7.Bölüm

773 50 8
                                    

ISABELLA’NIN GÖZÜNDEN;

Alışmerkezinde park yeri buldum ve oraya parkettim.Katrina’yı aldım ve Jason’ı beklemeye başladım.

‘’Nereye?’’diye sordu.

‘’Farketmez.Kıyafet ihtiyacım yok.Ben siz ikiniz için geldim.’’

‘’Bu,yeni kıyafetlere ihtiyacımız oldugunu söylemenin farklı bir yolu mu ?’’diye sordu.Kıkırdadım.

‘’Hayır!Ama hep aynı kıyafeti giyiyorsun.’’

‘’Çünkü hiç dışarı çıkmıyorsun.’’

‘’Pekala,bu degişecek.’’dedim ve gülümsedi.Onun ve Katrina’nın elini yakaladım ve onu Hollister’a dogru sürükledim.

‘’Bu magaza çok renkli.’’diye belirtti Jason.Pekala büyük ihtimalle o Drew çünkü iyi.

‘’Drew?’’ Başını salladı.’’Tamam sadece kontrol ediyordum.Ve bu kıyafetleri görünce çok şaşıracaksın.’’

‘’Gerçekten mi?’’dedi.

‘’Evet!Kendine bir bak kardeşim!’’Jason sırıttı.

‘’Seçerken bana yardımcı ol?’’diye sordu.Başımı salladım ve Katrina’nın elini tuttum.

‘’Bedenin?’’diye sordum.Omuz silkti.’’Pekala beden ölçün kaç?’’Pantalonuna baktım.Tekrar omuz silkti.İçimi çektim.’’Dön arkanı.’’dedim.Dedigimi yaptı ve beden ölçüsünü ögrenebilmek için beden şeritini çektim.

‘’İşte burada bebegim!’’dedi ve elimi  yakaladı.

‘’Sakin ol dostum!Sadece beden ölçüne bakıyorum.’’dedim.Güldü ve elimi geri bıraktı.’’28 bel’’diye belirttim.’’Tamam.Etrafa bak ve hoşuna giden bir şey olursa bana söyle’’ dedim ona.Başını salladı.

‘’Tamam,Katie hadi ona biraz tişört bulalım’’dedim.Biz tişört bölümüne dogru ilerledik o ise pantolon bölümüne ilerledi.

‘’İşte bir tane var.’’dedi ve kırmızı dügmeli tişörtü gösterdi.Hoş.Orta beden oldugunu(Yani Medium-M)oldugunu düşündüm ve aldım.Elimizdekilerle onun yanına dogru ilerledik.

Kollarında bir kız ile güldügünü gördüm.Ona dogru egildi ve dışarı çıkmaya başladılar…Magazadan dışarıya…Gözlerim yuvalarından çıkacakmış gibi oldugunda aynı şeyin Katrina içinde geçerli oldugunu fark ettim.Sadece döndüm ve kızlar bölümüne dogru ilerledim.Biliyorum onu sadece birkaç gündür tanıyordum ama genede sanırım ondan biraz hoşlanmaya başlamıştım ve onu o şekilde görmek üzülmeme yol açtı.Katrina elimi bıraktı.

‘’Hey kedicik’’dediginde sesini duydum.

‘’Ben ve BELLA sana tişört bakıyoruz’’dedi.Benim ismimi bilerek bastırarak söylemişti.

‘’Tamam.Birazdan orada olacagım.Bella ile beraber git’’dedi.Aptal.

‘’Sen kimsin?’’diye sordu.

‘’Ja—‘’  ‘’Hayır o degilsin.’’diyerek onun sözünü kesti.Arkamı döndüm ve şort bakıyor gibi yaparak,gerçekten Katrina’nın ne yaptıgını izlemek istiyordum.Jason,kızın göze batan kalçalarına elini kattı. ‘’Sen kimsin?’’Kızı işaret etti.

Kız onun önünde diz çöktü.’’Selam bebegim,ben Stacy’’dedi.Sarışındı.Eger bana soracak olursanız sümüklüye benziyordu.Sakte uzantılar(Burda sahte uzantılardan kastı estetik),fazlasıyla ve gereksiz makyaj.

‘’Sadece Bella beni bebegim diye çagırabilir’’dedi Katrina

‘’Aww neden ben çagıramıyorum?Biz arakadaş degil miyiz?’’Gülümsedi,hala önünde egiliyordu.

Out Of My MindHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin