Scott pov :
Îmi aduc aminte că de ziua ei iam dat un colier oare îl va purta la iesirea noastră . Staills este la uşa .
- Hei amice ce face îndrăgostitul meu prieten se pare că nu te ai pregătit oare unde o fi costumul ală . pentru un om este rapid uneori mă întreb de ce eu am fost muşcat transformat în unul dintre cei mai puternic alpha .
- Bine bine bine acum trebuie să pleci suntem doar prieteni aşa că nu cred că ar trebui să fac asta . spun şi îl dau afară din casă şi mă duc să îmi aranjez părul şi să mă schimb fincă eram plin de praf dar nu am observatVida pov :
Îmi aranjam părul negru bucuclat şi deodată lidia intră fără să bată şi îmi ia placa din mână ce a apucat o
- Hei ce tot faci îmi făceam părul . zic eu iar ea zâmdeşte ştiu zânbetul ăla este când are o idei e ai de capu meu.
- Bine acum să te aranjâm pentru intalnirea cu scotty ceva mai repede că eşti întârziere .
- Hei stai puțin nu este cumva un plan deal tău de a ne readuce înpreună cumva ?! 😕 întreb eu nedumerită .
- Poate... da poate nu dacă staills are succes la dat de mă afară sa îmbrăcat şi este deja în parc sau ..... nu apucă să termine de vorbit că ma sunat ( ia gicici pe cine ia de dumnezeu mica mea actriță 😈 pe minunatul său prieten scott )
Convorbire telefonica
Sc:Înainte să mă înjuri de toți dumnezei existenți şi inexistenți şi da ştiu ce făc cei doi buni prieteni ai noştri ( Lidia şi Stails )încearcă să ne cupleze din nou eu am terminat cu stails la tine cum merge ?!.
Vi: Imediat termin şi vin până atunci pupici mulții .
Sc: Bine te aştept pup.Convorbire încheiată
- Deci ce ți a zis ??? întrebă lidia cu staluțe în ochii ei mici ca de smarald ce adorabilă.
- Bine acum trebuie să pleci să termin stails este deja jos . zic eu privind fereastra în care se vede maşina decedată a lui stails deci trebuie să pleci .După '' întâlnire ''
Mă sună lidia pe messenger
Convorbire prin mesaje
Li: cf cum a decurs întâlnirea ?? 😇
Vi : Lidia nu a fost nici o întâlnire mia povestit ce sa întânplat de când am plecat nimic mai mult .
Li : Bn dragă vb mâine pup .Convorbire încheiată
Sper că vă place si sper că am progresat paaaaaaa lupisorii mei
CITEȘTI
Adevarul (Teen Wolf )
Hombres LoboCe sa întâmplat cu adevărat cu familia Hale cu adevărat ? Vor putea trăi vreodată în adevăr ? Ce se va întânpla cu haita lui scott ? Va avea vreo dată încredere să mai iubească după ce o pierde dinicu pe sufletul lui pereche ? Ce se întâmplă trebui...