6.Bölüm

815 51 4
                                    

ISABELLA’NIN GÖZÜNDEN;

‘’Pekala…’’Jason’ın kucagından kalktım ki böylelikle yemegini yiyebilsin.

‘’Kim benimle beraber alışveriş merkezine gelir?’’diye sordum.

‘’Ben!’’Katrina bagırdı.Gülümsedim ve onun yanına dogru gittim.

‘’Bize katılmak ister misin Jason?’’diye sordum.Bize baktı ve yüzüne koca bir gülümseme taktı.Sonra başını salladı.

‘’Bu harika!Öncelikle yemegimi bitirmemi beklemelisiniz,sonra gideriz.’’Başımızı salladık ve yemegini bitirdi.

‘’Oldu!’’dedi Katrina.

‘’Onu giydirsem iyi olacak.’’dedim Jason’a ve o da başını salladı.

Katie’nin odasına baktım.’’Ne giydin Katie?’’diye sordum.

‘’Pembe!’’diye belirtti.Güldüm ve giysi dolabına dogru ilerledim.Ona da aynı benim gibi bir şort,benimki gibi beyaz gömlek yerine ona pembe  bir gömlek verdim.Dolaba gitti ve küçük küpelerini aldı.Kıkırdadım ve giyinmesine yardımcı oldum.Dolabın önüne geldigimizde örgülü saçlarını açtım ve hafif dalgalı saçları omuzlarından aşagı düştü.Tekrar Jason’ın odasına dogru gittik.Siyah düşük bel bir pantolon içinde onu sıskaymış gibi gördüm.Arkasında oldugumuzu fark edince korktu.Eger bana sorarsanız bence seksi.Elinde ekoseli gömlek ile birlikte bize dogru döndü ve gülümsedi.

‘’Burada iki tane güzel kız var!’’dedi.Kaslı vücudundan kareli gömlegi geçirdi.Üzerimize dogru yürüdü ve Katrina’yı yakaladı.’’Hazır mısın kedicik?’’diye sordu.Katrina başını salladı ve gülümsedi.

‘’Tamam ama alışveriş merkezine gitmeden önce Walmart gibi bir yerde durmamız lazım ki yükseltici koltuk alabileyim.’’dedim Katrina’ya karşı.Biraz kırıldı ama sonra başını salladı.Jason telefonu ve cüzdanını zorla alabildi.Bende ondan Katrina’yı aldım ve o da böylelikle koltuk degneklerini aldı.

Asansöre dogru gittik.

‘’Gidiyor musunuz?’’diye sordu Reyna teyze.

‘’Evet,arabanı kullanabilir miyim?’’diye sordum.Başını salladı ve anahtarı elime verdi.’’Öncelikle evime gidecegim tamam mı?’’

‘’Tamam,dikkatli olun çocuklar!’’

‘’Görüşürüz Reyna’’dedi Jason ve Katrina.Dışarı çıktık ve arabaya dogru gittik.

‘’Hemen eve gidip  geri gelecegim.’’dedim ikisinede.

Kendi evime dogru sürdüm.

‘’Sizi içeri davet etmek isterdim ama erkek kardeşlerim ve onların arkadaşları var.Katrina’nın onları görmesini istemiyorum…İgrenç.’’dedim.Jason kıkırdadı.

Kapıyı anahtarla açtım.Ryan,Randy ve Alex’i oturma odasında X-Box oynarken gördüm.Kapıyı kapattıgım zaman kafalarını benim oldugum yöne dogru çevirdiler.

‘’Hey kardeşim.’’Erkek kardeşlerim konuştu.

‘’Selam Bella’’dedi Alex.

‘’Selam çocuklar.’’dedim.Yanlarına gittim.Hepsine sarıldım ve hepsini yanagından öptüm.Alex aynı bizim ailen birisi gibidir.

‘’Nereye gidiyorsun?’’Randy sordu.

‘’Dışarı.’’Basitçe cevapladım.

‘’Kiminle?’’

‘’Bir çocuk ve küçük bir kız ile birlikte.Buraya cüzdanımı almak için geldim.Alışveriş merkezine gidecegiz.’’

‘’Çocuk?Hanhi çocuk?’’diye sordu Alex.Evet ben size onun sanki benim diger abimmiş gibi oldugunu söylemiştim.

Out Of My MindHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin