Kapitola 13

85 7 0
                                    

Měsíce ubíhaly a Michelle se stále ještě nevrátila. Nyní to bylo půl roku od chvíle, kdy úspěšně ukončil léčbu v léčebně a vrátil se do normálního života. Pomalu začínal ztrácet naději že se ještě vrátí.. Ale stále věřil... nebylo to snadné. Byly doby, kdy ho jeho víra v její návrat posilovala a dala mu sílu bojovat s jeho démony kteří byli hlasitější. Jindy se snažil rozptýlit prací nebo se snažil vrátit do normálního života... návrat byl těžký. Přinutil se každý den vstát a pokračovat i když to bylo těžké. 

Práce mu pomohla vrátit se do jeho života, ale v lepším slova smyslu než dřív, pomáhala mu. Joe udělal hodně změn. Změnil se. Mluvil více s jeho rodinou a jeho přáteli, když byl nervozní nebo nejistý mluvil s nimi o tom.  Řekl si o pomoc když jí potřeboval.  Vrátil se k práci s jeho týmem, kapelou, jejich sponzory atd... Zúčastnil se několika focení a pár koncertů, i když bez rozhovorů. Na ně zatím nebyl připravený.  Věděl že jednou znovu začne dávat rozhovory, ale do té doby..

Chodil častěji ven... jen tak na oběd, do posilovny, nebo jen nakupovat. Byla to hra na schovávanou s fotografy, kteří ho sledovali  na každém jeho kroku, ale drželi se dál. Zastavil se a dával autogramy jeho fanouškům nebo se s nimi fotil. Zúčastnil se pár vystoupení na akcích a oslavách.

Nebylo to stejné. Ne bez ní.

Nejvíc vzrušující věc pro něj byla jít do studia s bratry a hrát. Hráli náhodné písničky, pár z jeho písní které napsal  v léčebně. Jednou je uslyšeli lidé z vedení. Některé písně se jim líbily a chtěli je pustit do éteru a chtěli aby začali pracovat na novém albu.

Pokud s tím bude Joe souhlasit. Nechtěli dělat nic bez jeho svolení. Byly to jeho písně.

Joe věděl co to znamená a vzal si chvíli na přemýšlení. Kluci řekli, že o budou podporovat ať se rozhodne jakkoli, ale řekli mu i své názory. Nakonec souhlasil. Byl z toho hrozně nervozní - pro něj nový pocit.

Než si uvědomil co se děje, píseň byla dokončena a zveřejněna. Začali ji hrát v rádiu a na youtube. Byla k zakoupení on-line spolu s akustickou verzí.

Teď následovala.. propagace singlu.

****************************************************************************

Cause You're the one who helps me see

That sometimes it's okay

To fall  

"Takže,Joe." pokračovala reportérka po reklamě. Usmála se když promluvila. "Pojďme mluvit o slonovi v místnosti na chvíli."

Joe ji oplatil úsměv i když jeho byl nervozní a lehce poposedl na pohovce.

"Co se děje mezi tebou a Michelle Williams? Slyšel jsi něco nového? Víš kde je?"

Povzdechl si a začal nervozně klepat nohou.  "Hm, něco jsem o ní slyšel.. i když ne přímo od ní.:" odpověděl a rozhlédl se kolem. "Nevím kde je nebo kde byla." odpověděl. "Ale kéž bych to věděl." dodal tišeji. Nechtěl říct tuto část nahlas, ale stalo se.

"Co tím myslíš? Nepřímo?"

"Ona... ona mluvila několikrát s našimi přáteli... ehm, nechala jednu nebo dvě krátké zprávy... a pak mi poslala ještě jednu, když jsem byl v léčebně..."

"Ale neviděl jsi ji, nebo ano?" 

Přikývl. "Ne."

Reportérka se trochu naklonila. "Co by jsi jí řekl kdyby jsi mohl? Kdyby tu dnes byla?"

Cesty lásky (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat