Din perspectiva lui Tiberiu.
O vad pe Dolli cum iese din camera si ma lasa singur.Incep sa arunc cu tot ce se afla in camera ei veche si prafuita.De ce e asa de complicata?!. Asta e intrebarea ce imi tremura gandurile in acest moment. Of, de asta nu trebuie sa actionezi inainte sa intrebi Tibi, de asta!. Imi spune constiinta mea si chiar are dreptate. Sunt un dobitoc.
Ies din camera si ma indrept catre camera noastra. Deschid usa si o vad pe Dolli imbracata intr.o pereche de jeansi negri, un tricou alb, o geaca neagra de poele si niste cizme.
-Iubito, unde te duci? O intreb eu
Dolli se uita la mine si isi da ochii peste cap, iar apoi isi intoarce inapoi privirea.
-Dolli, te rog sa ma asculti. Eu-
-Da, stiu, nu ai facut asta intentionat, ti.ai pierdut controlul bla bla bla. Te inteleg.
O vad cum ia de pe dulapul ei un rucsac din panza si si.l pune in spate. Incearca sa iasa din camera dar o prind de incheietura.
-Dolli, unde te duci?!
-Sa o salvez!
-Pe cine?
-Pe cea care mi.a salvat viata. Pe Leah.
Am ramas stana in fata ei. Ce se intampla aici? Sa o salveze pe Leah?
Cat eu ma gandeam ca un tont, Dolli disparu.se din imprejurimi. Am oftat zgomotos si am iesit din camera cautand.o pe Dolli.O vad iesind de pe poarta castelului indteptandu.se spre padure, iar eu ma duc dupa ea. Ma pun in fata ei si o prind de maini.
-Dolli, nu te du acolo, sigur este doar o alta metoda de.a lui Kheelan sa te pacalea-
-Si daca nu e? In plus, Leah chiar si.a riscat viata pentru mine, iar eu trebuie sa.i intorc favorul! Imi spune ea si ma ocoleste continuandu.si drumul. Ma bag dinnou in fata ei si ii blochez calea.
-Poate nu te pot opri, dar pot veni cu tine. Ii spun eu si ii pun mana pe umar. Dolli imi zambeste uarecum multumita si ma saruta scurt pe buze.
-Au dreptate, poti.
-Deci, pe unde o luam?
O vad cum merge cativa pasi inainte si inspira usor aerul din jurul ei. Vad ca in mana ei apare un arc si un sac cu sageti in spate. Calculeaza tinta si trage intr.un copac. Se transforma in porumbel si se apropie de arc. Isi reia forma umana si isi aseaza urechea langa coada sagetii.
-Pe acolo! Imi spune ea si imi arata cu degetul in partea dreapta.
-De unde stii?
-Un vrajitor nu isi dezvaluie niciodata secretele.
Dolli sare din copac si vad cum arvul cu sagetile se avapora.
-Haide. Imi spune ea, iar eu o urmez.
-Esti sigura de asta Dolli?
-Nu am de ales. Imi spune ea si merge inainte.
¤→Dupa cateva ore←¤
O car pe Dolli in spate fiindca i.au cedat picioarele, deabea mai tine ochii deschisi. O pun putin jos si ii iau rucsacul din spate. Iau o patura de acolo si o pun peste ea.
-Tibi *oftat*ce faci, trebuie sa continui *oftat* drumul..
-Esti extenuata, ar trebui sa te odihnesti ca sa ai multa putere.
-Dar-
-Noapte buna Dolli.Ii spun eu si ii inchid pleoapele.
Ma pun langa ea asteptand dimineata. Nu am mancat nimic azi, imi e foame. Imi intorc privirea spre gatul lui Dolli, ahh, ce n.as da sa.i beau sangele.
Imi apropii capul de gatul ei si imi apar coltii. Dupa cateva secunde constientizez ce fac si ma indepartez de ea.
-Controleaza.te Tiberiu, nu.i face rau! Imi spun eu singur.
Aud niste pasi in spatele meu, imi intorc repede capul sa vad cine este si vad o caprioara. Aceasta sta nemiscata in fata mea. Cina. Ma duc in viteza spre ea si imi infing coltii in gatul ei, sorb tot sangele de acolo si apoi imi retrag coltii. Imi invart privirea si vad ca Dolli nu mai este acolo.
-Unde naib-
Ma uit in jos si vad un biletel, il deschid si incep sa citesc ce scrie inauntru.
,,Vino in castelul meu, stii bine unde e. Daca nu vi..sotioara ta va fi arsa. La propriu! Asa ca daca as fi in locul tau as veni. Au grija ce faci, un singur pas gresit si o vei vedea pe Dolli arzand sub ochii tai!
Kheelan"
Sunt un sot groaznic. Rup biletelul si incep sa alerg prin padure cu speranta ca imi pot salva sotia.
Dupa cateva minute ajung la castelul lui Kheelan. Ma duc in faea usii si imi pocnesc degetele.
-Esti ca si mort!
Dobor usa jos si o pot vedea pe Dolli legata la maini si picioare stand atarnata deasupra unei piscini de lava.
-Dolli!
-Tibi! (Ea)
-Ai venit deci. Ma bucur sa te vad ,,rege". Imi spune Kheelan sarcastic.
-Dai drumul lui Dolli! Nu pe ea o vrei, ci pe mine!
-Dorinta ta e porunca rege.
Il vad pe Kheelan scotand o telecomanda de la spate.-Ia.ti adio de la scumpa ta sotioara! Imi spune el si apasa pe un buton, iar lanturile care o sustineau pe Dolli se lasau lent in jos.
-Ma crezi prost? Ii spun eu razand.
-Nu te prosti, ce dracu' vorbesti acolo?! Ma intreaba el si apasa pe un alt buton care opreste lanturile.
-Tu chiar crezi ca eu nu ti.am adus o mica surpriza?
-Ce tot spui?
Cat eu il tin la vorba pe Kheelan in spatele lui apare Andrew si ii da un picior in mana. De la impact ii cade telecomanda jos.
-Esti un-
-Castigator.
Andrew il imobilizeaza si eu ma indrept spre el razand.
-Esti de nimic. Ii spun eu si ii dau un picior in fata.-Esti o javra *palma* esti un hartuitor *palma* si un amenintator prost * picior in cap*.
Il arunc peste umarul meu si ma indrept catre piscina de lava.
-Ce faci?! Da.mi drumul, nu ma ucide! Lasa.ma! Imi spune el si incepe sa se zbata, insa fara rezultat. Il iau si il arunc in piscina cu lava. Acesta incepe sa urle de durere, iar eu rad la imaginea asta grandioasa.
Imi ridic privirea catre Dolli si vad ca se uita speriata la mine. Ma duc la ea si rup lantul, o iau in brate si o duc jos. Ea se indeparteaza de mine si se pune in genunchi plangand.
Ma apropii de ea si o iau in brate.
-Imi pare rau ca a trebuit sa vezi toate astea si nu.ti face griji. S.a terminat...
Ştiu, prima data cand ati vazut titlul ati crezut ca Dolli si Tibi se vor despartii. Pai..nu e asa :).
Din nou, ati vrea sa fac si Volumul III al cartii? Lasa.ti un raspuns in comentarii. Pup ;*
CITEȘTI
Dragoste Întunecată (Vol. II)
Vampiro[¡¡¡¡CITIȚI DESCRIEREA!!!!] Da, ştiu, asta nu este propria mea creație şi nici nu o să fie...Dar, m.am gândit. ,,Oare cum ar fi dacă aş continua eu?", iar apoi m.am gândit dinnou ,dacă ați spune ,,Nu ai voie să continui cărțile altora" sau ,, Nu ai...