Ráno jsem se probudila v krásném černobílém pokoji. Vůbec jsem neměla tušení kde jsem. Sedla jsem si na kraj postele a otřela si oči. Zatočila se mi hlava. Vedle postele byl černobílý stolek a na něm lístek se vzkazem:
"Dobré ráno Sluníčko, doufám že jsi se dobře vyspinkala. Šel jsem si zaběhat, jakmile dojdu nachystám nám snídani. Když vyjdeš z pokoje, tak po pravé straně je koupelna, jestliže budeš chtít, tak se osprchuj. Pak si promluvíme. Jake."
Cože?! Já jsem u Jakea? kde jsem se tu vzala? Vůbec si nepamatuji co se včera stalo. Jak jsem se ocitla u Jakea doma? Kde je Charlott? Měla jsem v hlavě plno otázek. Šla jsem se osprchovat. Jakeova koupelna byla nádherná, šedé barvy. Na kraji koupelny byla prosklená sprcha do které jsem si vlezla. Poté co jsem se osprchovala, vylezla jsem ze sprchy. Vlasy jsem si zabalila do ručníku a tělo taktéž. Šla jsem do Jakeova pokoje a hledala své oblečení. Bylo poskládané na židli. Osušila jsem se a oblíkla. V tom někdo zaklepal.
"Emm.. Dále.?" řekla jsem a stála uprostřed pokoje a upřeně hleděla na dveře. Dveře se otevřeli a v nich stál Jake se snídaní v ruce.
"Dobré ráno, tak jak jsi se vyspinkala?"
"Dobré ráno, nic moc, spíš by mě zajímalo jak jsem se tu ocitla, a kde je Charlott!" Řekla jsem vystrašeným hlasem. Jake se na mě jen podíval a podal mi snídani. Na snídani připravil vafle posypané moučkovým cukrem, polité čokoládou a okolo nakrájené jahody.
&&&
"Jak dosnídáš, přijdi za mnou dolů, promluvíme si, já jdu zatím do sprchy, přeji dobrou chuť." řekl Jake otočil se a odešel. Hned jak jsem dosnídala, vzala jsem talíř a šla za Jakeem.
"Tak jak ti chutnala snídaně?" zeptal se Jake.
"Byla dobrá, děkuji ti, vysvětlíš mi teda jak jsem se tu vzala a kde je Charlott?" a tázavě jsem nadzvedla obočí.
"Procházel jsem parkem a uslyšel pláč, tak jsem se šel podívat kdo to může být a seděla jsi tam ty, byla jsi úplně studená, tak jsem ti půjčil mikinu a vzal si tě k sobě domů, nemohl jsem tě nechat venku a o Charlott nic nevím."
"Aha, no a... stalo se mezi námi něco?" zeptala jsem se celkem vyděšeně. Jake se na mě jen pousmál a řekl
"Rád bych, ale nejsem takový typ kluka, který by zneužil holku, která je v opilém stavu." podíval se na mě a pousmál se.
"Nezlob se, ale už budu muset domů." odpověděla jsem a beze slov jsem odešla.
Jakmile jsem vstoupila do dveří stála tam moje máma a začala po mě křičet, že ani nevím jak se o mě bála, že jsem byla nedostupná a plno dalších věcí. Šla jsem do pokoje a neodpovídala jsem. Dala jsem si telefon na nabíječku, když v tom mi přišla esemeska od Jakea v níž bylo napsané
,,Katie, odešla jsi tak rychle a ani jsme si nestačili promluvit. Na té párty se muselo něco stát. Seděla jsi v parku s brekem a tiše jsi si šeptala <Proč já?>. Nechceš se mi svěřit? Záleží mi na tobě a moc dobře to víš. No jak budeš mít čas a budeš si chtít promluvit, tak se mi ozvi. Jsem tu pro tebe kdykoliv. Jake,,
Hned po přečtení esemesky jsem volala Charlott, ta mi to ale nezvedala. Chtěla jsem vědět kde je, promluvit si s ní a zjistit, proč se mi vůbec neodpovídá. Oblíkla jsem se a šla k Charlott domů. Zvonila jsem a nikdo mi neotevíral...
ČTEŠ
Betrayal and big love
RandomJedná se o dívku jménem Katie García, které to v prvním vztahu nějak neklapne a tak ztrácí důvěru u kluků. Dívka během svého dospívání poznává nové věci a především kluky, myslí si totiž že všichni kluci jsou stejní. Katie má svou nejlepší kamarádku...