3.Bölüm

1K 54 12
                                    

ISABELLA’NIN AGZINDAN;

Katrina’ya duş alması için yardımcı oldum,sırtı için ne tür sabun kullanmam gerektigini zaten biliyordum.Bu ögleden sonra otuzyedi oldu.Sevimli tinkerbell pijaması ile dışarıya çıktı.

 '’Yatmaya hazır mısın?’’diye sordum.

 ‘’Hayır,hadi Drew’i görmeye gidelim.’’O önerisini yöneltti ben ise içimi çektim.’’Lütfen Bella!O gerçekten çok iyi.’’

 ‘’Bana bir pislikmişim gibi davranıyor Katrina.’’dedim.

 ‘’Hayır çünkü belki o da seni seviyordur.’’Ya evet.

 ‘’Ya evet.’’Gözlerimi devirdim.

 ‘’Bella sen güzelsin,ve o da güzel.İkinizde mükemmelsiniz!’’Erkek biri hakkında konuşurken güzel kelimesini kullanmasına güldüm.’’Hadi lütfen!Sadece onu bil.’’

 ‘’Bana kaç yaşında oldugunu hatırlatsana ?’’Şaka yaptım.Güldü ve kollarını bana dogru kaldırdı.Kucagıma aldım ve Drew’in odasına dogru yol aldık.

 Reyna teyzeyi ile birlikte orada Drew’in bacagını karıştıran birkaç adam daha gördüm.Bize baktı ve beni ve Katie’yi gördü.

 ‘’I-uhh’’Oradaki örtüyü direk bacaklarına hemen attı.Teyzeme dogru yürüdüm.

 ‘’Neler oluyor?’’dedim

 ‘’Pekala,o…’’Drew teyzemin sözünü kesti.’’Hiçbirşey!Ona hiçbir şey söyleme!’’Teyzeme dedi.’’Yaptınız mı?’’Meraklı bir şekilde çocuklara sordu.Başını salladı.

 ‘’Seninle yarın görüşürüz…’’Sustu.

 ‘’Ja-Ju- uh Drew’’konuşmayı bitirdi.Ona soru sorar bir şekilde bakış attım ama o bunu umursamadı.Adam onun elini sıktı ve dışarı dogru yürüdü.

 ‘’Hey..’’dedi Drew.Beceriksizce gülümsedim ve örtüsüne dogru baktım.

 '’Uh..Umm..Terledigim için bana izin verir misin?’’dedi.Reyna teyze başını salladı ve kabine dogru gitti.PPantalonu fırlattı ve başını egdi.

 ‘’Acaba şey…’’diyip sözününü tamamlayamadı ve benimle göz teması kurmamaya çalıştı.

 ‘’Oh!Özür dilerim!’’Bir elimi Katrina’nın gözüne,diger elimi ise kendi gözüme koyup,gözlerimizi kapatmaya çalıştım.Drew’in kıkırdama sesini duydum.Daha çok karıştırma ve homurdanmaya benziyordu.

 ‘’Uhhh’’ demesini duydum.

 ‘’Yaptın mı?’’dedim.

 ‘’Hayır,teyzeni çagırabilir misin?’’dedi.

 ‘’İstersen sana yardım edebilirim.’’

 ‘’Cidden bana pantalonumu giydirmekte yardımcı mı olmak istiyorsun?’’Gözlerim açıldı ve onun elinde bir basketbol şortu ile oturdugunu ve terlerinin kasları üzerinde aktıgını gördüm.Berbat görünüyordu.Açıkçası onun…iki kutuplu oldugunu düşünüyorum.Bu yüzden onu sinirlendirmek istemiyorum,özellikle onu duvarın dibinde bana çakmasına neden olduktan sonra ve dizinde bogum izleri vardı.’’Ben alttan boxerımı giyim,Bella.’’dedi ben düşüncelerim arasında kalmışken.Ayaga kalktım.

 ‘’Gözlerini kapat kedicik!Bella bana giyinmemde yardımcı olacak.’’dedi Katie’ye dogru.

 ‘’Endişelenme!’’dedi ve yüzünü koltuga gömdü.İkimizde kıkırdadık ve Drew’e dogru yürüdüm.

Out Of My MindHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin