crezi ca nu pot suna de pe telefonul altcuiva? Frumoasa incercare Claire" ranjesc. O lacrima cade pe obrazul ei atunci cand incep sa ranjesc.
,,Ce ti.am facut eu tie?! Eu nu vreau sa ma logodesc cu tine! Chiar nu intelegi?! M.am saturat sa stau aici si sa plang toata ziua! Mi.e dor de parintii mei! Imi e dor de casa mea!" Imi spune nervoasa cu lacrimile in ochi.
,,Claire, stii bine de ce nu te las sa pleci." Ii spun.
,,Eu nu te iubesc Tiberiu...nu.."plange.
,,Nici eu nu te iubesc, dar vreau sa fac asta pentru regatul meu, au nevoie de un rege!" Strig la ea.
O liniste apasatoare se lasa in camera.
,,Bine." Spune ea simplu.
,,Asa credeam si eu. Acum da.mi telefonul" ma rastesc.
,,Dar nu e la mine! Iti jur!" Striga ea.
Din perspectiva lui Claire.
,,Atunci unde e?!" Striga el la mine.
,,Eu de unde naiba sa stiu?!"
,,TIBI!" Se aude o voce din afara camerei. Tibi se uita la mine cu o privire gen-stai aici- si iese din camera.
Asta e sansa mea! Ma dau jos de pe pat, dar sunt trasa inapoi. Ah, aproape am uitat ca sunt legata cu catusele astea de pat. La naiba.
Un barbat blond cu ochi albastri intra in camera cu un pumnal plin de sange in mana. Acests se uita la mine cu o expresie de parca ar fi iesit din spitalul de nebuni si se apropie de mine.
,,Tu nu esti Dolores'' Imi spune si imi ia barbia in degetele lui patate de sange.
Am dat negativ din cap, tremurand din toate incheieturile.
,,Atunci cine esti?" Ma intreaba ranjind.
,,C-Claire.." ma balbai.
,,Frumos nume, eu sunt Asher. Presupun ca tu esti o alta victima de a lui Tibi, asa.i?" Ma intreaba el. Victima?
,,Ce vrei sa spui prin victima?"
,,O, Dumnezeule, Tibi presupun ca ti.a spus ca te iubeste, nu.i asa? Pai deschide ochisorii aia mari si priveste adevarul. Nu.te.iubeste." imi spune aspru. Imi indrept privirea spre mainile lui patate de sange si imi dau seama ca ceva nu e in regula.
,,Singurul adevar pe care il vad cand deschid ochii, este ca tu i.ai facut ceva lui Tibi si acum incerci sa ma intorci impotriva lui. Nu sunt proasta" ii spun.
,,Wow, ce fetita desteapta. Pacat ca mintea ta se va duce pe apa sambetei" imi spune.
,,Pacat ca mintea ta s.a dus de mult pe apa sambetei" i.o intorc.
Asher imi prinde rochia in pumnii lui si ma ridica in sus tinandu.ma lipita de perete.
,,Cui ii trebuie minte cand ai muschi" imi spune.
Ii dau un picior intre craci lui Asher, iar el cade in genunchi din cauza impactului. Catusele s.au rupt atunci cand Asher m.a ridicat de guler. Trec peste el si caut camera unde se afla Tibi.
Il gasesc zacand pe podea cu niste lanturi de argint langa el si o fata stand intr.o balta de sange.
Iau lanturile si le arunc de langa Tibi si ii dau cateva palme cu speranta de a se trezii.,,Haide Tibi, trezeste.te, te rog, am nevoie de tine!" Strig la el.Simt cum o mana ma ridica in sus de par, ma intorc si vad un Asher furios cu mainile inca pline de sange uitandu.se la mine nervos.
,,Ti.ai pierdut curajul fetito?" Ranjeste. Am inghitit in sec. Dumnezeule, ce ma fac? Asher imi da o palma peste fata si ma tine de gat.,,Sa vedem cine pe cine loveste acum? Asher sau Claire?"
Tibi se ridica si il impinge pe Asher in perete stricandu.l,,Tibi" Spune.
Ma ridic si il iau in brate, iar el ma ia in ale lui si ma invarte prin camera. Dupa ce realizez ce fac, ma indepartez de Tibi si ma uit la el cu roseata in obraji.
Tibi pleaca de langa mine si se indreapta spre Asher. Am doua optiuni: prima este sa plec de aici si sa il las pe Tibi infruntandu.se cu Asher, iar a doua este sa stau si sa il ajut..
O iau din loc cand vad ca Asher l.a aruncat pe Tibi prin perete si ma arunc peste Asher lovindu.l cu pumnii si cu picioarele.
,,Niciodata sa nu imi mai spui fetita!" Il lovesc in continuare.
,,Daca te.ai vedea cum lupti, ti.ai retrage cuvintele" imi spune si ma ia de gat. Iese din camera si ma tine de gat deasupra scarilor.
,,Spune pa fetit.o" imi da drumul la gat. Simt cum fiecare treapta imi loveste corpul in timp ce eu cad pe scari pana ajung la podea.
Ochii mei se inchid.
Scurt, stiu..
CITEȘTI
Dragoste Întunecată (Vol. II)
Vampir[¡¡¡¡CITIȚI DESCRIEREA!!!!] Da, ştiu, asta nu este propria mea creație şi nici nu o să fie...Dar, m.am gândit. ,,Oare cum ar fi dacă aş continua eu?", iar apoi m.am gândit dinnou ,dacă ați spune ,,Nu ai voie să continui cărțile altora" sau ,, Nu ai...