Apare Teo

38 2 0
                                    

Stăteam în pat cu Kira când se aude o bubuitură după care vocea lui staills asta doarme aici nu?că astfel nu se explică . În fine trebuie să  mergem la şcoală . Am ajuns destul de repede deoarece tata  nea grăbit şi bine a făcut nu îmi vine să cred pe cine văd îl văd pe theo vorbind cu Kira şi încă o fată destul de drăguță dar asta  nu contează acum contează doar că problemele sau reântors.
-  Salut scott ce mai faci ? spune cu o voce prefăcută de prietenie .
-  Salut eu nimic important tu ce faci aici  credeam că ești în alt oraş cum de ai venit aici ? întreb cu o mască de fericire că îmi văd '' prietenul ''  atât de drag.
- Am zis să văd ce face vechiul meu prieten  şi iubita lui  . Da sigur minte dar nu puteam  fi sigur de asta îşi controlează bătăile inimi am reuşit sunt sigur că minte.
-  Minți cu totul şi ştiu sigur tiam aflat secretul ai eşuat experiment eşuat. când am spus asta doctori iau înjectat mercur şi a murit ce bine nu vroiau doar asta mau luat şi mau dus în ce ia ce pare laboratorul lor nu ştiu ce vor . Am văzuto  ce ia ce pare corpul ne însuflețit a lui Alison ce vor să facă că dar nu va ieşi  bine deoarece mă doare mâna cred că vor să îmi ia sângele find foarte rar nu mai aud şi văd în ceață cred că îmi pierd cunoştința  să sperăm că nu este nimic atât de grav .

Kira pov :
- Vreau să ştiu unde este şi vreau să ştiu acum . spun eu  foarte nervoasă după ce staills asta  simnt ca mor de ce îl vor nu pot să cred că a fost dus de doctori (Aaaaaaaaaaaaaaaaa..)aud un țipăt cred că lidia a simțit ceva sper să nu fie scott .
Peste câteva ore de mers  am găsit era întins pe jos cu ceva în mână dreaptă nu pot să cred eu şi Mălia am mers la el neam pus pe iarbă şi am izbucnit în plâns la pieptul lui  nu pot să cred că este mort din vina lui theo de ce trebuia să pățim noi asta când o să afle tatăl lor asta cred că o să facă crime în serie până îi va găsi pe cei care au făcut asta şi îi vom distruge că nea omorât alphaul suprem.

Adevarul (Teen Wolf )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum