Kai se trezeşte pe cimentul rece ce s-a întâmplat? Ce pot spune ca lui Kai i s-a inscenat totul si este băgat dupa gratii a cui a putea fi vina desigur a lui Krux si Acronix...
Kai :ahhh spatele meu! Tot in locul ăsta sunt speram sa fie un coşmar dar nu... (Trist)
Karloff:vai pe cine avem noi aici! Micul înfocat!
Kai:ahhh căcat de tine nu mai dadeam gorila ce esti!
Karloff:ultima data nu te- am putut bate bine! (Luandu-l pe sus)
Kai:daaa... Iar eu nu am putut scăpa uite eu nu vreau probleme eu nici nu trebuia sa fiu aici! Sunt nevinovat!
Karloff:asa zic toţi! (Dandu-i lui Kai un pumn dandu-l cu capul de perete si invinetibdu-i ochiul)
Kai:ahhh capul meu... Bine am inceput frumos in închisoare... (Vrand sa isi foloseasca puterile) nu altfel va fi mai rău.... Ahhj venele mele! (Vazandu-si venele negre si ieşite in relief) ce-ce se petrece puterile mele! (Căzând in genunchi)
Karloff:ce ţie frica sa lupţi!
Kai:asculta nu am chef nu ma provoca!
Karloff:ooo se enerveaza inflacaras!
Krux fiind deghizat in poliţist :ce se petrece?
Karloff:Domnule poliţist Kai m-a atacat fara niciun motiv!
Kai:ce minte!
Krux:Kai Smith! Azi te ducem la carcera!
Kai:nuuu!
Krux luandu-l de guler pe Kai ducându-l in carcera...
Kai uitandu-se mai atent la poliţiştul care era Krux
Kai :ce nuuu. Nuuu nu tu!
Krux:o ba da!
Kai:vreau sa scap de aici si de tine odată!
Krux:o mai taci odată! (Punadu-l de perete si punandu-i sabia la gât lui Kai)
Kai:lasa-ma! Ajutor!
Krux:nu te aude nimeni! Si asta e pentru ca te urăsc! (Împuşcându-l in picior)
Kai:ahhh piciorul meu! (Enervându-se) nu vei scăpa! (Ametind)
Krux:se pare ca nu iti foloseşti puterile? Oare de ce ţie prea frica?
Kai fiind pe jos cazut:nu... Si nici nu o sa imi fie!
Krux:Ar trebui băiete! Dar de ce nu iti poţi stăpâni puterea nu... Esti prea slab saracul de tine....
Kai:taci!
Krux :vei ieşi de aici doar daca vei deveni rău... Sau vei sta aici penru tot deauna...
Kai:nu imi voi trada niciodată prietenii!
Krux:bine alegerea ta! (Arucandu-l pe Kai in carceră)
Kai :o sa scap de aici si Krux jur ca ma voi răzbuna! (Având venele negre ieşite in relief niste ochii Rosi ca focul infernului si o privire incruntata fiind nervos)
Poliţist :masa! (Dând ca la câine o bulearca de ciorba)
Kai:perfect nu am mai mancat de doua zile urasc închisoare e mai rău ca la scoala... (Trist curgându-i o. Lacrimă)
Poliţist :domnul Kai Smith?
Kai:da eu sunt!
Poliţist :va vizitează tatăl dumneavoastră!
Kai:tata! (Fericit)
Ray:fiule!
Kai:tata mi-a fost asa dor de tine!
Ray:si mie de tine!
Kai(plângând) :tata nu mai suport aici chiar deloc ajuta-ma!
Ray:Kai faţa ta... Trebuie sa fi tare! Penru mine si prieteni tăi!
Kai:voi încerca!
Ray :prieteni tăi întreabă de tine ce sa le zic?
Kai:sunt plecat in vacanţă nu verau sa afle mai ales Nya sa o ingrijorez!
Ray:Bine! O sa te eliberez nu te voi lăsa aici!Am terminat capitolul asta când scriam capitolul asta despre inchisoare jur ca ma gândeam la scoala pe bune hai ca va las va pwp si la revedere! 😂😂😂😉😉😉😍😍😍😘😘😘🐼🐼🐼🐼
CITEȘTI
NINJAGO: Un Nou Început
FanficNu imi e frica de putere, nici de moarte si nici de înfrângere.... Mie îmi e frica doar să nu îmi pierd familia, prieteni si tot ce conteaza pentru mine! Ma sacrific şi o fac cu placere pentru cei ce îi iubesc si respect!