Sterling Knight měl na tváři velký úsměv, když stál před místností, kde byl v současné době zavřený Joe. Z toho smradu se mu natahovalo. Byl si jistý, že ten smrděl Joe a ne ta místnost.
„Kamaráde. Oficiálně ses stal mým největším úlovkem."
Joe ho neslyšel. Nevšiml si, že je tam někdo jiný. Sakra, teď sotva věděl kde byl natož aby vnímal co se děje kolem něj.
Joeho tělo bylo stočené do klubíčka, ale podařilo se mu- s velkými potížemi – posadit. Sice ho bolelo celé tělo, ale když se nad tím zamyslel. Jeho tělo ho bolelo at seděl nebo ležel. Nebyl v tom rozdíl. Nechápal co se s ním děje. Jeho tělo se houpalo dopředu a dozadu, zuby drkotaly o sebe. Bylo mu špatně. Cítil chlad a teplo zároveň. Během rvačky, cesty a cesty do nemocnice zvracel tolikrát, že to raději nepočítal. Místnost smrděla po zvratcích. Nikdo je nepřišel uklidit. Ne, že by si toho všiml. Matně si vzpomínal na někoho, kdo přišel do místnosti ale ne aby uklidil zvratky a umyl ho od krve,moči a zvratků. Jen mu převlékl oblečení a donutil ho něco vypít... ale nebyl si jistý jestli to byla realita. Vše bylo zamlžené. Měl pocit jako by tady byl několik týdnů.
Úsměv na tváři právníka byl nahrazen znechucením, smutkem a lítostí?
„Vypadáš hrozně." Řekl. „A podle toho to tady i vypadá."
Nakrčil nos. „Joe?"
Joe zaměřil pohled na právníka. Nebo si to alespoň myslel.
„ Vezmeme tě domů.Jo?" mluvil k němu jako ke zraněnému zvířeti. „Ostatní se postarají o pár posledních detailů a hned potom..."
Joe začal třást hlavou ze strany na stranu. „N ..Ne...Nechci." řekl po několika pokusech.
Sterling vytáhl zmateně obočí. „Ne?" ptal se ho. „Co tím myslíš ‚NE'? Přestaň si ubližovat." Dodal, když si prohlédl Joovo tělo. Měl krvavé jizvy na pažích. Nechutné.
Joe se na chvíli přestal úplně hýbat. Podíval se dolů. Nevěděl na co se vlastně díval... Ale stejně rychle, jako přestal se znovu vrátil do původní činnosti.
„Joe?"
„Já.. nemůžu ..ode.. odejít." zamumlal.
„Ano můžeš.."
Joe třásl bláznově hlavou a znovu ho přerušil.
„Musím.. Musím se zbavit závislosti.."
Sterling zavřel oči a povzdechl si. Věděl, co tím Joe myslel. Věděl, že kdyby ho odtud pustili, šel by ven a vzal si pár dávek „Proti bolesti" a kdo ví, co by se dělo potom.
Sterling přistoupil blíž.
„Dobře. Zítra budeš převezen do léčebny. Ne do takové, ze které budeš moci kdykoli odejít..Ale do takové, kde tě v krajní nouzi připoutají na lůžko."
Sterling si všiml jiskry která se objevila v Joových očích. Byla to naděje a strach. Bylo mu líto jeho kamaráda. „Postarají se tam o tebe. Pomůžou ti." Chtěl pokračovat jak hrozné to bude ale neměl šanci. Někdo vešel dovnitř.
Joe se snažil soustředit. Sledoval Sterlinga jak mluví s pár dalšími lidmi.
„Sterlingu?"
„Jo?"
„Ne."
„Jsi volný Joe, můžeš odejít... osprchovat se, umýt, najíst, spát.. pryč z téhle místnosti.."
ČTEŠ
Cesty lásky (Dokončeno)
RomansPříběh je o dívce Michelle, která se zamilovala do Josepha Jonase.. Byli spolu šťastní . V očích veřejnosti. Byli dokonalí pár.. Michelle opustila Joa kvůli jeho životnímu stylu-drogy,alkohol,párty.. Dokáže se Joe změnit? Vrátí se Michelle k němu?