Din capitolul trecut ne aducem aminte de cearta fraților dintre Kai si Nya,o ceartă care va dura așa mult? Sau o ceartă de scurta perioada de timp,ninja își găsesc noi puteri mult mai puternice, si găsesc in Vechiul templu de 100 de ani o fata Demon cu puteti magice negre ,împietrita. Sa vedem ce va fi in acest capitol..
Kai se tot foia in aceea noapte se tot gândea la aceea fata,se îndrăgostise de o persoană împietrita? Sau era o persoana rea nu credea el acel lucru el dorea numai sa o elibereze nu o suporta vazand-o așa nu merita asta..e si ea un om ca el ca toți ceilalți, își punea tot felul de întrebări "cum ar ajuta-o?" "sa o ajute" conștiința îi zicea DA dar rațiunea NU ...poate era în inima lui o iubire,o dragoste la prima vedere!? Dar dragostea pentru el era si dureroasă in cazul cu Skylor dar si frumoasă pentru inima lui era o dilema dar totuși trebuia sa o asculte si sa o urmeze si sa ia o hotărâre...
Kai își zice in șoaptă "În noaptea asta o voi salva pe aceea fata fara sa își dea seama prietenii mei si o voi ascunde altfel Sensei si părinții mei ma vor pedepsir grav.. "
Kai se da jos din pat si cu pași înceți deschide ușa fara sa îi deschide pe ceilalți merge foarte ușor își pune cagula pe fata si uniforma sa de ninja pe el și iese afară, dar în fața templului îl vede pe Sensei..
Kai:Sensei ce face el aicea la ora asta!?(speriat)
Sensei stătea cu ochii închiși in fata unui foc care se auzea încet cum arde si lumina cât sa vadă în fata lui,flăcările făceau un joc frumos, pe lângă Sensei era o liniște care nimic nu îl putea deranja,medita si gândea...
Sensei(ia din drepta lui o ceașcă de ceai si sorbea din ea)
Kai:ce ma fac acum? Nu trebuie sa ma vadă altfel nu știu ce ma fac...(se ascunde pe lângă un copac unde era mai întuneric)
Wu:hm..numai am ceai trebuie sa îmi mai aduc! (Se ridica si ajunge aprope de copacul unde era ascuns Kai)
Kai transpira tot de emotii îi era frică? Teama?nu pentru pedeapsă in niciun caz pentru pedeapsă ci pentru trădarea care le-ar produce si toata chiar toată încrederea lor s-ar duce... Ei îi sunt cei mai buni priteni din lume nu numai priteni ci FRAȚI!
Sensei:sa merg acum!(intră în casă)
Kai(se șterge pe frunte) am scăpat.. Sa fug acum!
face airjitzu până jos,nu putea sa ia o barcă ar fi prea întuneric si nu ar zări prea nimic... De aceea își crează dragonul si zboară spre Templul de 100 de Ani unde era acea fata,el zbura in aceea noapte,era o noapte frumoasă răcoaraoasa,pe cer era luna ,îi făcea lumină împrejur la fel si stele rasarea câte una pe cerul negru ca un cărbune, valurile mările se jucau ,o briză bătea,anotimplul toamna își făcea prezenta fiind câteva frunze rătăcite pe marea albastră formând o paleta de culoari ruginie,galbena,portocalie...ochii lui Kai se închideau încet atmosfera care era îi făcea sa fie somn ...
Kai:Nu Kai nu adormi mai e puțin pana ajungi la acel templu...
Kai era aprope de templu energia lui aproape se ducea,dragonul încet încet dispărea ...
Kai:nu nu nu!(se chinuia sa aducă dragonul fiind pe sfârșite)
Kai:aaaa!
epuizat cade pe stâncă unde era Templul de 100 de ani,își ridică fata și in bătaia lunii vede acel templu era fericit peste măsură...
Kai:am ajuns!!nu îmi vine sa cred!
Se ridică deschide acea mare ușă si intra grăbit in sală se uita împrejur cu ochii mari până ivește acea fata împietrita,nu ar fi luată nimeni,acum trebuie doar sa găsească modul de a readuce la normal dar cum?!Kai se duce spre fata si îi mângâia fața si se pune cu capul la piciorele ei.
Kai:îmi doresc din tot sufletul sa îți revi si sa te cunosc...cred ca simt un sentiment ciudat asupra ta dar nu stiu ce!simt o scânteie mai aprinsă decât cun eram eu si Skylor!
Dintr-o data lui Kai îi veni o idee si se duce spre cartea cu vrăji
Kai:aceasta sigur te va putea ajuta!!!
Căuta prin paginile vechi vraja care ar putea ajuta sa devină la loc...
