9.Bölüm

720 66 18
                                    

ISABELLA’NIN GÖZÜNDEN;

‘’Bir şeye karar verebildin mi Kat?’’dedim.Gülümsedi ve başını salladı.’’Zebrayı koyar mısın?’’diye sordu.

‘’Oh,tabiî ki,bu güzel olur.’’Elime pembe bir şey tutuşturdu.’’Hadi senin odana gidelim,böylelikle senin odanı dagıtmamış oluruz’’dedim.Eşyalarımızı aldık ve onun odasına(Katrina’nın odasına)dogru ilerledik.

Birlikte yataga oturduk.Tabiki,Jason ilerleyene kadar.Katie ve ben onun aksadıgını ve sonrada koltuga oturmasını izledik.

‘’Kedicik gel buraya’’Katrina şok içinde başını kaldırdı.’’Lütfen?Seninle konuşmak istiyorum’’dedi,sesi daha nazik geliyordu.Bana baktı Katrina.Omuz silktim.

‘’Ben burada bekliyor olacagım’’dedim.Başını salladı ve tereddütlü bir şekilde ayaga kalktı.Ona dogru ilerledi ve tam önünde durdu.Ona dogru egildi ve kolları ile onu sardı.

‘’Özür dilerim kedicik.Biliyorsun,Jason’ı kontrol edemedim.Öyle demek istememiştim.Benim favori kızım oldugunu biliyorsun’’dedi.Katrina başını salladı ve kafasını yere egdi.

‘’Prenses özür dilerim.Lütfen beni affet?’’Yavaşça başını salladı ve kafasını ona dogru kaldırdı.Jason onu yanagından öptü.’’Teşekkür ederim,şimdi ihtiyacım olan Bella’nın inatçılıgını kesip benim sevgilim olması’’Katrina bana umut dolu bir bakış attı.Kafamı salladım.

‘’Ahh…Hala hayal kırıklıgına ugramış bir şekildeyim’’

‘’Hayal kırıklıgı mı yoksa inatçılık mı?’’Jason’a ölümcül bir bakış attım ve o buna kıkırdadı.Katrina ile birlikte ayaga kalktı ve yanımdaki yatakta zıplamaya başladılar.’’Hadi bebegim’’ Ayaklarımın önünde egildi.’’Bana bir şans ver.’’dedi.

‘’Bu Jason hakkında degil.Sadece biraz kızgınım.’’

‘’Ne hakkında ?’’

‘’Seninle birlikte iki kişi dışarı çıkarken başka bir kızı öpmenden dolayı ‘’dedi Katrina…Benim için.Jason,Katrina’nın geniş gözlerine baktı ve Katrina başını salladı.

‘’Woww.Kaç yaşındasın sen ?’’diye sordu.

‘’Büyük’’Gülümsedi.

‘’Peki,umarım Bella GERÇKTEN üzgün oldugumu biliyordur ve Jason’ı her zaman kontrol edemem,yapmama ihtiyacı olan hiçbir şeyi yapamam’’dedi Jason,Katrina’ya karşı.Katrina düşündü.

‘’Bence ona kafeteryadan biraz dondurma alabilirsin’’diye belirtti.

‘’Gerçketen mi?Neyli almalıyım?’’

‘’Bence o da seninle gelmek ister’’dedi.’’Gerçek o’’

‘’Pekala,bayan Bellarina,benimle birlikte kafeteryaya gelmek ister misiniz?’’dedi İngiliz aksanı ile.Peki en azından deniyor.Kıkırdadım.

‘’Elbette,Bay McCann’’dedim.Elini bana dogru uzattı ve onu tuttum.

‘’Burada bekliyorum!’’diye bagırdı Katrina.Jason kolunu belime dogru sardı.

‘’Koltuk degneklerine ihtiyacın var mı?’’diye sordum.Başını salladı.

‘’Bacaklarım güçlü,sadece hastanenin etrafında onunla geziniyorum’’Başımı salladım.Asansöre bindik ve benim yüzüme bakmaya başladı.’’Hala bana kızgın mısın?’’Kıkırdadım.

‘’Hiçbir zaman kızgın degildim,sadece sana kızgın olursam eger ne olur diye ölçmeye çalışıyordum’’dedim.

‘’Sen ne yapıyordun?’’Gülümsedim.’’Eger bu kadar güzel olmasaydın,seni döverdim’’Biraz kızardıgımı hissettim ve bana sarıldı.’’Benim yüzümden kızgın olmadıgın için çok mutluyum’’

Out Of My MindHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin