Probral jsem se z nekonečné, konejšivé temnoty. Znova jsem slyšel ty kroky, které přinášely jen bolest a utrpení. Pak mě náhle zaplavila sladká vůně, při které se mé tělo uvolnilo.
Do cely vešel opět doktor s pomocnicí, v tu chvíli můj zrak spočinul na zdroji omamné vůně, který nesla žena v rukou. K mému údivu to bylo vědro plné lidské krve.
Doktor mi pomocí řemenů připoutal hlavu tak, abych s ní nemohl hnout a zacpal mi nos. Do džbánku nabral krev z vědra a donutil mě ji polknout.
Nejdříve jsem odmítal tu hnusnou tekutinu pozřít, ale po chvíli jsem se jí nemohl nabažit. Mé rány na těle se začaly zrychleně hojit. Na krk mi dali řemen a stejně tak i na nohy a ruce. Pak k nim připevnily řetězy a těch se ujali katové. Odpoutaly mě z kříže a já dopadl na tvrdou kamennou podlahu, ze které odsunuli hroty stranou. Znovu mě ovinula vůně lidské krve a já se nedokázal ovládnout, škubal jsem řetězy a sápal se k vědru. Katové na znamení doktora povolili a pustili mě blíž. Znovu jsem sebou škubl a tím se dostal až k vědru.
Zběsile jsem hltal krev a když se mě pokusili odtáhnout, jen jsem zavrčel a nedovolil jim to.
Cítil jsem jak se mi díky množství krve začíná měnit tělo. Mé ruce a nohy se měnily v tlapy podobné dračím, prodloužily se mi špičáky, narostl mi mohutný ještěří ocas a dva jemně zkroucené rohy na hlavě, což bylo dost bolestivé a moje uši byly teď delší a špičatější.
Pak došla krev...
ČTEŠ
Já Smrt
Paranormalplameny smrti pohltí vše co jim přijde do cesty. A až vše lehne popelem ON vystoupí ze stínů.