Kapitola 10

92 8 0
                                    

Michelle si uvědomila, že její mozek nedovolí jejímu tělu spát po několika hodinách převalování v posteli. Otevřela oči a hlasitě si povzdechla, když se rozhlédla po jejím tmavém pokoji. Natáhla ruku a snažila se najít její telefon aby zjistila kolik je hodit. Přivřela oči když jí zasáhlo světlo z telefonu.

Ozval se hluk za dveřmi a Michelle leknutím upustila telefon na zem. Když ho zvedla a vrátila na původní místo, uvelebila se uprostřed její velké postele a přemýšlela. Věděla, že by měla spát. Potřebovala klidný spánek. V práci měla být až zítra. A to je možná důvod proč nemohla spát. Práce jí zaměstnala natolik, že neměla čas na přemýšlení o Joovi a podobných věcech.

Znovu si povzdechla a zamířila do obýváku. Zapnula televizi a přepínala kanály než našla který hledala. Přivřela oči než si její zvykla na světlo.

Když se podívala do kuchyně, přemýšlela že by si vzala něco rychlého. Po krátkém uvažování se ale rozhodla proti. Neměla hlad.

Protáhla se a pak se svalila na pohovku. Načechrala si polštářky a natáhla se pro deku, která byla na opěradle gauče. Pohodlí vždy na prvním místě.

Michelle projížděla kanály a snažila se najít nějaký, kde dávali film. Vzhledem k tomu že byly 3 ráno dávali všude, hodně k její zlosti, jen reklamy. Pustila si písničky a občas potichu zpívala s nimi.

On the first page of our story

The future seemed so bright

Then this thing turned out so evil

I don't know why I'm still surprised

Even angels have their wicked schemes

And you take that to new extremes

But you'll always be my hero

Even though you've lost your mind

Začala vzpomínat na to, jak poprvé uviděla Joa... jak strávila noci sledováním videí Jonas Brothers... jak se do sebe zamilovali... a pak na doby kdy se všechno změnilo.

Znovu se vrátila do současnosti, když začala hrát jí známá písnička. Po pár vteřinách jí poznala. Začala se usmívat. Písnička L.A Baby (Where Dreams are Made Of) začala zaplňovat tichou místnost. Vzpomínala na doby kdy se video natáčelo..

Michelle zaměřila pohled na Joa cítila jak se její tep zrychlil. Cítila jak se její vnitřnosti začaly měnit na kaši když byla,no řekněme v transu. Jeho oči, vlasy které měl vždy dokonale upravené...Yum. Jeho tmavé oči se setkaly s jejími a ona začala být nervozní. Naklonil hlavu na stranu a ona vyjekla.. Dobře to bylo trapné. Ale oni byli takoví.

Video bylo docela jednoduché. Pláž, fanoušci, záběry z jejich seriálu, pár ze střechy.. Záběry Nicka, Kevina a Joa. Ale to byli oni. Video bylo dokonalé. A ano, byla nestranná.

Stále jí vrtalo hlavou, jak se dívka jako ona, mohla zamilovat do hvězdy jako je Joe. No to bylo pochopitelné. Každá dívka z něj byla jako v mrákotách. Víc nechápala, jak se někdo jako Joe mohl zamilovat do ní.

000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Joe přerušil psaní do zápisníku a podíval se přes rameno. Trochu přimhouřil oči a upravil si čepici. Z druhé strany místnosti bylo slyšet několik zvuků. Poprvé byl pryč z jeho pokoje. Chtěl vidět i něco jiného než čtyři stěny. Upřímně, začalo mu to lézt na nervy,

Cesty lásky (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat