woda woda woda woda woda woda woda woda woda woda woda woda woda woda woda

474 83 76
                                    


Człowiek składa się z iluś tam procent wody, ble ble ble to każdy wie. Gdzieś tam w podświadomości każdego człowieka jest ta informacja, że woda jest ważna dla organizmu, a mimo to słyszę od ludzi, że oni prawie nie piją, ba!, słyszałam, że nie lubią wody. Jak można nie lubić wody...?

Od czego zacząć dzień?

Dla tych, którzy nie są uczuleni na cytrusy, polecam – woda i sok z cytryny. Działa trochę jak kawa i jest bardzo zdrowe dla organizmu. Bardzo.

Picie wody jest ważne!

Warto spojrzeć na etykietę wody i poszukać takich z magnezem i wapniem, one są nieco droższe – zamiast złoty coś kosztują dwa coś. No ale!, jeśli kupicie taką raz na tydzień, to jakoś nie ucierpicie. Trzeba pić jak najwięcej. Litr wody dziennie to najmniejsze minimum, jakie może być.
Jeśli soki, to warto spojrzeć, czy nie jest to sama chemia, nie trzeba wydawać majątku na 100 pro owoców, bo czasem bywają dużo droższe, lecz znaleźć coś pomiędzy. A napoje słodzone i gazowane odstawić lub mocno ograniczyć. Wszystko jest dla ludzi, jeśli od czasu do czasu człowiek napije się koli, fanty, czy innych napojów słodzono-gazowanych nic się nie stanie, tylko żeby te napoje nie były codziennością.

W ciągu dnia postarajcie się pić jedną butelkę, one są zazwyczaj po 1,5l, wody, plus jakaś herbatka, mięta? Jakiś soczek?

Plusy? Ogólnie czujecie się lepiej. Serio. Dowodniony (chyba nie ma takiego słowa) organizm lepiej pracuje i do tego jest bardziej wypłukany z toksyn. Mniej bólów głowy, mniej skurczów (które kiedyś miałam bardzo często w nocy) i wiele, wiele innych. Jak już mówiłam, każdy organizm jest inny i każdy może zauważyć u siebie inne plusy picia dużej ilości wody.

Minus? Sikacie pincet razy dziennie.

~Ag.

NA OKO - książka kucharskaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz