Capitolul 43-Destinul

92 11 5
                                    

Kai era fata in fata cu destinul.... Ce face? ce se intampla?va spun eu... Era într-o luptă împotriva tatălui său!
Ray :Imi pare rău fiule trebuie sa salvez Ninjago! (Luandu-l pe Kai de gât)
Kai:si eu tot asta incerc Ninjago! (Făcând spinjitzu)
Ray:Am uitat ca sti spinjitzu!
Kai:eu ştiu multe! Tata nu vreau sa iti fac rău!
Ray:esti sigur!?
Krux:Kai disturuge-l!
Kai:Imi pare rău tata o sa intelegi cand se va termina!
Ray:Nu îmi spui acum! Vreau sa aflu!
Kai:fooooc!
Dand spre Ray cu foc acesta fiind invins si băgat în temniţă...
Ray(plângând) :Offf daca îmi pot înţelege fiul... Dar nu voi putea niciodată! E numai vina mea!
Wu:Nu prietene Krux l-a atras asupra lui va fi bine am încredere in elevul meu!
Ray:esti sigur?
Wu:Da Kai nu ar face asta are el un plan! (Încurajându-l)
Intre timp unde era Krux, Acronix si Kai...
Krux:eu trebuie sa mai găsesc alte lucruri! Frate tu ai grija de tot!
Acronix:da frate!
Krux pleaca si rămâne Kai singur cu Acronix...
Acronix îl ia pe Kai de mâna strâns
Kai:ce faci?
Acronix :stiu ca ascunzi ceva! Nu am încredere in tine!
Kai:nu! Eu sunt rău! Ai încredere!
Acronix(scoţând sabia) :sigur!
Kai:nu te rog!
Acronix da cu sabia pe langa urechea lui Kai...
Acronix:data viitore nu mai ai norocul asta!
Kai:bine de ştiut!
Kai:oh nu era sa fiu descoperit trebuie sa îi imving pe cei doi odată pentru tot deauna!
Era 12:00 noaptea cerul era instelat in negura nopţii nimeni nu era treaz Krux si Acronix dormea doar Kai se tot plimba de colo colo avea ceva de făcut!
Kai:o sa iau cele doua ceasuri ale timpului si o sa îi duc înapoi pe nebunii astia de unde au venit!
Kai caută încet prin camera lui Acronix ca sa nu îl trezească...
Kai:unde sunt ceasurile alea stupide? (Nervos)
Kai trage de o carte si se deschide o uşa secreta
Kai:bingo! Am găsit ce vroiam... Aici sunt mâinile timpului si ha! Ceasurile! (Gasindu-le)cum funtioneaza? (Scutirandu-le)un pergamente! Scrie:"ceasurile vor merge doar daca inima si mintea sunt concentrate si sunt cu un gând bun "
Kai:ok inteleg chiar tot! (Sarcastic) trebuie sa fiu concetrat! Ammmmmm! (Fiind concetrat si cu cele doua ceasuri Kai creează un vortex) super merge!
krux si Acronix :ce ai de gând sa faci?
Kai:sa scap de voi doi si toti şerpi ăştia si sa salevez Ninjago!
Krux:nu prea cred !(scoate pistolul) nu pot sa pierd din nou!
Krux si Acronix sunt absorbiţi de acel Vortex...
Krux si Acronix :Aaaaa
Krux:Kai daca ma duc si eu te duci si tu! (Si apasa pe trăgaci si glonţul vine in spatele lui Kai mai trage odata si vine in stomac)
Krux si Acronix s-au dus.... Pentru tot deauna... Vin si ceilalţi Ninja.... Au putut scăpa...
Kai :Nuuu...(văzând doar negrul in fata ochilor conștința sa se afla intr-o camera plina de sânge... Si era cum el murea era ultima zi din viata sa? Sau era sfârşitul lui ?se afla intr-o baltă plina de sânge....
Ray:fiule !oh nu fiul meu! (Plângând si luandu-l pe Kai in brate si fiind pătat de sângele copilului său, copilul care la crescut iubit si ingrijit de mic.....si mai presus de alta la iubit si acum il vede mort in braţele sale)
Nya :nu fratele meu fratiorul meu! Curgandu-i lacrimi stralucitoare pe faţă lui Kai palidă si rece..

Kai a murit? Sau asa credeti voi vom vedea in urmatorul capitol !paaa! 😘😘😘😃😃🐼🐼🐼

NINJAGO: Un Nou Început Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum