Dintr-un "simplu dans" am ajuns să ne aflăm în sala de sport a școlii în căutarea unei saltele. Totul s-a întâmplat după ce amândoi am hotărât că nu ne putem sătura doar din atât. De fapt nu ne-am hotărât, de abia dacă am schimbat două cuvinte pe parcursul acestui joc pasional plin de hipnotizări. Dar se înțelegea de la sine după ce i-am băgat mâna de data aceasta pe sub cămașa sa iar el aproape a început să se dezlănțuie în fața tuturor asemenea unui leu înfometat, dar apoi s-a trezit la realitate și m-a cărat pe sus până în această sală. Toată lumea s-a holbat la noi, inclusiv Aaron, și recunosc că nu voiam să îmi pierd noul prieten cu greu făcut, dar eram în stadiul în care tot ce conta erau acțiunile sufocante ale lui Harry asupra mea.
M-a lăsat jos în mijlocul încăperii cu ochii în soare, și era cât pe ce să mă trezesc din acest "vis" și să plec. Asta înainte să observ ce avea de gând să facă. S-a îndreptat spre colțul unde erau așezate una peste alta saltelele prăfuite, iar eu stăteam acolo salivând ca un cățeluș la peisajul ce îmi era dat să văd. Îl priveam în timp ce ridica pe sus o saltea, observându-i tatuajele mișcându-se în timp ce mușchii i se contractau. Cămașa acum transparentă mi-a permis această priveliște de neuitat, bicepșii săi erau perfect tonifiați.
Nici nu observasem când salteaua era deja așezată în fața mea, parcă chemându-mă la ea. Harry a venit spre mine, m-a pipăit încet vrând parcă să vadă din ce "material" e făcută noua lui pradă. Corpul său era transpirat, deși mâinile îi erau extrem de reci, iar în timp ce și le plimba de-a lungul umerilor mei dezgoliți și deasupra decolteului, luând contact cu pielea mea fierbinte, creau și mai mulți fiori, cu mici străfulgerări fizice și mentale ce mă făceau să tremur.
-Șșș.., șopti el vrând parcă să mă liniștească observându-mi tremuratul.
A început apoi să își plimbe fin vârful nasului pe gâtul meu, în timp ce își făcea magia cu mâinile sale fermecătoare deasupra șoldurilor mele. Săvârșea mici cerculețe, de abia atingându-mi pielea, creându-mi și mai mulți fluturași în stomacul meu chinuit deja prea mult. Ceva îmi spunea că mica tortură nu o să se rezume doar la atât, dar într-un fel vroiam și mai mult. După aceea i-am simțit nasul înaintând cu aceleași mișcări pe gâtul meu. Când a ajuns sub linia maxilarului și-a ridicat puțin bărbia astfel încât toată fața lui să fie cufundată în acel loc. Mi-am dat capul pe spate din cauza acelor semnale de electricitate pe care mi le transmiteau acțiunile sale și pentru a-i face mai mult loc. Vroiam mai mult.
A început să mă miroase, parcă adulmecându-și aceeași pradă.
-Miroși atât de bine, iar apoi mi-am dat seama că acela era locul pulverizat de parfumul meu cu aromă de mălin. Ca răspuns am tras aer în piept, cuprinsă de plăcere. Făcusem asta din greșeală, dar trebuia să iau aer, nici măcar nu mi s-a mai întâmplat asta până acum, iar el era atât de fermecător. Acțiunea mea l-a încântat vizibil, făcându-l să se simtă mândru de treaba ce o face, astfel încât a mormăit apreciator și pervers.
În loc de pielea fină a nasului său i-am simțit brusc buzele sale cărnoase lipite în acel loc. Apoi s-au desfăcut,simțindu-i dinții care se pregăteau să muște ca un vampir. Dar mi-a prins delicat o porțiune mică de piele între dantura sa perfectă, trăgând ușor de ea. Apoi a supt-o încet, începând să o facă din ce în ce mai apăsat. Era puțin dureros, m-a făcut să scot un geamăt înăbușit în șoaptă, dar se simțea atât de bine. Era de parcă un curent de vânt trăgea cu cruzime de acea bucățică de piele, dorind să o aspire, și să îmi sfâșie gâtul din ce în ce mai mult.
După ce acel "vânt" s-a încheiat, Harry lăsându-mi puțin spațiu pentru a mai putea lua o gură de aer, mi-am dus degetele în acel loc. Am simțit o mică umflătură circulară, și eram sigură de faptul că lăsase și o urmă roșiatică. Era de parcă m-ar fi marcat. Băiatul ăsta devenea din minut în minut un animal. Dar unul seducător.
CITEȘTI
Complicated (A Harry Styles F.F.) - Pauza
FanfictionÎn acest fan fiction unul dintre personajele principale (1/2) este Amelia Evans (Amy), o fată simplă de 17 ani, retrasă, copilăroasă, cunoscută ca ”Îngerașul Cartierului Manhattan”. De ce are o asemenea poreclă? Fiindcă tot ce a făcut in ultimii 2 a...