Dah masuk 5 bulan Nayeon mengandungkan anaknya dan
Taehyung . Bermacam macam ragam yang perlu dihadapi oleh Taehyung . ya , Nayeon tak ada alahan ape ape .Taehyung yang terkena alahan tu .
"Sayang...." suara Taehyung sayup sayup kedengaran . Dia sangat lemah sekarang.
"Ya awak .. kenapa ? awak nak muntah lagi ke ?" soal Nayeon risau . Dia kasihan dengan suaminya yang tidak semena mena menanggung alahan yang sepatutnya terkena pada dirinya .
"Sini kejap .." Nayeon turuti arahan Taehyung .
"Ada apa ?"
"Nak peluk"
Nayeon baring disebelah Taehyung dan menghadap lelaki yang sering membuatnya jatuh cinta .
"Awak .." panggil Nayeon
"Hmm"
"Maafkan saya ye"
Taehyung yang dari tadi bermain dengan rambut isterinya terus terhenti dan membuka mata .
"Kenapa ni ?" soalnya khuwatir
"Sebab saya mengandung awak yang terkena alahan teruk sampai macam ni" tiba tiba sahaja Nayeon rase sebak . Mengalir air matanya .
Taehyung yang melihat Nayeon menangis tak senang duduk dibuatnya . dia terus memeluk Nayeon erat dan mengucup dahi isterinya .
"Jangan lah nangis sayang . Anak saya juga . Saya tak kisah pun . Asalkan awak ada dengan saya ." katanya sambil tersenyum .
"Saya gembira selama ni cinta saya tak bertepuk sebelah tangan , Taehyung . Saya takkan tinggalkan awak" Kata Nayeon .
Dia sungguh bahagia dapat hidup bersama dengan lelaki pilihan hatinya . Apatah lagi apabila anak mereka yang sulung ini bakal lahir tak lama lagi .
Sungguh dia tak terfikir bahawa Taehyung yang menjadi teman baiknya suatu ketika dahulu adalah lelaki yang akan menjadi peneman seumur hidupnya hari ini .
"Saya cintakan awak , Kim Nayeon . Awaklah sumber kekuatan saya untuk hidup" mendengar kata kata yang keluar dari mulut suaminya . Nayeon terus mengucup bibir Teahyung yang agak kering itu .
Akhirnya , angan angan Taehyung untuk membina keluarga yang bahagia bersama bidadari pilihannya , Kim Nayeon menjadi kenyataan .
Sungguh dia bersyukur kerana. perjalanan hidupnya berjalan dengan baik .
——————————————-Ya tuhan , fanfic aku yang berhabuk ni dah habis akhirnya 😂 daripada tahun lepas tergendala . Idea langsung takde . Mesti ramai dah remove story aku ni . Tapi takpe lah . asal dah complete pun cukup membahagiakan diriku ini :')