Pagi . Huh pagi .
Dah pagi rupanya . Cepatnya malam pergi tinggalkan daku , hm .
"Oppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!" Haa kau aku bagi highnote pepagi ni .
"Wae wae wae ?! Adik oppa kenapa ?" Wow , bapak lah muka gelabah dia . Kelakar do HAHAHAHAHA
K
K
Sekarang aku marah .
Woo Bin ketuk kepala aku . Ulang lagi sekali . He just knocked my head . Huwaaaa TmT . Ma precious head hm .
"Yahhh ! Oppa , kenapa ketuk kepala Yeon ?" Marah ni marah .
"Yang kau jerit kenapa ? Buat gelabah lah kau" Woo Bin marah aku balik . Haih ni yang nak perang ni . Tahi sungguh .
"Yeon bukan panggil oppa lah -.- Jangan perasan boleh ?"
"Dah tu kau jerit Oppa tadi bende ? Bukan panggil aku ke ?" Eh eh mamat ni .
"Yeon jerit Oppa je . I didnt call ur name okay . Aduh . Spoil mood ah oppa ni" aku buat buka cemberut . Heh
"Okay then , kau jangan makan . Harini aku yang masak k" Haish wrong timing ah aku nak merajuk ceni . Tak tak pe kalini kau menang .
"Oppaaaa , u're the handsome guy in the world .. Oppa lah abang yang paling baik di dunia ... pliss oppa ku yang kacakssssssss .. i need food" k . Aku buat aku paling comel plus ade air mata sikit .Mintak simpati . Kalau tak dapat tak tahu nak nanges ke ape .
"Em dah start dah drama murahan dia kat sini . Okay , kau menang kalini Yeon . Lepas mandi turun" Ahaaaa , aku dah expect bende ni jadi . K bangga jap .
"Thanks oppa cayang muahhhmuahhh" ek . Aku geli lah pulak buat ceni . Tak pe . Demi makanan . Lautan api pun i sanggup redah . Auuu clichè okay clichè .
K oppa dah keluar . Ape nak buat sekarang ? Mandi lah pelagi . Lol . K bye .
---------------------------------------------------
V POV ;
Aku terjaga sebab ada cahaya matahari pancar dekat celah celah langsir bilik aku . Aku bangun lepastu tutup balik langsir tu .
Aku baring balik .Ahhhhh heavennya dapat tidur .
Eh jap .
Jap . Did i missed something ?
Jap . Jap .
Otak jalan dengan baik pliss . Aku rasa aku ade missed something ni . Jap .
Ape dia eh ?
Innalillah ! Aku ade meeting dengan klien . Pale nenek lah . Cemana aku boleh lupa ni Masya Allah Astaga !
See ? Bila kita dah jatuh tersungkurtergolekterduduk baru nak ingat Tuhan . Ceramah free aku harini .
Kelam kabut aku lari sini lari sana . Ha kau breakfast pun cicir .
Sian maid aku , penat dia pikir nak masak ape harini . Haha sorry . Nanti saya naikkan gaji awak k .
Aku lari kalah Usain Bolt . Ye lah , aku lari tak cukup tanah wei . Aku yang light ni terus jadi bolt . Peluh punya pasal . K kau tak paham an
Buat buat paham je lah . Aku dah lambat ni takde masa nak explain .
-------------------------------------------------------------
"Fuh sempat" aku cakap slow je . Kuman pun tak dengar . K tak lawak . Aku ternampak susuk tubuh seorang lelaki berpakaian formal sedang menunggu seseorang . K relax V . Jangan nervous . Tunjuk muka masin eh manis kau .
"Eh , En.Kim lama tunggu ? Maaf saya terlambat" aku minta maaf dekat klien aku ni lepastu aku tunduk 93 darjah . Aku tunduk lebih sikit . Kang lari pulak klien aku .
"Ya ya , tak lama pun . Saya baru je sampai . Tak perlu minta maaf ." Aku lega gak ah dia cakap centu . Selamat kau V ~
WOO BIN POV ;
"Ya ya , tak lama pun . Saya baru je sampai . Tak perlu minta maaf ." Aku terus berdiri lepas dengar ada seorang lelaki panggil nama aku .
Lepastu dia pelawa aku duduk dan kami bincang pasal syarikat .
Dengar cita company dia ni bagus . So aku nak try gak kerjasama dengan diorang .
Aku dengar dengan teliti pasal archivement company dia . Satu pun tak cicir .
Kalau nak tengok kan dekat mamat ni . Nampak segak . Padan dengan Yeon . Boleh lah nak kenalkan kat dia .
"Saya setuju untuk bekerjasama dengan syarikat En.V" aku jabat tangan dengan V ni dan lemparkan senyuman dekat dia . Dia balas .
Habis je kitorang discuss . Aku balik ke Gold Corporation . Tu lah nama company aku . Gempak an . Hehe .
Haa kebetulan nama company En.V tu , Silver Corporation . Aduh jodoh adik aku ke ape ni haha .
--------------------------------------------------------
Aku buka phone aku . Then , aku text Yeon . Bosan .
Yeon Gemok
onlineHaa bagus dia online .
Yeon ~
Buat apa tu ?Buat pandai .
Last seen at 14:23
Kim Nayeon kejam .
__________________________________
💕