Kai: vraja de evitare, vraja de incendiere, vraja contra vampiri, vrăji demonice,vraja de împietrire si...ha vraja de dezlegare a vrăji de împietrire am găsit-o!
Face vraja si aștepta cu sufelrul la gură consecințele si ce se va întâmpla mai ales ...
Fata:aaaa!(amețită cade jos)
Cartea mea cu vrăji ce căuta la tine?(se răstește si o ia din mâinile lui Kai)
Kai:aan..aa...a.(se bâlbâia si era roșu la față)
În fața lui vedea o fata foarte frumoasă, nu era nici scundă nici înaltă, pielea ei era albă ca laptele,privea in ochii ei mari si mov deschis rușinat,părul ei era scurt si mov închis pe ea purta o capa cu culoarea spre albastru închis...
Kai:cum te numești?
Fata:ma cheamă Raven...dar de ce mai eliberat? (Își lăsa privirea în pământ si își pune gluga de la capă )
Kai:nu meritai asta...ești o persoană ca mine si ca oricine...sigur nu ai facut nimic rău...
Raven:nu am facut nimic rău asta e din cauza tatei credea ca voi fi la fel ca el dar eu sunt bună...
Kai:si eu la fel...
Raven:(se uita mai atentă la Kai si vedea ca la brat era rănit)ești rănit! (Speriată)
Kai:asta e o nimica toată! (Zâmbește si o ia de mâna in semn ca sa plece din acel loc)
Raven:stai sa îmi iau cartea de magie!(își ia cartea)
Kai:(își creează dragonul si îi da lui Raven o mâna)
Raven:accept..nu am mai văzut acest dragon de la fostul Maestru al focului, tu ești maestru focului?(speriată)
Kai:nu!adică da sunt urmașul lui...la fel si ceilalți Ninja...
Raven:alți ninja..
Kai:da alături de Wu!
Raven:Wu!(fiind nervoasă ochi ei erau roși si sâsâia)
Kai:nu nu..va înțelege mai important nu trebuie sa afle ce am facut...
Raven:de ce ?
Kai:a zis sa nu te eliberez, si mai important își va pierde încrederea in mine!
Raven:înțeleg...hey uite o pădure acolo!(arătând cu facem un popas acolo?
Kai:bine!
Ajunge acolo,soarelea începea sa își facă prezența si sa lumineze acel loc..
Raven: e așa frumoasă lumea când nu ești împietrita...
Kai:nu îți face griji voi avea grijă de tine!(o ia de mâna)
Raven(înroșește): îți mulțumesc băiat înflăcărat
Kai:poți sa îmi zici Kai!(Zâmbește)
Raven:ok
~umbra misterioasa privea tot ce făceau cei doi adolescenți in pădure aprope unde se afla el~
Umbra: se pare ca micul înflăcărat Kai e aici... Si mai are o prietenă..Pythor ce crezi ca ar trebui sa facem?
Pythor: ar trebui sa sssscăpam de ei,amândoi!
Umbra: vezi ca ști de acea ești mana mea dreaptă hmm fata mi se pare cunoscută...
Pythor: ma ocup acum domnia voastră?
Umbra:Nu!ma ocup singur îmi va face plăcere...
Pythor: bine...
~La Kai si Raven~
Kai:mai e puțin si începe ploaia ești bine?
Raven:(da din umeri)
Picături grei de ploaie cădeau pe pământ, era o ploaie torențială
Raven se bucura ca un copil nu a mai văzut asta d mult timp..
Raven:hi hi!(râdea, se juca si alerga prin ploaie)
Kai:stai!(rade si se ține după ea)
Raven:(fericită îl ia pe Kai si se învârtea cu el)
Kai:vom răci! (Râde)
Raven:nu îmi pasa se ascunde după un copac)
Kai:te voi găsi!
Fuge după acel copac unde era Raven,aceasta fuge in acea parte unde era Kai si se dau amândoi unu de altu si Raven cade peste Kai amândoi înroșind...
Kai:Raven vroiam sa îți zic ceva....
Raven:ce anume?
Kai:aaa.. Nu nu știu cun sa îți zic eu.. TE..
Raven:aaaa!(speriată îl da pe Kai la o parte acesta fiind aproape lovit de o sabie)
Kai:mi-ai salvat viața mersi!
Raven:pentru puțin!
Umbra: vai vai ce avem aici?!
Kai:cine ești tu?ce vrei de la noi?
Umbra:nu trebuie sa ști! (Îl ia cu mâna puternic și arunca cu capul de pom)
Kai:aa!(se tine de cap)vei vedea tu! (Își aprinde focul)
Raven:mi se pare cunoscut tipul..
Umbra: sa văd cum ma poți distruge acum!(se multiplică în 10 umbre)
Kai și Raven:simplu lucrând în echipă! (Amândoi stăteau spate in spate si se roteau ca sa distrugă fiecare umbra în parte)
Kai:foc (arunca cu foc)
Raven:azrla metrion zintos!(își făceau ochii negri la fel si mâinile si dădea cu magie neagră)
Intre timp la Templul airjitzu
Zane (făcea micul de jun)
Lloyd: l-ați văzut pe Kai?
Jay:da fie vorba de Kai...nu l-am văzut deloc în această dimineața!si nici în pat
Zane:trebuie sa îl găsim! (Se duce spre scanere)
Zane:Pixal localizeaza-l pe Kai...
Pixal: e în această pădure...(arata o imagine)se luptă cu ceva
Nya:cu ce?
Pixal: nu știu nu pot identifica!
Maya:(intrând si auzind fara sa vrea)trebuie sa îl salvăm!
Ray:e in pericol...
Sensei:haideți ninja Nya du-ne în miezul acțiunii !
Nya:da Sensei!
Toți ninja s-au dus spre Kai
La Kai si Raven
Cei doi a putut distruge umbrele
Umbra își aduna toate părticelele de rău ce le avea si înainte sa fugă le răspundea la acei copii care a putut distruge "Ați fost puternici si norociși data viitoare nu veți mai fi așa si va voi distruge!PE TOȚI!"
Raven:am câștigat...si Kai ce vroiai sa îmi spui?
Kai:aaa.. Asta!(o săruta pe Raven)TE IUBESC!
Raven(accepta sarutu-l)si eu te iubesc!(cu ochii in lacrimi îl îmbrățișează pe Kai)
Toți ninja, Sensei si părinții lui văd si rămân uimiți...
Sensei:Kai ce e în capul tau!(furios vede ca Raven a fost eliberată)
Maya: (merge cu mișcări in fata lui Kai și îl privește cu dispreț si fara sa zică nimic îl plesnește de îi întoarce capul)
Kai:mama...nu..ea e bună...
Ray(vine și îl ia de guler) de ce nu ai ascultat spune! (Țipa su scutură)
Kai (plânge) m-am saturat de regurile voastre!va urăsc nu puteți înțelege o iubesc!
Ray:o iubești nu!? (Nervos țipând îi da o palma tare de îl dărâmă pe jos)
Kai:cum îți permiți sa dai in mine!?
Ray:tupeu pe tine pustiule!
Sensei:gata!sa plecam de aici sa nu mai fie aceasta ceartă.
Raven: lăsati-l pe Kai va rog ...
Maya(înainte sa plece se uita spre Raven vine si îi da si ei o palma și pleacă)
Kai(se uită în pământ si da cu pumnii)
Raven:lăsa Kai...(îl ia de mana plângând încercând sa îl liniștească)
Kai:cum își permite sa dea în mine!!! (Țipând si plângând)
La locul unde era umbra
Umbra:se pare ca cei doi si-au facut-o cu mâna lor..
Pythor: ce fraieri...
Umbra:vor avea de suferit, cu această prostie de iubire așa Kai a fost marginalizat de toți hmm dar fata mi se pare foarte familiară!
Pythor: si cand vom cuceri Ninjago?
Umbra: răbdare prietenul meu reptilian...vom cuceri tot si îi vom face sa sufere pe toți! (Răsete malefice)
Kai:ce voi face acum unde voi merge?
Raven:Îmi par rău e numai vina mea! (Plânge )
Kai:Nu spune asta cu tine mă simt fericit nu te voi lăsa niciodată!
Raven:mersi Kai tu ești singurul care crede așa in mine.
Kai:pentru puțin! (Kai fiind pupat pe frunte de Raven)Autorul spune:Gata si acest capitol sper ca va place si ca nu v-am plictisit, sincer sunt si eu curios ce se va întâmpla in continuare si scuze ca nu am mai postat la această carte lenea asta!promit ca voi mai posta,nu vreau sa îmi dați Kill(râd) si voi încerca sa nu va las in suspans!dar am si alte responsabilitati sa fac prin casa,sa scriu si la alte cărți, pe cine păcălesc vreau sa stau mai mult pe facebook si messnger,am vorbit atât doar ca sa am peste 2000 de cuvinte ok va las acum pandaliilor va iuby bye!😏😏😎😎❤❤❤💋💋😘😘🐼🐼🐼🐼🐼
CITEȘTI
NINJAGO: Un Nou Început
FanficNu imi e frica de putere, nici de moarte si nici de înfrângere.... Mie îmi e frica doar să nu îmi pierd familia, prieteni si tot ce conteaza pentru mine! Ma sacrific şi o fac cu placere pentru cei ce îi iubesc si respect!