Kapitola 4

111 10 0
                                    

Joe Jonas, zpěvák kapely Jonas Brothers, dnes ráno dorazil do léčebny..."

Michelle se převalila na posteli, aby vypnula zprávu, která vycházela z jejího budíku. Chvíli ho poslouchala, než usoudila, že má dost blábolů. Natáhla se a vypnula ho. Poslední, co slyšela byl muž, který uvažoval, jestli tento krok přivede Michelle zpět nebo ne.

Michelle zavřela na chvíli oči. Cítila v srdci naději. Posadila se a snažila se ten pocit setřást.

Opravdu chtěla věřit, že její bývalý přítel dostane pomoc, kterou nutně potřebuje, ale také věděla jak to bylo předtím. Joe šel do léčebny několikrát předtím... Problém byl, že nikdy nezůstal do konce. I když, vždy je naděje že jen možná.. možná tentokrát vydrží. Možná to tentokrát bude jiné. Možná že ho její odchod probudil..

Michelle nespěchala aby se dostala z postele. První přemýšlela o Joovi, pak si začala představovat, co by mohla udělat aby si místo zútulnila. Bylo příjemné, když jste se mohli na něco těšit... upoutat myšlenky jiným směrem.. v tu chvíli jí však zakručel žaludek a realita jí zasáhla znovu..

Nechtěla mít kamarády z několika důvodů. První byl, že by jí někdo mohl najít a říct kde skutečně byla.. Pokud ano, byla by odtud pryč v mžiku. Další důvod...Michelle se nelíbil nápad, že by se tady začala cítit pohodlně... protože by to znamenalo, že všechno opravdu skončilo. Že se věci nikdy nezmění pro její lásku.

S mnoha myšlenkami se rozhodla dostat z postele a zamířila do koupelny. Obraz v zrcadle jí už nevyděsil, ale nebylo to něco, na co byla zvyklá. Neznamenalo to, že vypadá jako někdo jiný. To ne. Ale mohla říct, že nevypadala jako její obvyklé „JÁ". Změna jejího vzhledu jí pomohla zůstat v utajení, ale taky to, že nikdo by nečekal v místě kde byla...

Michelle se naklonila blíž k zrcadlu a pozorovala svůj obličej pár minut, než si povzdechla a napustila si vodu.. Když se dostala ven, osušila se a oblékla si znovu pyžamo. Nemusela dnes do práce a neměla žádné plány. Vrátila se k zrcadlu a s povzdechem si začala česat vlasy.. V zrcadle nebyla Michelle Abigail Williams.. V zrcadle byla Abigail Chadwick

Nová ve městě. Abigail.

Sestra Angel Chadwick. Abigail.

Tmavě-blond. Abigail.

Někdo koho nikdo neznal. Abigail.

Obyčejná holka. Abigail.

000000000000000000000000000

Pokud by jste se zeptali Angel Chadwick, co pomáhá zůstat Michelle v utajení, dala by vám další 2 důvody. První byl, že sdílely byt daleko od všeho, co Michelle znala. Některé věci byly podobné, to ano, ale to bylo vše.

Dívka známí jako Michelle Williams vyhrála srdce milionů opravdu rychle. Všichni byli fascinováni malou blondýnkou. Čím víc se začala slučovat se slavným životem. Tím více začala zářit. Byla sladká, někdy až téměř odporně. Vždycky byla zdvořilá a starostlivá, bez ohledu na situaci a co se dělo. Svým úsměvem dokázala rozesmát i nejvíc zahořklého člověka. Když jste jí potkali, pochopili jste, proč se do ní Joe Jonas zamiloval. Když byli spolu, byli dokonalý pár.

Joe Jonas jí opravdu miloval. Dívka měla své vlastní peníze, takže všichni věděli, že s ním nebyla kvůli nich. Byla velmi žádána u fotografů. Každý chtěl spolupracovat s ní. Byla zvláštní. Bez ohledu, jak hrozní novináři občas byli, vždycky je okouzlila. Mohli být neslušní, naštvaní .. ale ke konci všichni vypadali jako by byli po uši zamilovaní.

Cesty lásky (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat