,,Hej, Lili vztávej". Probudila jsem se. ,, Kolik je hodin?",, No, právě že už sedm.",, Tak počkat, kdo to je? ",, A no jo, Kate" odpověděla jsem sama sobě dřív než stačila odpovědět ona.Měla na zádech nějakou tašku ,, Jo, Kate, ale teď rychle, musíme jít. ",, To jako kam, Já z tohohle pokoje nemůžu, vlastně Kate no musím se te na něco zeptat, necítíš se v poslední době nějak blbě, nebo se ti něco neděje? ",, Ne, proc? ",,To jsem ráda, nic důležitého.",, Neptala by ses mě takovým tónem kdyby to nebylo důležité , tak proc ses mě na to ptala? ",, to je na dlouho".,, Já mám.....teda vlastně Já nemám času dost, půjdeš se mnou? ",, Ale Já vážně nesmím.",, Fajn, přijdu v sobotu a domluvíme se, ok?" Než jsem stihla odpovědět otevřela okno a skočila dolů. Slyšela jsem dupání na stěnu, asi slezla po laně. Vůbec jsem nevěděla co po mně vlastně chtěla. Bylo docela divný že zase bez očekávání vlezla oknem do pokoje a chtěla abych s ni někam šla. ,, Lili"slysela jsem ze zdola tichý Katein hlas. Zvedla jsem se z postele a šla k oknu. Stála tam dole a celé kalhoty mela od sněhu. ,,No?",, Hodíš mi dolu konec toho lana? ",, Jo, jasně a jak ses vůbec nahoru, když jsi to lano nemohla hodem zavázat? ",, Mohla" odpověděla zatáhla za lano které jsem zrovna rozvázala a odběhla.
YOU ARE READING
Svět Za Bílou Zdí
RandomNení to moc zajímavý ale prostě jsem jen tak psala a něco vzniklo:-)