Kapitola 1

264 14 0
                                    


Michelle stačil jeden rychlý pohled nahoru na malou obrazovku aby věděla, že pro něj to byl jeden z večerů, kdy se chystal slavit. Říkala tomu noc „off". Alespon pro ni to bylo snadné říct. Pro dvě malé dívky stojící před ní s jejich matkou to bylo něco úplně jiného.

Neviděly jejich idola když byl opilý,zdrogovaný. Neviděli jeho smutný,žalostný výraz když vcházel na jeviště. Pro ně nebyl opilý hlupák, který používal všechny drogy které jsou dnes dostupné. Ne,ne. Pro ně byl bezchybný obraz dokonalosti. Byl to muž jejích snů. Jejich krásný pohádkový princ. Jejich oči se rozzářily když tam stály a sledovaly televizní obrazovku. Nespouštěly z něj oči. Děvčata se chichotaly, praštěný výraz ve tváři když sledovaly, jak pronášel děkovnou řeč za ocenění a nominace.

Pro Michelle to znamenala další noc utrpení. Někdy měla pocit, že jí ta bolest zabije pomalu za živa. Každý den byl horší. Michelle se zhluboka nadechla a snažila se ignorovat muže na obrazovce. Musela ignorovat dívky a jejich nadšené stěbetání. Musela se soustředit na práci .

Ale, samozřejmě, musel jít a udělat to.Měla to očekávat.

„Michelle," jeho hlas zněl stejně ztrápeně a uboze jak vypadal. „Michelle.. Zlato..Chybíš mi. Prosím vrat se domů. Stýská se mi.. Je mi to tak moc.. moc.. líto.. Prosím.. Vrať se.. Michelle potřebuju tě."

Věděla , že to neměla udělat ,ale i přesto se otočila právě včas aby viděla, jak kameramani zabrali tvář Demi Lovato. Jeho ex-manželky která stála po jeho boku. Michelle zavrtěla hlavou a přemýšlela, jestli jí opravdu miloval, když byl schopný se tak brzo vrátit ní.

Napadlo jí, že opravdu miloval pozornost médií.. Média ho milovaly. Slavný Joseph Adam ''Joe'' Jonas., stál na jevišti.. spolu se zbytkem kapely a veřejně hledal dívku , kvůli které opustil svou manželku.Po dívce která ho opustila. Média tak měly další drby o kterých psát..

Michelle se rychle ohlédla na obraz ženy, kterou „ukradli" . Kamera znovu zaostřila na něj. Odvrátila se ke své práci. Z TV byly slyšet zvuky rvačky. Jeden z kluků se snažil dostat Joa od mikrofonu. O chvíli později byl slyšet pád mikrofonu a toho kdo jej držel.

Jo. Rozhodně to byla jedna z těch nocí „off". .

„Awww", zasténala jedna z těch dívek.. „Podívej se na něj, on je tak smutný! Stýská se mi po Michelle. Chci aby se vrátila."

"Já taky!" druhá dívka odpověděla, přikývla hlavou.

Michelle polkla vzlyk, a na chvíli se zastavila. Žena mezitím vytáhla další položky z košíku.

Opět byla vděčná za nápad tajné identity, od té doby co zmizela z očí veřejnosti.

„Zajímalo by mě, kde zmizela a proč."

Michelle zadržela dech, když se zaměřila na jejich rozhovor. „Byli dokonalý pár,víš" Usmála se a obrátila pozornost k mladší z nich. „Dokonalí a zamilovaní." , řekla zasněným hlasem.

„Jo"

„Oni dva jsou dokonalí. Jsou jako Elizabeth a Darcy."

„A bože, Michelle je tááák mnohem lepší než Demi."

„Ach jo! Mnohem lepší!"

Michelle si opakovala aby se nerozplakala, když dala poslední položku do tašky.

„Děkuji za nákup, tady to je vaše."

Dívky utekly ženě dopředu obchodu, zatímco žena platila. Michelle řekla díky a s úsměvem jí podala výdavek.

Když žena schovala peníze, položila obě ruce na vozík,ale místo aby odešla, zůstala stát a chvíli jí pozorovala.

„Vy jste ona,že?" zeptala se nakonec.

Michelle ztuhla. Žádný člověk si toho nevšiml od té doby co sem přišla. Cítila,jak jí po zádech přeběhl mráz.

Ano, byla to ona. Michelle Williams. Životní láska Josepha Adama Jonase, srdce ameriky. Její blond vlasy byly nyní obarveny na tmavě hnědou, ostříhané, barevné čočky v jejích očích. Zhubla trochu, i když to nepotřebovala, byla bledší bez slunného počasí. Nosila obyčejné oblečení, které bylo tolik odlišné od jejího drahého . Kdysi nosila předražené oblečení a nyní? Stála za pultem a měla na sobě jmenovku se jménem ‚Abigail' Ale byla v pořádku.

Tady byla daleko od všeho, co kdy v životě poznala. Vzhledově byla daleko od dokonalé dívky, nebo žen na obálkách časopisů. .. Ano, byla stále ještě Michelle Williams.

Žena viděla hrůzu na dívčině tváři, usmála se tiše. „Neřeknu ani slovo," slíbila.

******************************************

Michelle vložila s povzdechem klíč do dveří... a po několika pokusech se jí pokusilo vstoupit do bytu se zasténáním.

Byla unavená, citově vyčerpaná, a stále nervozní že jí žena poznala dříve v práci. Sundala si bundu a hodila ji stranou. To samé udělala s botami a zamířila do kuchyně. Usmívající tvář její nejlepší kamarádky Angel jí zastavila v její cestě.

„Sakra,M, ovládla si dnešní vysílání," řekla a hodila si hrst popcornu do úst se smíchem. „Sledovala jsem to celé!"

Michelle znovu zasténala. „Jak zlé to bylo tentokrát?"

Angel se znovu zasmála a ukázala prstem,aby šla za ní

Na okamžik zaváhala, ale pak šla za ní. S každým krokem se blížila víc a víc k televizi.

Znovu opakovali řeč Joea a celý sestřih. Když se posadila začala komentovat. „Bože," zasténala ještě víc.

„Ach, počkej na to nejlepší," řekla Angel a přepla kanál, když se smála ještě víc.

A opravdu, každá stanice měla Joeův projev. Byly tam obrázky a krátké videoklipy s dotazy, kde přesně je, proč odešla.. Mluvili s různými celebritami a ptali se jich na jejich názor. Říkali jim různé verze,ptal se jich na její vztah s Joem...

"Ach, to bude lepší," slíbila Angel  a přepla kanál, smáli ještě víc.

"Prostě skvělé."

Nebylo to, jako by to bylo něco nového. Od chvíle, kdy „zmizela" měl tendenci tohle dělat, když byl opilý jako dřív.

"Mohlo by to být horší," Angel řekla s pokrčením ramen.

Michelle se zamračila a opřela se zpátky na gauč. „Jak tohle může být horší?"

Angel byla chvíli zticha.. „Mohli by zjistit kde opravdu jsi.."

No jo, to je pravda


Cesty lásky (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat