Proměna

64 3 0
                                    

Otevřu oči, které mě pálí od slané vody a spatřím modrou oblohu nade mnou. Někde za mnou se ozve dětský hlas ,, Už se probírá!!'' bolestivě se překulím na břicho a snažím se postavit s oporou něčích rukou.
,, Kdo jste, kde to jsem?'' zmateně se rozhlížím a opírám se o nejbližší balvan. Podívám se na své ruce, jsou normální, ani známka po monstru, které jsem byl předtím.
Jste na severní straně ostrova, vyplavilo vás moře.
Neznámá mě dovedla k malému domku a usadila mě na křeslo na verandě. Bylo krásně, ptáci zpívali, obloha byla jako vymetená a z domu se linula nádherná vůně čerstvého.......krvavého masa.......
Rozbolela mě hlava a začali se mi sbíhat sliny, uvědomil jsem si to, až když jsem ucítil svůj prodlužující se jazyk.  Vstal jsem a rozběhl se pryč, co nejdál od té lákavé vůně.
Doběhl jsem do lesa a už ztrácel dech.
Šel jsem pomalu hlouběji do lesa a hledal místo na odpočinek. Nakonec jsem ho našel, byla to dutina za vodopádem, do které jsem si vlezl a zjistil, že je větší, než se zdá z venku. Stěny byly porostlé břečťanem a u stropu na konci vyselo asi patnáct netopýrů. Rozhodl jsem se tu přespat, protože už se stmívalo.

O několik hodin později mě probudilo nízkofrekvenční pištění netopýrů.
Vstal jsem a cítil se ještě silnější než dřív. Dostal jsem hlad a napadlo mě, že když byli lidi u moře, bude tu někde i vesnice. Opatrně jsem vylezl ze své skrýše a nasál vzduch. Rozpoznával jsem pachy různých živočichů, ale pak jsem ucítil ten známý, který jsem hledal, lidi.

Vydal jsem se skrz les až k jeho okraji a nechal se vést pachem. Na louce za lesem se popásali ovce. Přeběhl jsem k nim a spatřil podřimující pasáky. Hlad mě ovládl. Nepozorovaně jsem se k jednomu připlížil, zakril mu rukou pusu, aby nekřičel a zakousl jsem se mu do krku. Zběsile sebou házel, až se ovce plašili. Konečně se přestal hýbat a já pocítil v ústech nával té neodolatelné tekutiny. Když jsem se konečně odtrhl, protože už nebylo co pít, postřehl jsem zděšený pohled druhého pasáka, který se zděšeně a se strachem v očích díval na moje měnící se tělo, ale krve bylo málo a neuspokojila mě, navíc ani mutace nebyla úplná. Přiskočil jsem a oderval mu hlavu od těla, ze kterého jsem pak vypil všechnu krev. Mé tělo už bylo ve formě, jakou mělo mít. Teď můžu do vesnice.

Já SmrtKde žijí příběhy. Začni objevovat