Merhabaa !! Uzun zamandır bölüm paylaşamıyordum. Sınavlardan dolayı ikinci bölümü atamadım :(
TEOG'a girmiş herkesin sınavı umarım güzel geçmiştir !
Yine fazla ciddi oldu dkfksjd ama neyse sizi daha fazla bekletmiyorum.
Multi : Aylin Keser
Bibidi
Babidi
Buuuuuuuu
Yeni bölüm gelsinnn !!!
**************
Minik bir bebeğin etrafı inceleyip kendine ' Neredeyim ben ? ' gibi masum bir soruyu sorması ile benim şu anda tavanı incelememin arasında pek fark yoktu.
Duvarlar üstüme gelmiyordu ya da gözlerimde durmaksızın akan bir gözyaşı bulunmuyordu.
Sadece kalbimde bir sıkışıklık vardı. O hepsine yetiyordu. Ölmeme yetiyordu.
Dün söğüt ağacının tüm güzelliğini ve huzurunu bırakmak zorunda kalıp eve gitmiştim.
Babamın evden çıkarken bana söylediği tek şey " çalışmak istiyorsan o numarayı ara " demesi olmuştu.
Dün gece cesaret edememiştim. Daha fazla kaldırabileceğini sanmıyordu küçük bedenim.
Annem için belki de daha kötü olacaktı. Çalışmam gerekiyordu.
Gelen cesaretim sayesinde kağıtın olduğu kutunun kapağını açtım. Kağıt koyduğum gibi duruyordu. Neyle karşılaşacağımı bilmiyordum , tek umudum belki ailemin kalbinde güneş açardı.
Ev telefonuna gittim ve elimdeki numarayı tuşladım. Her an artan korkum titrememe sebep oluyordu. Birkaç çalıştan sonra telefondan hışırtılar geldi.
"Alo kimle görüşüyorum ? "
Titrekçe nefes verdim. Ne diyecektim şimdi ? Kim olduklarını neden aradığımı bilmiyordum ki.
" Merhaba , ben çalışmak için aramıştım. "
Bir an sessizlik oldu. Sanırım yanlış bir giriş yapmıştım. Başka giriş yolu vardı sanki.
" Pardon ? "
Tekrar titrekçe nefes verdim. Beni anlamıyor muydu ? Tekrar gelen hışırtılardan sonra bağırış sesleri geldi. " Telefonu neden bana vermiyorsun ? " daha sonra diğer kadın konuştu. "Efendim , çalışmak isteyen birisi var konuşmak istemezsiniz diye düşündüm."
Varlığımı hissettirmek için öksürdüm. Evin sahibi olduğunu düşündüğüm kadın telefona yaklaşmıştı sanırım.
" Merhaba küçük hanım nasıl yardımcı olabilirim ? "
Az önce bu kadar sert konuşan kadın şimdi nasıl böyle konuşuyordu ?
" Şey ben çalışmak için aramıştım biri bu numarayı verdi de sanırım yanlış oldu. "
Babam verdi diyemezdim. Nereden bilecekti ki babamı zaten. İşin farklı tarafı babam bu numarayı nereden bulmuştu. Şu anda telefonda kadın bir şeyler söylerken bunları düşünmem doğru değildi. Dikkatimi kadına verip dediklerini anlamaya çalıştım.
" Pekâla , böyle bir telefon bekliyordum. İsminiz neydi küçük hanım ? "
Neden ismimi istiyordu bu kadın ? Sabır dilercesine tavana bakıp tekrar derin bir nefes verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODİ
Teen FictionYaşamı , içinde siyah barındıran bir gökkuşağı gibiydi. Rengini bir söğüt ağacından , minik bir sevgiden alan , soğukluğuyla her geçen zaman kararmaya başlayan bir gökkuşağı... Başak... Karanlık ve soğuk bir odaya benziyordu hayatı. Ne çok aydınlık...