Apare kira

42 2 0
                                    

Nu pot să cred ce văd kira este în fața mea ma lăsat fără cuvinte .
- Scott eşti bine pari uimit că mai trăiesc da mai trăiesc acum haide acasă locul asta nu este sigur pe timp de noapte . spune iubita mea  şi mă trage după ia până la o cabană destul de drăguță pe stilul ei .
- De ce nu ar fi sigur cu mine  lângă tine ?! spuneam eu lunii în brațe dar ma respins ce o fi pățit ne reîntâlnim după 5 ani si nu mai vrea să ne înbrățişăm  am văzut ul adolaşcent în spatele meu ia la îmbrățișat călduros cum făcea cu mine înainte să o pierd .
- Kira ce se întâmplă mai întâi mă tragi în cabana asta după vine un adolescent  şi îl înbrățişezi dintro dată şi te aştepți să înțeleg totul ? am spus asta iar după acel băiat ma împins intro țeavă ascuțită din perete nu miam folosit puterile fincă nu era corect apoi când am vrut să o scot din mine el a îndoito ce ia ce ma făcut să mă transform dar nu pentru mult timp doar pentru ai trimite un semnal lui tata ca să ştie unde sunt
***
Nu după mult timp de stat tata sora mea şi derek au apârut transformați în casă când mălia ma văzut aşa a sărit imediat  pe băiatul ce mia făcut asta eu mă tem că  şi ceilalți au auzit urletul meu de ajutor  după ce îl aranjează bine vine şi mă ajută şi nu mă opresc până la masină  ajunsi acasă neam dus la daton ca să mă ajute să mă vindec mai repede eram întro stare de moleşală  din cauza dozei  mari  de medicamente am ajuns se pare că şi ceilalți au aflat ce sa întânplat . De aici nu îmi mai aduc aminte cred că am ajuns în pat .

Kira pov :
- Nu pot să cred că ai facut asta ce tea apucat ?îl întreb eu evident nervoasă după ce a plecat împreună de aici .
- Adien  măcar răspundemi  de ce ai făcut asta suntem doar prieteni el este singurul pe care îl iubesc . am rtrigat la băiatul care mă ajută să îmi controlez puterile fincă nu prea ştiam .
- Ma atacat în mexic cică mam dat la sora lui mai mică  am vrut să mă răzbun dar nu ştiam că am o forță aşa  mare îmi pare râu . după ce spune asta se ridică şi  dă să mă  ia intro înbrățişare prietenească dar îl resping luând urma iubitului meu când ajung acolo erau toți strânşi şi cu ştiu ce vorbeau aşa că intru .

Mălia pov.:
- Deci cine credeți că ar avea tâta ură încât să vrea să îl vadă aşa pe fratele meu .spun şi după acei apare Kira  şi ea zice:
- Îmi pare forte rău pentru ce sa întânplat habar nu am ce la apucat de Adien de a făcut asta pot să vorbesc puțin cu scott.  uau la asta chiar nu mam aşteptat dar cred că trebuie să vorbească presupun aşa că de ce nu .
- Sigur scott  este în camera lui şi nui nimic toți facem greşeli de asta există prieteni ca să discute şi să se înțeleagă acum haide  fugi mai repede la el.



Sper să citici în continuare vă pup😚

Adevarul (Teen Wolf )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum