pleasure

19 6 1
                                    


  "Assalamualaikum " 

  "Waalaikumsalam . Nae , sabar jap "   laung lely sambil menjerit memanggil anis yg berada didapur .

  "Kau pahal macam tak reti nak buka pintu sendiri , bangang betul "  bebel anis sambil mengelap tangannya yg basah pada pyjamasnya .

  "Aku tengah refresh muka ni kau tahu apa ?"  jawab lely sambil membetulkan timun yg dilekapkan dikedua dua belah matanya .

  " aih ya allah lambat gila nak tggu kau buka , mahu berbulu gigi aku nak tunggunya "  bebel syu lalu membaling tubuhnya ke atas sofa .

"Entah sia , penat lak aih "  sokong aqma pula , zaf hanya memicit pelipisnya .

  " aku mengemas tadi bangang , tu haa badak tu , merenyam nk refresh muka bagai , last last aku pula yg kena maki "  jawab anis sambil berlalu pergi ke arah laily yg sedang terbaring kemas di atas lantai sambil menggoyangkan kaki . Rambutnya ditarik oleh anis .

" alaaa babi sakit lah weh ,!"  jerit lely sambil menggosok kulit kepalanya yg terasa perit , anis sudah mula membawa diri ke dapur .
"Hahahaha , weh aku pun nak refresh muka jugak weh"  kata aqma sambil melabuhkan punggung bersebelahan tempat pembaringan laily . laily hanya menjuihkan mulut tanda 'MALAS' nya melebihi dari segala .

  "Alahh laily pelissss lah , aku balik penat kot, lagi lagi ada goodnews "  kata aqma lagi sambil pouts , kau piker comel ke munah ?

  Laily serta merta terduduk , pfft pantang eh goodnews diseru . Timun yg dilekapkan tadi dibiarkan jatuh bergelimpangan , matanya tepat membawa sinar dimata aqma , kahkahkah lawak ke jilake ?

  "Can i know what is tht goodnews , ahaks "  katanya sambil tergedik meliang liut . Aqma hanya smirk .

  " ehh boleh je , tapi satu jelah "  jawab aqma simple .

  "Apanya ?" 

  "Ajar aku nak refresh kan muka aku yg gojes ni please , dh terlalu banyak debu melekat ni oh peliss aku nk jadi fabeles ni peliss "  rayunya dngan keghairahan , ada jugak penyepak singgah dekat benak kau ni kang -,,-" .

  laily hanya membalas dengan jelingan , dn mula mengangguk . Aqma mula smirk then memainkan peranan di kening nipisnya , kahkahkah ULANG SUARA , KENING NIPIS YE KAWAN KAWAN . KAHKAHKAH . lol

  "Nanti aku cerita k , nak jama' solat maghrib jp "  kata aqma sambil mula bangun dari duduknya . Laily hanya mengangguk tanpa sebarang alasan , hadap allah lagi penting .

  " laily , tolong kejutkan syhrh , dia dari petang tadi tk makan , lagipun dia penat main hockey "  laung anis dari dapur , laily yg mula caring out dngan timun yg bergelimpangan mula bangun dn berengang . kakinya melangkah malas menuju ke tingkat atas .

  "Laily ku kau dngar tak !!"  laung anis lagi , kalini lebih kuat dn mengancam kepupusannya .

  "Yelah fantat , otw lah sia "  balas laily dngan highnotenya sambil kaki stay melangkah malas .

" yehh thts my bbg ~"  jawab anis pula tapi tk dapat didengar oleh laily yg selamat sampai ke tingkat atas , kahkahkah jauh pejalanan luas pemandangan lattew .

+

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 08, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Persahabatan  -officialFriendWhere stories live. Discover now