ISABELLA’NIN GÖZÜNDEN;
Katrina kucagımda arabaya bindik.Aglamasını kesmesi için saçlarını okşamaya başladım.
‘’Üzgünüm bebegim,başka bir gün seni getirecegim ve tırnaklarımızı yaptırabilecegiz’’dedim ona.Yavaşça başını salladı.
Yan yolcu kapısının sinirle açılmasıyla Jason’ı gördüm.Katrina kucagımdayken ona baktım.
‘’Ne?!’’diye bagırdı.Hiç bir şey söylemedim.
‘’Gidelim!’’diye istekte bulundu.Gözlerimi devirdim.
‘’Tamam bebegim,hadi koltuguna otur.Hastaneye gitmeden önce benim eveime ugrayıp yemek alırız ve hastaneden yiyebiliriz.’’Bana hafif bir gülümseme verdi ve başını salladı.
Alışveriş merkezinin otoparkından çıktım ve kendi evime dogru sürmeye başladım.
Yol boyunca kimse konuşmadı.Tek ses radyodan gelen ses ve Katie’nin hasta sesi.
‘’Tamam,hadi gidelim’’dedim ve emniyet kemerimi açtım.Katrina’yı aldım ve onu kucagımda taşıdım.Başka bir kapının açılma sesini duydum.Jason.Ayakta duruyordu ve onu durdurmak için elimi gögsüne koydum.
‘’Hayır sen burada kalıyorsun.Eger onların karşısına bu şekilde çıkarsan onlar kıçına tekmeyi basar.’’diye belirttim.Kırıldı ama arabaya tekrar geri döndü.Katie kucagımda kapının önüne gittim ve kapıyı açtım.
‘’Millet ben evdeyim!’’diye bagırdım.Üst kattan ayak sesleri geliyordu ve birilerinin aşagı indigini gördüm.Ryan,Randy,Alex,Jacop ve Cody.
‘’Aww Bella,neden bize hamile oldugunu söylemedin?’’diye şaka yaptı Ryan.
‘’Sence neden söylemedi?Dün biraz tıknaz görünüyordu?’’Randy kıkırdadı.
‘’Bu hastaneden dedigin kişi mi?’’diye sordu Alex
‘’Hahahah evet çocuklar.Hamile kaldım ve bir hafta içinde dogurdum’’diye şaka yaptım.
‘’Biliyordum’’diye bagırdılar
‘’Hayır,bu Katrina.Benim en yakın arkadaşım.Kıskanın’’Omuz silktim.’’Katrina bu Ryan’’Ryan’ı gösterdim.’’Ve bu Randy.Benim ağabeylerim.Bu ezik.Adı Alex.’’Alex’in yaptıgı komik surat Katrina’nın gülmesine sebep oldu.’’Bu iki güzel tek boynuzlu atın adı ise Jacop ve Cody’’dedim.Hepsi birden ‘selam’ dedi.
‘’Pekala,senin gibi güzel bir kız Bella gibi çirkin bir kızla ne yapıyor’’dedi Alex.Alex’in koluna bir tane vurdum.’’Bilirsin Bella seni severim’’dedi ve başımdan öptü(Alex)
‘’Hastaneye dönmeden önce almamız gereken birkaç eşya var’’Merdivenlerden kendi odama çıktım.
‘’Evet,bakalım ne alabiliriz’’Dolabıma gittim ve ojelerimi çıkardım.Çantaya sıkıştırdım.Saç maşasını,ojeleri ve diger birkaç eşyayıda almıştım.Aşagı kata gittik ve biraz yiyecek aldık.
‘’Bella?’’Yumuşak bir ses duydum.
‘’Evet?’’
‘’Sen ve Jason kavga mı ettiniz?’’dedi
‘’Hayır.Sadece ona biraz kızgınım…’’
‘’Çünkü bir kızı öptü?’’
‘’Evet…biraz’’Sözümü yarıda kestim.Mikrodalga da mısır patlattım ve onları çantama kattım.
‘’Çocuklar ben gidiyorum!’’diye bagırdım.
‘’Görüşürüz Kay,görüşürüz Bella’’dediler ve Katrina’yı yanagından öptüler.Katrina gülümsedi.’’Daha sonra eve geleceksin,bu yüzden bana hangi çocukla birlikte oldugunu söyler misin?’’dedi Randy.
‘’Oh,o arabada’’dedi Katrina.Hepsi birden kapıya bakmaya başladı.
