Capitolul XIII-Skylor se desparte de Kai

232 13 2
                                    

Kai povesteşte :
Merg eu grabit sa imi întâlnesc iubita cu flori si ciocolata si cânt un cântec vesel pe drum... Cand intru in restaurantul ei nu o gasesc de niciun fel o caut peste tot dar nicăieri unde ar putea fi? Intru eu in bucătărie unde se face mâncarea si acolo o vad cum se saruta cu Maestrul Fumului si adica Ash.... Cum a putut? De ce ar face asta?
Kai:De ce ai facut asta cum ai putut? (Plângând)
Skylor:Imi pare Rau Kai dar el e alesul meu acum el e iubitul meu! (Imbratisandu-l pe Ash si sarutandu-l)
Kai:Nu imi vine sa cred ca uiti aşa repede de mine si ma laşi balta!
Skylor :Asta e infocatule!
Kai:Macar m-ai iubit sau simiti ceva pentru mine cat eram eu îndrăgostit nebuneşte dupa tine?
Skylor:Da dar mi-am dat seama ca inima nu te vrea pe tine ci pe Ash!
Kai:Atunci Ash sa fie! (Tabarand pe Ash nervos si luandu-l la bataie)
Ash:Fraiere nu ma Poti bate!
Kai:Ui-te ca eu voi putea!
Ash nu avea nicio zgarietura dar sarcul Kai.... Sarcul Kai avea ochiul învineţit, buza sparta si julituri pe unde fusese batut de Ash.
Kai:Va urez o viata frumoasa si sa ai bafta Skylor dar nu uita un lucru eu te-am iubit dar se pare ca esti la fel ca tatal tau!
Skylor :Hai pleaca si nu ma mai plictisi! (Pupanduse cu Ash)
Kai:Asa sa fie! (Iesind afara)
Kai era afara si începea sa ploua
Kai:Nu imi vine sa cred ca l-a ales pe fraierul ala si nu pe mine!
Uitandu-se intr-o balta vedea ca avea fata şifonată....
Kai:oh nu ,nu le pot zice la Ninja ce am patit o sa isi Faca griji.... (El isi pune pe fata masca Ninja si la ochii ochelari  de soare)
Intre timp pe Bounty
Zane:Awww ce draguti sunt porumbei! (Uitandu-se la Lloyd si Katty)
Jay:Da dar la fel de adorabili ca mine si Nya !
Nya:Jay ce am discutat?
Jay:a da fara discuţii  de astea in public! (Făcând ca un căţel amorezat)
Lloyd :hey Kai (vazandu-l pe Kai intrand pe usa)
Kai(făcându-i cu mana)
Zane:Ce ai patit amice? De ce porti ochelari de soare in casa dupa staticile mele arată ca afara ploua si nu trebuie si masca de Ninja la fel nu sunt probleme!
Kai:Am înţeles domnule roboto! Dar eu vreau sa par cooltastic!
Lloyd :Bine bine dar nu te enerva domnule vedeta! (Râzând)
Kai mergand la el in camera, Katty intrând fara sa bata in camera lui si il vede pe Kai fara masca si ochelarii de soare :
Katty :Ha? Kai ce ai patit cine te-a batut va plati! (Nervoasă)
Kai:Nu iti face griji sunt bine! Doar am căzut!
Katty poveste:
Citesc in ochii lui Kai ca ceva nu e in regulă si are ceva!
Katty:Kai zi ce ai!
Kai:Nimic! (Plângând)
Katty:Ba ai ceva! Altfel nu plangeai!
Kai ridicându-se nervos in picioare :Bine Skylor m-a părăsit am vazut cum se sărută cu Ash!
Katty luandu-l in braţe:oh nu imi pare rău!
Kai neavând şireturile legate cade peste Katty si o sărută atunci Zane face poza fiindca era fata in fata cu ei!
Kai:oh nu imi pare Rau sunt cam împiedicat!
Katty:nu mie imi pare Rau!
Fiind amadoi Rosi la faţă

Noaptea in pat Kai sta si se gândeşte :mie imi place de Katty? Oare sunt îndrăgostit  de ea? Nu stiu dar simt un sentiment ciudat pentru ea!

Katty:simt acelaşi sentiment cat pentru Kai cat si pentru Lloyd pe amdoi îi iubesc ce ma fac cum pot reduce sa nu se iveasca o cearta mie atat de frică !

Lloyd trece pe langa Zane si Zane il duce in camera sa
Zane:Lloyd trebuie sa iti arat ceva foarte important !(Zane in gând:Stiu din vina mea se va isca o cearta dar nu pot sa ascund acel lucru mizerabil Kai a sărutat-o pe Katty trebuie sa îi zic lui Lloyd asa e corect sa Faca un ninja)
Lloyd :zi Zane ce e asa important de mai chemat in toiul nopţii! (Somnoros)
Zane:Dar promiţi să nu te înfurii da?
Lloyd:Zi odata si nu ma mai face să nu am răbdare!
Zane:Kai a sărutat-o pe Katty!
Lloyd cu gura căscată :Ce a făcut Kai?
Zane:Ce ai auzit!
Lloyd:Mama ce v-a pati înflăcăratul ala!
Zane:Lloyd calmeaza-te!

Lloyd  vine nervos in camera lui Kai!

Oare ce v-a pati Kai va fi bine? katty îi iubeşte si pe Kai si Lloyd  ce se va intampla? Lloyd ce îi va face lui Kai ca i-a sarutat iubita? Veti vedea in noul capitol din Ninjago Noi Aventuri  va las bye!  :* :D  :) :P

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oare ce v-a pati Kai va fi bine? katty îi iubeşte si pe Kai si Lloyd  ce se va intampla? Lloyd ce îi va face lui Kai ca i-a sarutat iubita? Veti vedea in noul capitol din Ninjago Noi Aventuri  va las bye!  :* :D  :) :P

NINJAGO: Un Nou Început Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum