Jmenuji se Katie García, bydlím ve Španělsku, kde i studuji a nemám žádné sourozence. Je mi 17 let, jsem štíhlé postavy, poměrně vysoká, mám hnědé vlasy a zelenomodré oči, skoro každý tvrdí, že jsem strašně milá, hezká, slušná, pohodová a u některých i nejlepší holka, kterou kdy v životě poznali. Dokud se to nestalo...
Moje matka se jmenuje Sara García, je jí 35 let, vyšší štíhlé postavy, má brunet vlasy a zelené oči. Můj otec? Ten už mezi námi bohužel není, před rokem nás opustil při těžké nemoci, s kterou velmi silně bojoval. Mám nejlepší kamarádku jménem Charlotta, té je též 17 let, je menší a štíhlé postavy, má špinavý blond vlasy a zelené oči. Se Charlott se známe už od školky a jsme jako sestry, prostě nerozlučná dvojka. Co se týče kluků? Ano s jedním jsem, už 2 roky jmenuje se Lucas, je mu 19 let je vyšší a svalnaté postavy, má blond vlasy a tmavě modré oči. Od začátku našeho vztahu se ke mě choval hezky, mile a jako bych byla jeho první a zároveň i tou poslední, byl jiný než ostatní kluci, proto jsem se do něho zamilovala, dokud nás můj otec neopustil, pak se to začalo hroutit. Lucas měl z mého otce velký respekt nebo co. Měsíc po smrti mého otce mě Lucas napadl, když jsem přišla domů z kina ve kterém jsem byla s Charlott. Myslel si, že jsem byla v kině s nějakým klukem a naznačoval, že ho podvádím. Od té doby co mě napadl poprvé se to opakovalo týdně a poté i denně. Napadal mě pěstmi, fackoval mě, tahal za vlasy, občas i škrtil, kopal mě a to velmi silně, ubližoval mi jak psychicky tak i fyzicky. Chtěla jsem od něho odejít a nahlásit to na policii, ale nemohla jsem, protože mi vyhrožoval že když ho opustím, tak ublíží mé rodině tzv. těm na kterých mi záleží nejvíce. Měla jsem z něho opravdu veliký strach. Nemohla jsem navštěvovat rodinu, ani své přátele. Do školy jsem chodila jen občas, skrz to že jsem kvůli němu měla mnoho modřin jak na těle tak i na obličeji, doprovázel mě ke škole i zpět domů, abych se s nikým nevybavovala a neztrácela čas. Lucas se po čase stal dealerem drog, jednoho dne měl Lucas donést vydělané peníze za drogy svému "šéfovi", ale nestalo se tak. O týden později nás navštívila parta "mafiánů", kteří si Lucase odvezli. Já využila situace, zabalila jsem si důležité věci a odjela k matce. Jakmile jsem zazvonila u dveří mé matky okamžitě jsme si skočily do náruče, a obě dvě jsme měly slzy v očích. Matka mě vzala k sobě domů a tam jsem jí vše řekla a také jsem jí vysvětlila proč jsem jí nenavštěvovala, byla hrůzou bez sebe, že by to od Lucase vůbec nečekala. Od té doby co si Lucase odvezli jsem ho neviděla a jsem za to nesmírně ráda.
Moje povaha se od tohoto incidentu s Lucasem velmi změnila, často jsem měla noční můry, moje důvěra u kluků byla nízká, nikomu jsem nevěřila krom mé matky, Charlott, pár kamarádů i kamarádek. Časem se mé noční můry objevovali jen zřídka, začala jsem opět chodit ven s mými kamarády a bylo to fajn, ale pořád jsem měla zvláštní pocit, že se Lucas vrátí a ublíží mi tak jako nikdy předtím měla jsem opravdový strach. Uplynulo mnoho týdnů a nastal nový školní rok.
ČTEŠ
Betrayal and big love
RandomJedná se o dívku jménem Katie García, které to v prvním vztahu nějak neklapne a tak ztrácí důvěru u kluků. Dívka během svého dospívání poznává nové věci a především kluky, myslí si totiž že všichni kluci jsou stejní. Katie má svou nejlepší kamarádku...