Cristiana pov :
Mă indreptam de fapt eu şi cu tata mergeam înapoi în oraşul meu natal Becon Hills îmi amintesc că aveam un prieten care aproape tot timpul era serios doar eu si Staills îl înveseleam în fine am ajuns însfârşit când mă dau jos ca o împiedicată ce sunt cad peste un băiat . Când vroiam să îmi cer scuze şi să fug în fosta mea cameră îi văd ochii aceia parcă erau ca tăciunea cred că mam îndrăgostit .
- Scuze nu mam uitat pe unde merg eu sunt Cristiana dar dacă îmi zici cris cred că nu o să mai fie nimic din tine. spun eu uitândumă la acel dăiat care îmi părea foarte cunoscut.
- Nui nimic eu sunt Scott încântat să şti că îmi pari foarte cunoscută . Când a zis asta vocea aspectul comportamentul lui nu îmi vine să cred el este chiar el vechiul meu prieten care era si se pare că este mai serios ca niciodata dar zâmbetul acela laşi recunoaşte ori unde îl iau în brațe nu mă respinge îşi aminteşte cine sunt .
- Miai lipsit pitic rău de ce ai plecat aveam nevoie de alinarea ta atunci team asteptat dar nu ai mai venit cum de acum când mia trecut ai venit ? întreabă el apropo el mă prolechiază pitică fincă sunt mai mică decât el cu un an.
- Cum adică aveai nevoie de mine atunci tata ma luat pe sus şi ma pus în maşină şi am plecat îmi pare rău dacă aviai nevoie atunci de mine dar nu puteam să îi spun '' NU '' singurului meu părinte care nu ma părăsit te rog întelegemă nu teaş părăsi nici pe tine nici pe el . în timp ce spun asta nici o emoție pe chipul lui parcă mai frumos de cât înaint pe sub tricoul negru se vedea părți din corpul lui care parcă era sculptat în piatră cum sună asta cea mai bună prietenă a ta se îndrăgosteşe nebuneşte de tine dintro dată simt ca mă înbrățişiază şi simt cum i se prelinge o lacrimă pe obrazul lui fin.
- Îmi pare rău dacă ți am distrus visul dar trebuie să şti ceva important în ace siară iera să mor dar miam amintit de toate clipele frumoase petrecute înpreună asta au zis că mia salvat viața . spune el cu lacrimi în ochii dar nu mai era acea privire caldă şi sinceră care nu putea minți sa schimbat fuarte mult şi nu mă refer doar la cum arată ceva sau cineva a intrat în viața lui şi ia frânt inima în car avea curaj , iubire , speranța, ceva sa schimbat ceva foarte mult în timp ce eu nu am fost lângă el .
- Sa întânplat ceva scott eşti mai distant de cât te cunoşteam eu. când am zis partea cu '' eşti mai distant '' sa dat înapoi a început să îi strălucească ochii întrun mov deschis spre roz nu înțeleg oamenirol normali nu le strălucesc ochii.
- Ce eşti ? Cine eşti ? Scott ce se întâmplă ? întreb eu brinetul care sai schimbat ochii înapoi în acel negru ca tăciunea dar nu mai avea acea sclipire în ochii .
- Este totul bine sunt bine sunt o ființă supranaturală ma exact un vârcolac cel mai puternic alpha suprem de acum.
zice fără nici un sentiment pe fața aceia oficial mă sperie ce să îi spun aşa că fug în casă în camera mea privesc drept pe spre locul unde este privesc cum este luat de o maşină sport .Sper că va plăcut această fată este o vechie prietenă de a personajului meu preferat 😙😘ne cădem deta viitoare
CITEȘTI
Adevarul (Teen Wolf )
WerewolfCe sa întâmplat cu adevărat cu familia Hale cu adevărat ? Vor putea trăi vreodată în adevăr ? Ce se va întânpla cu haita lui scott ? Va avea vreo dată încredere să mai iubească după ce o pierde dinicu pe sufletul lui pereche ? Ce se întâmplă trebui...