6. Kapitola

30 3 0
                                    

Dneska ráno mě probudil matčin pláč, hned jsem vstala z postele a běžela dolů zjistit co se děje. Doběhla jsem dolů a zeptala jsem se matky co se děje, ona mi odpověděla že nic, to jsem ji však nevěřila ale kdybych ji přemlouvala, tak bych nestihla školu. Šla jsem zpět do pokoje a oblíkla si na sebe podkolenky vínové barvy, černou sukni, bílé tričko s černým potiskem, béžovou bundu a vínovou šálu.  

 &&&

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

 &&&

Jakmile jsem se oblíkla utíkala jsem dolů na snídani. Mezi tím co jsem snídala napsala mi Charlott esemesku a v ní stálo:

"Ahoj Katie za 3 minutky jsem u tvého baráku počkej tam na mě prosím."

A hned poté mi napsal Jake esemesku:

"Ahoj beruško nechtěla bys jít dnes do školy se mnou?"

Jakeovi jsem neodepsala a dělala jsem, že jsem si to ani nepřečetla a Charlottě jsem napsala že počkám. Došla Charlott a ještě než jsem odešla, tak jsem šla za mámou a zeptala se jestli se fakt nic neděje.

"Né beruško všechno je v pohodě, a teď upaluj jinak nestihneš školu." odpověděla, dala mi pusu na tvář a pousmála se falešným úsměvem."

Procházely jsme parkem a uviděly jsme tam Jakea, volal na nás, ale dělaly jsme že ho neslyšíme a pokračovaly jsme v cestě. Ve škole po mě učitelka řvala, protože jsem opět napsala test na čtyřku. Po škole jsem ve skříňce měla pozvánku na párty, hned jsem s ní utíkala za Charlott. Charlott byla před školou s Jakeem, ale to mi v tu dobu bylo jedno. Ukázala jsem jí pozvánku a nadšeně jsem se zeptala:

"Charlott jdeme?"

"Jasně že půjdeme, pozvání na párty se neodmítá!" odpověděla a zasmála se.

Jake se na mě smutně podíval a řekl:

"Katie můžu s tebou chvilku mluvit?"

Tak jsem řekla že ano a šli jsme na bok. Jake mě chytil za ruce se smutným pohledem a se slovy:

"Tak ty chceš jít na nějakou párty, kde je plno alkoholu? Vypadala jsi jako slušná holka, myslel jsem že jsi jiná jako ostatní, ale asi jsem se spletl..."

Já mu ruce odtrhla a spustila jsem:

"Děláš si srandu? Jdeš mě přirovnávat k ostatním? To, že chci jít na párty znamená, že jsem jako ostatní? A vůbec, proč tě to zajímá, nic spolu nemáme, tak že si myslím, že ti to může být úplně jedno."

otočila jsem se, vzala Charlott za ruku a šly jsme směrem k parku. Jake se slzami v očích odešel na druhou stranu.

V parku jsme si se Charlott sedly na lavičku a Charlott se ptala co jsme s Jakeem řešili, ale já se usmála a řekla, že nic důležitého. Charlott se na mě podívala pohledem, že mi to nevěří a zapálila si cigaretu.

Betrayal and big loveKde žijí příběhy. Začni objevovat