Zorunluluk

19 2 0
                                    

Multi : Arya Korkusuz

Ekşmin sonundaydık ve hava oldukça soğuktu. Ehliyetimi kaptırdığım için eve yürüyordum. Ev demek de biraz şey kalır. Malikane mübarek.
Sonunda gelmiştim. Hızlıca kaıpyı açıp içeri girdim. Evde kimse yok gibiydi. Yukarı çıktım çok üşüyordum. Hemen odanın kapısını açtım ve içeri girdim.
Karşımda 2 tane üstsüz erkek oturmuş ps oynuyodu. Ben odaya dönünce direk bana baktılar. Yine yanlış odaya girmiştim. "Özür dilerim" dedim ve odadan çıktım. Daha fazla o vucutları görmeye dayanamazdım.

Bu eve taşınalı 2 gün olmuştu ve ev çok büyüktü. Odama girip hemen montumu çıkardım ve banyoya girip küvetin sıcak  suyla doldururken evet odamda kendime ait banyom var tekrar oda kısmına geçip üstümü çıkarmaya başladım.

"Sen ne tür bi-" arkamı döndüğümde siyah şortlu bir Uygar gördüm. Sadece şortlu. Kasları ve şortu. Neyse abartmıyım.
Kapıda gözlerini kocaman açmış ve bana bakıyordu. Üzerimde sadece sütyen vardı. Tamam ben bu tür şeylerden etkilenen biri değildim. Ama vücudumda bir sürü yara izi vardı ve onun bunları görmesini istemiyordum. Geçmişimin silmek istediğim izlerini vucudumda taşıyordum ve bu beni rahatsız ediyordu.

Buraya 2 gün önce taşınmıştım. Akıl hastanesinden 1 hafta sonra annem beni evlendireceğini söyledi. Holdingler arası bir evlenmeydi ve bunun benim için iyi bir ceza olacağını düşünüyordu. Son 8 aydır jendi isreğimle bi şey yapmam yasaktı çünkü öz annem beni tehdit ediyordu. Uygar Keskin. Keskin Goldinglerinin veliahtı. Belalı bir tip. Ve onun da benim gibi isteksiz olduğunu biliyorum. Onun da cezalandırıldığını düşünüyorum.
Annem ve Savaş Bey ( uygarın babası) buraya taşınmam için plan yapmışlar ve zorla 2 güm önce buraya taşındım. Yeni bir başlangıç yapmam gerekiyordu. Bu beklediğim şey değildi...

Gölge: Esaret Kokusu (#wattys2016) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin