- Până la urmă de ce suntem aici ?a întrebat scott nedumerit.
- Suntem aici pentru a primi tu raspunsurile de care avem nevoie. a spus stails ironic .
- Pot să ştiu de ce în apartamentul meu sunt 3 adolescenti ? a întrebat Derek fără pic de emoți pe cipul lui .
- Suntem aici să ne poveşteşti ce sa întâmplat cu fratele tău mai mic .a zis stails iar ceilalți nici nu au apucat să zică ceva iar Derek a mărturisit totul.
- Este adevărat eram trei nu doi al treilea eşti tu Scott îmi pare rău că nu ți am spus mai devreme dar până acum nu am fost sută la sută că eşti chiar tu.atunci scott a rămas şocat nu a ştiut ce să zică .
- Deci suntem frați , nu îmi vine să cred adică acum 3 ani nu credeam că sunt adoptat iar acum ni ştiu ce să zic .
- Te înțeleg frate eşti şocat dar totul va fi înregulă ok.
a spus stails bătândul pe umăr pe scott.
- Scott ştiu că ție greu dar vom trece peste asta ca nişte frați ok.
- Da ai dreptate dar vreau să ştiu totuşi de ce familia mea adoptivă mia ascuns asta atâta timp .
- Asta este o întrebare bună ar trebui să îi întrebi .a spus Derek înainte ca scott să plece .
Scott a ajuns însfârşit acasă şi a văzut că părinții lui sunt în living şi sa pus lângă ei.
- Ce se petrece aici de toată lumea îmi ascunde ceva azi , este ziua ascundeți lui scott câte un secret din trecutul lui .a spus scott foarte supărat pe părinții lui adoptivi fără săi pese de ce urma să spună părinți lui.
- Scott trebuie să îți spunem ceva dar presupunem că şti deja despre ce este vorba .
- Înainte să spui ceva ne pare foarte rău că ți am ascuns asta față de tine atâția ani . a spus tatăl lui adoptiv înainte de a spune ceva .
- Un singur lucru nu înțeleg , de ce mi ați ascuns asta ?Dacă mai vreți să aflați ce se întâmpla mai departe critici în continuare. 😊😀😉
CITEȘTI
Adevarul (Teen Wolf )
WilkołakiCe sa întâmplat cu adevărat cu familia Hale cu adevărat ? Vor putea trăi vreodată în adevăr ? Ce se va întânpla cu haita lui scott ? Va avea vreo dată încredere să mai iubească după ce o pierde dinicu pe sufletul lui pereche ? Ce se întâmplă trebui...