Trecut

113 4 1
                                    

*Cu cateva sute de ani in urma, dupa moartea lui Dolli*

Claire POV

Urc scarile pana in camera mea si ma imbrac in rkchia mea de noapte. Ma intind putin si ma asez pe pat langa ursuletul meu de plus. Inspir adanc mirosul lumanarilor parfumate din camera mea, ce si.au imprastiat mirosiul in camera mea toata ziua. Ma aplec sa sting lumanarea, dar simt cum cineva ma prinde de incheietura mainii si ma trage de pe pat, imi indrept privirea spre persoana care ma tine de mana , insa nu pot sa vad decat o pereche de ochi albastrii stralucind in lumina lunii.

,,Da.mi drumul!" Strig eu, dar inainte sa mai tip odata mi.a pus mana la gura ca sa nu mai scot niciun sunet.

,,Daca mai faci vreun zgomot, s.a zis cu tine Claire" imi sopteste amenintator o voce de barbat in ureche.

Simt cum doua lacrimi imi parasesc ochii, ajungand la mana barbatului care ma tinea strans in bratele lui.

Am reusit sa imi strecor o mana prin stransoarea lui si i.am dat mana de la gura mea respirand putin. ,,AJUTOR!" Strig eu cu speranta ca ma va auzi cineva.

,,Shh" Imi spune acesta, iar apoi simt o durere insuportabila in zona gatului meu. Simt cum ochii mi se ingreunraza si ultimul lucru care il pot vedea sunt ochii albastrii ai barbatului schimbandu.si culoarea intr.un rosu ca sangele.

Deschid ochii si vad ca ma aflu intr.o camera complet..neagra, nu stiu unde sunt, dar asta nu e camera mea. Ma ridic in fund si imi dau jos picioarele de pe pat, ma ridic si ma indrept spre usa din fata mea. Apas pe clanta, dar nu se deschide.La naiba.

,,Hey, e cineva? Deschideti usa!" Strig eu batand cu pumnii in usa de lemn. Aud niste pasi apasati indreptandu.se spre usa. Aud un mic chicot de pe partea cealalta a usii. Usa este descuiata si se deschide incet, imi ridic privirea spre barbatul ce statea ranjind in fata mea.

,,Buna dimineata Printesa Claire" imi spune acesta si imi ia mana intr.a lui sarutand.o intr.un mod elegant. Mi.o trag din fata lui si il iau de barbie.

,,Cine esti si ce vrei de la mine?!" Strig eu la barbat.

,,Nu te fa ca nu ma cunosti Claire" imi spune el prinzandu.ma de incheieturi si apropiindu.si fata de a mea incat ii puteam simtii respiratia pe chipul meu.

,,Nu vreau sa fac cunostiinta cu un sugator de sange!" Strig si imi trag mainile din ale lui.

,,Te surprinde ca sunt si regele lor?" Ranjeste el cu o expresie increzuta.

,,Si?"

,,Si te surprinde ca tu ai putea devenii regina, printesa" Imi sopteste el in ureche.

,,Huh, ce te face sa crezi ca vreau sa fiu o trasla de vampir?" Il intreb eu. Ce increzut.

,,Faptul ca regatul tau ar putea fi mai bogat si mai apreciat" imi raspunde el ,,In plus, nu as iubii vreodata o increzuta ca tine, dar trebuie sa devin rege inainte ca altcineva sa imi ia locul".

,,De ce nu conduci singur gagauta?" Ranjesc eu.

,,Deoarece regatul meu va trebuii sa fie unul iubitor si intelegator, nu unul plin de ura si tristete" Spune el pe un ton mai crescendo.

,,Trebuie sa iti iubesti regina catârule" Strig eu la el.

,,Uite Claire, asta nu e o rugaminte, nu ma enerva!"

,,Nu ai cum sa ma faci sa fiu regina ta!" Strig si ma indepartez de el, dar ma impiedic de rochie si cad, dand cu capul de tocul usii.




Ma trezesc dinnou pe pat. Ah, capul meu. Incerc sa ma ridic de pe pat, dar vad ca sunt legata cu niste catuse de marginea patului.Vampir prost. Observ o mica stralucire pe degetul inelar, asta e un inel de logodna?

,,Te mira, regina?" Ranjeste el. Doar nu a...,,Ba da, bine ai venit in regatul nostru regina!"

Am ramas cateva minute holbandu-ma la el cu gura deschisa ,,Esti nebun" ii spun si incerc sa rup catusele.

,,Asta cauti?" Ma intreaba el fluturand cheile de la catuse in maini. ,,Oops" Spune el aruncandu-le pe fereastra.

,,Nu!" Tip eu. ,,Tu nu meriti sa fi iubit! Nici macar nu stii cum sa iubesti!Cred ca esti atat de nesimtit incat nici tatal tau amarat nu te.a suportat!" Ii arunc eu cuvintele astea in fata.

Ochii lui se schimba din albastru in negru, iar sprancenele lui formeaza o incruntatura puternica. Se apropie de mine si imi ia barbia in degete lui.

,,Cine dracu' te crezi tu sa vorbesti despre tatal meu?! Tatal meu era cel mai bland vampir pe care l.am cunoscut, dar nu era o para stricata ca tine!" Se rasteste el ,,As putea sa te ucid chiar in momentul asta, dar ai avut noroc ca am nevoie de o regina! Sunt sigur ca as putea chiar sa ma joc putin cu tine chiar acum! Ce zici? Sau poate inca nu ai observat ca esti o cu*vă!"

Simt ca ceva s.a rupt in mine. Imi las capul in jos si simt cum cateva lacrimi imi inunda ochii.

,,Bine..daca asta crezi..." Ii raspund eu. In mod normal as tipa la el si i.as trage o palma, dar cuvintele lui..cumva...m.au ranit.

,,Claire..?" Imi pune mana pe obraz, mangaindu.l bland, atingerea lui facandu.ma sa tremur din toate incheieturile,,imi pare rau ca..."

,,Nu, nu.i nimic..sunt in regula..." mint.

,,Stiu ca minti, iti pot simtii bataile inimii si.."

,,Oh, nu, dar ma simteam extraordinar de bine in timp ce tu ma complimentai!" Spun eu sarcastica

,,Claire, nu ma face sa.."

,,Sa ce? Haide, continua! Sa te enervez?! Da.i drumul, sunt pregatita!" Strig eu.

,,Nu vreau sa mai aud niciun cuvant din mutra ta de printesa rasfatata!" Striga el, iar apoi se face liniste. ,,Voi venii dupa-amiaza sa iti aduc ceva de mancare" Mai adauga si iese din camera.

E asa de insuportabil! Dintre toate printese de aici, de ce m.a ales tocmai pe mine?!

(La Media e Claire :3)

Dragoste Întunecată (Vol. II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum