Kapitola 8

90 10 0
                                    


Joe stál uprostřed místnosti a celé jeho tělo se třáslo.

„Prosím Nicole?" zašeptal.

Nick zaťal zuby. Věděl že se sem neměl vracet.

Nick se díval na strop než zaměřil pohled na jeho bratra aka trosku. Nikdy si nemyslel, že viděl někoho kdo vypadal víc uboze.

„Měl bych ti říct, abys vypadl."

„Já vím."

Nick věděl, že měl. Chystal se mu říct ať vypadne než Joe zvedl hlavu a jejich oči se setkaly. Joe vypadal jako štěně které mučí. Nick zavrčel. Byl naštvaný sám na sebe za to,že byl tak slabý. Ale udělal to, co chtěla Nicole a Kevin. Znovu pustil zprávu, kterou dostal od ztracené lásky jeho bratra.

Na Joově tváři se objevil výraz vděku. Pečlivě naslouchal každému slovu, které Michelle nechala Nickovi v telefonu. Zpráva byla sice krátká, ale výstižná. Trvala jen pár vteřin ale pro Joa znamenala naději.

Joe cítil úlevu. Věděl, že tam někde je. Živá. Snažil se z jejího tonu hlasu zjistit, jestli plakala, poslouchal zvuky které hrály v pozadí.. Jeho srdce začalo bít rychleji. Věděl že se snažila potlačit pláč. Cítil její strach. Poznal smutek, hněv. Michelle byla jediná věc na světě, kterou znal nejlépe.

Najednou se Joovo tělo začalo třást. Cvakaly mu zuby.. Bylo mu špatně. Kdyby byl poetik, řekl by, že jeho duše bolí.

Teď se Joovi stýskalo po Michelle víc než kdykoli předtím. Zasáhl ho pocit viny. Jako náklaďák. Celá jejich minulost, věci které podělal a kvůli kterým ho opustila, děvky se kterými spal teď...

Joe začal zvracet. Jeho mysl mu ukazovala obrázky posledních několika dní.. Ženy,drogy alkohol...a z toho mu bylo ještě víc špatně.

Joe zvracel.Zvracel. A znovu zvracel...

00000000000000000000000

Michelle si zakryla rukou ústa, když sledovala novinky na E!. Nemohla odtrhnout oči. Vypadalo to, jako by všechny média byly v New Yorku.

Michelle slyšela poprvé o Joově zhroucení když jela domů z práce. Spěchala domů a zapla televizi. Cítila jak se její tělo třese když s hrůzou sledovala Joa.

U první fotografie Michelle měla pocit že omdlí. Joe byl nelidsky bledý. Z nosu mu tekla krev.

Novináři říkali, že nebudou sdělovat žádné další informace. Jediné co jim řekli bylo, že Joe dostal záchvat. Byl násilný a napadl Nicka a Kevina.

Objevovaly se videa jak křičí a vyhrožuje všem, ničí nábytek,zdi. Ničil vše co se mu dostalo pod ruku. Vyhrožoval jedné holce, nevěděla kdo to byl, ale pokud jde o důvod? Bylo to docela jasné. Zřejmě to bylo to,co ho rozzuřilo. Další záběr byl, když jí táhl za vlasy z budovy.

Dívce zřejmě nedošlo že jí tam nechtěl. Neustále se vracela. Zřejmě myslela že chtěl víc. Křičela na něj ve vzteku a pak se uboze rozhodla ho svést. A to ho naštvalo ještě víc. Když jí přestal nadávat, odstrčil jí daleko. Záběr se nyní zaměřil na ní, jak tvrdě spadla na auto a pak na zem. Muselo to být velmi bolestivé. Nezdálo se že by ho to zajímalo.

Joova pozornost byla zaměřena na ostatní. Náhodně začal mlátit novináře. Všichni mu začali jít z cesty-no skoro všichni. Jeden idiot potřeboval víc snímků. Smál se tomu. Začal říkat hrozné věci o ní, o jejím a Joově vztahu. A zaplatil za to. Joe mu zničil kameru. Pak začal mlátit novináře.

Cesty lásky (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat