4. Kapitola

34 4 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila, byla jsem velmi unavená protože noční můru jsem měla dnešní noc asi 3x po sobě. Podívala jsem se na telefon měla jsem tam 10 zmeškaných hovorů od Charlott poté jsem se podívala kolik je hodin:

,,To už je 7:50?" vykřikla jsem a rychlostí jsem se šla do koupelny opláchnout a nachystat do školy. Oblékla jsem si černé silonky, bílou sukni, tmavě červené tričko s dlouhým rukávem a černý silnější pásek s ozdobou. Běžela jsem po schodech směrem na chodbu se obout a mezitím jsem zavolala Charlott, tak to ovšem nezvedala, nejspíš už byla ve třídě a měla vypnuté vyzvánění, tak jsem jí aspoň napsala SMS:

'Ahoj Charlott, promiň že jsem ti to nezvedala, ale zaspala jsem, pokud by jsi dnes měla čas mohly bychom jsme si někam vyrazit, potřebovala bych s tebou o něčem mluvit.'

Jakmile jsem se obula hned jsem vyrazila a zavolala jsem si taxík, doufala jsem že nebudou zácpy a budu tam rychleji než kdybych šla pěšky.


&&&


Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Ve škole jsem byla asi 8:30. Zaklepala jsem na dveře a vešla do třídy se slovy:

,,Dobrý den. Pane učiteli omlouvám se, že jdu pozdě zaspala jsem" ,,ahoj, dobře pak mi ukážeš omluvenku od maminky," odpověděl učitel a já si šla sednout. Jake se na mě podíval a já si myslela, že mě pozdraví ale nestalo se tak... Vlastně mu to ani nemám za zlé, nedivím se mu... chudák dnes nebo zítra mu to budu muset vysvětlit hned po tom co si promluvím se Charlott.

Zazvonilo na oběd, chtěla jsem oslovit Jakea ale vyrušilo mě zapípání telefonu. Přišla mi SMS od Charlott:

'Ehm zlato..promiň, ale dnes po škole už něco mám, ale měla bych čas kolem 18:00 mohla by jsi?'

'No jasně, že bych mohla ještě si zavoláme' odpověděla jsem jí, když jsem šla směrem do jídelny.

,,Katie!!" volal na mě někdo zezadu. Otočila jsem se a tam Charlott.

"Obvykle ji ve školní jídelně nepotkávám, nechodí na obědy, tak co tu dělá?" řekla jsem si pro sebe.

,,Ahoj!" zavolala jsem na ní. Došla ke mě, objala mě a silně stiskla.

,,Copak tu děláš?" udiveně jsem se na ní podívala

,,věděla jsem, že tě tu najdu potřebuji ti něco říct a nechtěla jsem ti to psát," dodala a tvářila se šťastně.

,,Taky ti potřebuji něco říct...," a podívala jsem se směrem na podlahu ,,ale to moje klidně počká, začni ty... tak povídej, co že jsi tak šťastná?"

,,ale ne začni ty.. přeci jenom jsi mi něco chtěla říct jako první ty, tak máš přednost," a usmála se na mě. ,,No chtěla jsem mluvit o....." a než jsem to dořekla prošel kolem nás Jake. Velmi mě zaskočilo jak se Jake se Charlott na sebe dívají a usmívají se na sebe, takovým zvláštním úsměvem, přišlo mi to jako by spolu něco měli, ale neptala jsem se jí doufala jsem že to není tak jak to vypadá. ,,kočko... o čem jsi chtěla mluvit?" zeptala se mě Charlott a tím přerušila mé myšlení. ,,Ale už o ničem... co jsi mi to chtěla říct ty?" odpověděla jsem jí s trochu falešným úsměvem. ,,Zeptala jsem se Jakea, jestli si se mnou nechce někam vyrazit a on souhlasil!" řekla a úsměv měla od ucha k uchu. ,,Aha.. tak to je fajn, snad ti to vyjde,".. řekla jsem a úsměv jí oplatila, ale z mé strany nebyl tak upřímný jako ten její. Tak moc jsem jí chtěla říct, že se mi vše vrátilo, že Jake mi připomíná Lucase, že ji potřebuji, ale nemohla jsem jí tu radost zkazit, tak jsem radši mlčela a vymluvila jsem se na to, že už musím jít...

Betrayal and big loveKde žijí příběhy. Začni objevovat