x10

48 6 0
                                    

Dah hampir 2 tahun Nayeon dan Taehyung mendirikan rumah tangga . Akhirnya persahabatan yang lama terjalin diakhiri ke jinjang pelamin .

"Sayang .." panggil Taehyung yang sedang menonton televisyen .

"Ye ?" terus kaki Nayeon menapak ke ruang tamu dimana Taehyung berada .

"Sini kejap sayang"

"Ada apa ?"

Taehyung menarik Nayeon duduk di atas ribanya .

"Kenapa awak ni ? Saya nak masak"

"Saya tak lapar"

Nayeon buat muka menyampah . Nayeon tahu perangai Taehyung . Kata tak lapar . Nanti dia tak masak , Taehyung sibuk kata lapar .

"Buat muka . Cubit karang baru tahu" kata Taehyung .

"Awak nak cakap apa ? saya banyak kerja lagi nak buat tau"

"Sayang ni kenapa ringan sangat ?"

"Baguslah ringan . Saya tak banyak lemak" kata Nayeon sambil tersenyum .

"Bila nak berat pulak ?" Nayeon pelik dengan soalan Taehyung .

"Eh ? awak nak saya gemuk ke ?"

"Saya nak awak berat sebab bawak baby bukan lemak" jawab Taehyung selamba sambil menonton televisyen .

Habis merah muka Nayeon dibuatnya .

"Merepeklah awak ni"

Tipulah kalau Nayeon langsung tak ada keinginan untuk jadi ibu . Cuma dia belum jumpa masa yang sesuai untuk mereka berdua .

Tiba tiba Taehyung menolak Nayeon sehingga Nayeon terbaring di sofa tersebut .

"Apa kata kita buat baby sekarang ?" Taehyung tersenyum nakal .'Dia tahu Nayeon malu .

"Jangan mengada lah Taehyung , saya nak masak ni" Jawab Nayeon sambil tutup muka .

Taehyung menarik tangan Nayeon dan terus mencium bibir mugil milik Nayeon .

Nayeon yang agak terkejut dengan kelakuan Taehyung pada mukanya kaku . Tapi lama kelamaan dia membalas ciuman itu .

Nayeon memautkan tangannya pada leher Taehyung bagi mendalamkan lagi ciuman .

Akhirnya mereka dibawa ke dalam memori yang terindah buat mereka .

[C] Friend 》k.t.hWhere stories live. Discover now