Scott pov :
După leşin mam trezit întro lume de fapt nu ştiu unde sunt în fine. Văd un om care este deasupra unui cadavru încercam să mă transfom dar nimic , nimic ce se întâmplă unde sunt???
- Bună scott nu cred că mă mai ți minte ce mult te ai schimbat aici puterile sau o parte din ele nu mai funcționează a da tati nu ți a spus de puterile de demon îmi pare rău de tine . a spus bărbatul care acum era în fața mea ştiu este moartea dar cum dintr un leşin am ajuns aici am nevoie de bret dar şi de derek am nevoie să îmi spună cineva ce puteri am .
- Cine eşti şi despre ce tot vorbeşti de o parte de puteri de ce sunt aici ????? întreb eu şi sper să îmi răspundă la toate întrebările .
A început să îmi povestească tot aveam nevoie de vărul meu a tot ştiutor sau măcar de betaul meu ma lăsat să mă duc să îmi iau o singură persoană pentru a lupta cu el şi lam luat pe bret şi lam dus unde eram înainte dar cu mai multe cadavre .
- Hei nu trebuie să îți fie frică fi puternic eşti betaul meu şi nu îți dau voie să îți fie frică . am spus pe un ton sumbru el a dat din cap şi a apărut el cu o fată în mână mi se părea foarte cunoscută ..... Alison nu îmi vine să cred , mam dat în spate în speranță că ce ia ce văd să nu fie adevărat ochii au început să mi se lăcrimeze şi chiar vreau să mă transform dar nu pot iar bret nu ştie de asta îl atacă dar acest bărbat la aruncat cât colo iar eu îmi venea să îl spânzur dar nu pot atunci îmi apare o perechie de aripi negre cum erau ochii mei cei căprui spre negru acum simnt cum am prins o putere şi lam atacat pe bărbatul care era însuşi moartea nici nu ştiu cum lam învins când eram mic poate lam imobilizat din priviri ce tot spun nici numi dau seama când eram afundat în gândurile mele ma pus la pământ lam dat de pe mine şi lam pus la punct cu un urlet .
- Dune înapoi pe lumea noastră . - De ce nu faci asta tu singur dar de ce nu ne mai vedem poate data viitoare va fi definitiv .- Am învins moartea scott eşti genial !! mia spus bret în următoarea secundă ce am ajuns în universul nostru şi cu toți ne înbrățişează doar am î ndvins moartea nimic important oameni buni .
- Hei cei cu voi suntem întregi dar dacă mă strângeți sar putea să îmi iasă foc pe nări sau să mă întorc acolo .
am spus eu cu un glas hazliu dar nu aveam nici unul dispoziția necesară să râdem mam ridicat şi am înbrățişato pe femeia care ma crescut şi iubit şi mă iubeste în continoare .
- De ce ai făcuto puteai să rămâi acolo eu sunt doar un om . se învinuieşte ea singură când o aud îmi vine să râd nonstop dar mă apâțim .
- Tu un nimeni eşti un om dar miai fost alături o mare parte din viață şi nu am să te las să mori chiar dacă va trebui să te muşc . a râs de mine de fapt toți au râs la partea cu muşcătura ştiu cu toți că nu aşi muşca decât dacă sunt obligat .
- Haideți acasă când te externează? a aşteptat un minut .
- Ammmmm acum haideți acasă am nevoie de companie aşa că bret treci acas. a spus şi toți sau cel puțin eu ştiu ce îl aşteaptă pe bietul băiat .Sper că va plăcut această carte oare Alison va scăpa de acolo.
Suspans
Suspans
Suspans
CITEȘTI
Adevarul (Teen Wolf )
VârcolaciCe sa întâmplat cu adevărat cu familia Hale cu adevărat ? Vor putea trăi vreodată în adevăr ? Ce se va întânpla cu haita lui scott ? Va avea vreo dată încredere să mai iubească după ce o pierde dinicu pe sufletul lui pereche ? Ce se întâmplă trebui...