‘’Hayır!Gitmem lazım!Bunu sakın düşünmeyin bile!Size sonra söylerim bay!’’dedim ve kapıya dogru yürüdüm.Jason sıkılmış bir şekilde bakıyordu.Biz içeri girerkenki gibi kapıya yaslanmış bizi izliyordu.
‘’Yemekleri tut’’dedim ve yemek çantasını onun kucagına koydum.Dışarı çektim ve hastaneye dogru sürdüm.
Nerdeyse 2 oldu.
Park alanına dogru sürdüm.Evden çıkarkenki,Katrina’daki eşyalarımı aldım.Dinlenmek için çocuk odalarına gitmem gerek,çünkü büyük ihtimalle onlar şuan oyun odasında oldukları için oralar boştur.
‘’Kay bebegim,ilk ne?’’dedim ve onunla beraber yerde oturdum.Tüm eşyaları dışarı çıkardım.Jason’ın koltuk degneklerini bir yere koydugunu gördüm.Artık sarhoş görünmüyordu.Gayet iyi görünüyordu.
‘’Biraz konuşabilir miyiz Bella?’’dedi.Başımı evet anlamında salladım.
‘’Geri dönecegim Katrina,ne istiyorsan onu yap.Geri dönecegim’’Katrina bana karşı gülümsedi.Beni kendi odasına götürdü(Jason)
Bir süre sessiz kaldık ta ki sessizligi ben bozana kadar.İlk ben konuştum.’’Pekala konuşmak ister misin?’’dedim.
‘’Evet.Sadece özür dilemek istedim’’Omuz silkti.
‘’Tamam’’dedim.
‘’Tamam mı?’’Emin olmak için sordu.Başımı salladım.’’Sesin hiçte tamam gibi gelmiyor’’
‘’Aynı senin sesinin özür diliyormuş gibi –üzgün- çıkmadıgı gibi.’’dedim hemen.
‘’Bebegim,üzgün oldugumu biliyorsun’’dedi.
‘’Seni tanımıyorum.’’dedim.
‘’Neden sinirlisin?’’
‘’Bilmiyorum Jason,bana benden hoşlandıgını söylüyorsun ama bir sarışın ile beraber dışarı çıkıyorsun.Bu benim duygularımı sikiyor!Tamam mı?’’dedim.
‘’Nasıl?Senden hoşlandıgımı biliyorsun.Duygularımı ögrendiginden beri bu senin duygularınla ilgili degil.’’diye belirtti.
‘’Peki,ben bir çocukla beraber sadece dışarı çıksam sen buna sinirlenmez misin?’’
‘’Sinirlenirim,ama sen zaten benden hoşlanmıyorsun…’’Oraya oturdum.’’Bekle,hoşlanıyor musun?’’Umutlu bir şekilde sordu.’’Aman Tanrım!Sende benden hoşlanıyorsun!’’diye bagırdı.
‘’Evet…Ama artık bundan emin degilim.’’dedim ve ilerledim. Durdum.’’Ve benden özür dilemeden önce git ve Katrina’dan özür dile.Tanrı biliyor ya o kızın hayatında senin gibi bir aptala ihtiyacı yok’’ Dışarı yürüdüm.
ÖNCELİKLE BÖLÜMLERİN KISALIGI İÇİN ÖZÜR DİLERİM AMA BENİM ELİMDE OLAN BİR ŞEY DEGİL BİLİYORSUNUZ.YAZAR BU KADAR YAZIYOR BENDE ANCAK BU KADAR ÇEVİREBİLİYORUM.NEYSE ŞUAN 9.BÖLÜMÜN YARISINDAN ÇOGU HAZIR YARIN EVDE OLDUGUM İÇİN KESİN BİTİRİRİM VE EGER YARINA KADAR OKUYCU SAYISI 150 VE 10 VOTE ALIRSA YENİ BÖLÜMÜ HEMEN YAYINLARIM.AKSİ HALDE YAYINLAMAM.NEYSE VE LÜTFEN AMA LÜTFEN YORUMDA YAPIN YORRRUUUUMMMM İSTİYORUM.MESELA ÇEVİRİMİ NASIL BULUYORSUNUZ?HİKAYENİN DEVAMI HAKKINDA TAHMİNLERİNİZ NELER.NEYSE SİZİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM <3 TEŞEKKÜRLER.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Out Of My Mind
FanfictionBU HİKAYE AMERİKADA EN ÇOK OKUNAN 2.JUSTIN BIEBER HİKAYESİDİR.YANİ HİKAYE BANA AİT DEGİL.BEN SADECE HİKAYENİN ÇEVİRİSİNİ YAPIYORUM.UMARIM MEMNUN KALIRSINIZ :**