Scott pov :
Stăteam la ora de dirigenție colegii povesteau şi staills îi făcea să râdă eu stăteam şi desenam ceva la sfârșitul caietului am fost oprit de cuvintele doamnei diriginte
- Bine copiii şi nu uitați mâine şedință cu părinții să nu aud vreo scuză. după ce a spus asta miam amintit că trebuie să vorbesc cu ai mei .
- Hei scott nu uita de piter şi emma ( mama lui scott cea adevărată ) . spune prietenul meu uneori mă întreb de ce suntem prieteni.
- Da ai dreptate ......... nu le mai spune pe prenume . uneori mă speriuşi pe mine in fine chiar trebuie să ajung acasăÎnainte de şedință :
Piter pov :
Ne ducem la o şedință cu părinții şi profesori .
- Bună siara şi bine ați venit eu sunt diriginta fiului dumneavoastră putem să începem chiar acum .
- Deci ştiți deja că fiul dumneavoastră este foarte inteligent deci dacă nu ar mai lipsi atât de mult de la ore totul ar fi în regulă chiar un mode de apreciat dar ce sa întânplat cu familia mccol ?
- Mulțumim pentru complimentele la adresa fiului nostru acea familie era cea adoptivă si o să aflu de ce nu vine la şcoală la fel de des presupun că putem pleca .
- Desigur şi mulțumesc de informație o siară plăcută doamnă şi domnule hale .
- O siară plăcută şi dumneavoastră.Scott pov :
Stăteam în living cu toți şi discutăm la ca va ce eu nu eram foarte atent dintrodată. ...
- Ați ajuns mai repede ca de obicei cum a decurs. am întrebat eu cuplul care se țineau de mănă pe care eu şi mălia îi numim părinți .
- Totul a decurs bine diriginta ta a spus că înveți super din e şi că este mirată ce note mari ai , acum toți afară iar voi doi la somn mâine va fi o zi destul de grea . a spus tata ceilalți au plecat iar eu am mers în camera mea înpreună cu lidia iar mălia cu staills în a iei .Scz că nu am postat de mult lupuşori dar mama mea mia luat telul si eu pe el scriu 😉 bye ....
CITEȘTI
Adevarul (Teen Wolf )
WerewolfCe sa întâmplat cu adevărat cu familia Hale cu adevărat ? Vor putea trăi vreodată în adevăr ? Ce se va întânpla cu haita lui scott ? Va avea vreo dată încredere să mai iubească după ce o pierde dinicu pe sufletul lui pereche ? Ce se întâmplă trebui...