Anunț.

285 15 6
  • Dedicat lui Bianca Marinca
                                    

Salut, dragi cititori și directioneri minunați !

Nu credeam că voi pune un astfel de "capitol" în această poveste, dar sunt nevoită. Vreau să vă anunț că m-am uitat peste primele mele capitole pe care le-am scris la începutul verii, și nu îmi place cam deloc ce scriam :)) . Acum când am văzut cât de banale erau am rămas mască. Așadar m-am decis ca peste câteva zile sau chiar săptămâni să îmi editez puțin acele capitole, în funcție de expresivitate și exprimare, deci nu va schimba absolut deloc mersul lucrurilor în poveste. Nu e obligatoriu să recitiți, doar dacă sunteți curioși. Și de ce am spus "sau chiar săptămâni", fiindcă depinde când pun capitolul 8. Dacă îl voi pune recent, atunci voi edita acele capitole mai încolo, pentru că nu este absolut necesar acest lucru, în schimb next-ul e necesar.

Și dacă tot am adus vorba de next, am fost surprinsă să văd că de îndată ce am postat noile capitole au apărut comentarii care au adus vorba de el, și vroiam să vă mai anunț de încă un lucru legat de asta. Nu am o dată fixă când postez, o fac când îmi vine inspirația sau când am timp, deoarece nu vreau să scriu stresându-mă, vreau să o fac din plăcere. Și-așa sunt destule lucruri care mă stresează, ăsta e ultimul de pe listă și așa aș vrea să rămână. Deci, având în vedere că în această săptămână am avut imaginație dublă, și am postat două capitole în zile consecutive, atunci next-ul nu îl voi pune atât de recent. Dar voi încerca să îl încep și cine știe, poate vă voi mai face un cadou postându-l mai repede. Depinde de mine și programul meu. Tocmai de aceea am postat două capitole, nu doar din cauza inspirației, ci și pentru că vine școala peste mine, mai am o groază de teme de făcut, etc și vroiam să recompensez.

Vă mulțumesc pentru toate comentariile voastre și susținerea neîncetată ! Și nu voi înceta nici eu să vă reamintesc în fiecare zi cât de mult vă mulțumesc, fiindcă înseamnă enorm pentru mine și vă sunt recunoscătoare, deoarece nu am parte de asta  în fiecare zi.

Vă mulțumesc pentru că v-ați pierdut timpul citind asta și vă mulțumesc din nou enorm de mult pentru toate comentariile, voturile ! <3 Vă doresc un an plin de reușite și bucurii !

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 07, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Complicated (A Harry Styles F.F.) - PauzaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum