5.Bölüm

805 56 4
                                    

ISABELLA’NIN GÖZÜNDEN ;

4 GÜN SONRA

‘’Bella!Hazırlan!’’diye teyzem bagırmaya başladı.Bugün cumartesi sabahı.İnledim ve yataktan kalktım.Buraya giyebilmem için birkaç kıyafet bırakmış.Bu iyi.

Şortumu ve gömlegimi giydim.Saçımı düzleştirmek için onun saç düzleştiricisini ödünç aldım.Biraz makyaj yaptım ve nerdeyse 4 ya da 5 dk aşagı kata kahvaltı için indim.

‘’Günaydın.’’dedim ve bir kase gevrek aldım.

‘’Günaydın,tatlım.’’diye geri cevap verdi teyzem.Oturdu kendi kasesindeki gevregini yedi ve kahvesini içmeye başladı.

Yemegimizi bitirdigimizde ben hemen telefonumu aldım ve arabaya dogru ilerleyip hastaneye gitmeye başladık.Saat daha sabahın yedisi….

Teyzeme hastane yemekleri igrenç oldugu için McDonalds’da durmasını söyledim ve Jason ve Katrina için bir şeyler aldım.Buraya hemen girdigimiz anda teyzem ve çalışanlar hemen selamlaştılar.

’’Oh,tatlım 5.kata gidebilirsin ve orda bekleyebilirsin.’’dedi.Başımı salladım ve 5.kata gittim.Burada her yerde oyuncaklar vardı.(Şuan hastaneler.)Toplamam gerektigine karar verdim.Oyuncakları oyuncak kutusuna,kitapları ise raflara yerleştirdim.Etrafta uyanık birisi var mı diye baktım.Hayır yoktu.Onları suçlamıyorum.Bugün cumartesi.Bu kadarına ben bile şaşırdım.

Katrina’nın odasına gittim.Rahatça uyuyordu.Onun rahatlıgını hemen bozmalıyım.Sadece şaka yapıyorum.Yani bunu demek istemedim.Ama onu gerçekten uyandıracagım.

‘’Katrina’’diye fısıldadım ve mırıldanıp ayısına daha da sıkı sarıldı.

‘’Katie uyan,benim Bella.’’dedim.Yavaşça gözlerini açtı ve bana yorgun bir gülümsemeyle güldü.

‘’Günaydın Bella’’uykulu bir şekilde konuştu.

‘’Günaydın bebegim’’Başını öptüm.’’Sana yiyecek aldım.’’dedim ve McDonalds çantasını açtım.Hızlı bir şekilde aldı ve bana sarıldı.’’Evet,işte şimdi tam enerjilisin.’’Şaka yaparak söyledim o da buna güldü.

‘’Hadi Drew’in odasına gidelim.’’dedi.

‘’Onun gerçek ismini biliyorum.’’diyerek belirttim ve onu aldım.

‘’İyi,tamam o zaman…Jason’ın odasına gidelim!’’diye düzeltti ve güldüm.

‘’Jason’ın odasınaaaaaaa!’’diyerek onunla beraber elimde yemeklerle koştum.Kapının önünde durduk ve onun horlama seslerinid duyduk.

‘’Hadi,tamam ona sürpriz yapalım.’’diye Katrina önerdi ve yere yattı.’’Yatagının altına saklan!’’dedi.Ayakkabılarımı çıkardık ve kapının oraya kattım sonra yavaşça onun yatagına dogru yürüdüm.Katie yemekleri kapının arkasına kattı.Uykulu bir şekilde Jason’ın yanına gitti,gözlerini ovuşturdu.

‘’Jason.’’dedi ve onun sırtına ulaştı.Jason inledi.

‘’Jason’’diyerek sızlandı ve bu sefer kolunu çekiştirdi.Gözlerini yavaşça açtıgını gördüm.Ve kendini yavaşça yukarı itti,bunu onun yatagının altında oldugumdan anlayabiliyorum.

‘’Hey,kedicik ne haber?’’diye mırıldandı ve kollarını gerdi.

‘’Daha fazla uyuyamadım.’’Katrina kaşlarını çattı.Jason kollarını ona dogru uzattı.

‘’Buraya gel.’’dedi .Dagılmış örgülü saçı ve yalın ayak ile onun yanına dogru gitti.Onu aldı ve onunla birlikte yorganın altına girdiler.Onu daha yakınına çekti ve ona daha sıkı sarıldı.Aynı bir aile kucaklaşması gibi.

Out Of My MindHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin