Part 4

238 19 8
                                    

" သား Suho ေမေမ ေျပာထားမယ္ေနာ္ ဟို အိမ္က အိမ္ရွင္ေတြက လက္မခံ ရင္ သားအရမ္း မေတာင္းဆို ပါဘူးလို႕ ကတိေပးထားရမယ္ ဟုတ္ျပီလား။ဘယ္လိုလဲ"

"ok ok no problem"

"အိမ္ရွင္တို႕ အိမ္ရွင္တို႕--------"

"ဟုတ္ကဲ လာပါျပီ ခင္ဗ် လာျပီဗ် ခဏေလး ဗ်ိဳ႕"

Kim တစ္ေယာက္ အိမ္ျခံစည္းရိုးနား ေျပးထြက္သြားျပီး တံခါးကို ျမန္ျမန္ဖြင့္လိုက္သည္"

Yoona နဲ႕ Suho ကို ျမင္ေတာ့" ဟုတ္ကဲ႕ ဘယ္သူေတြလည္း မသိဘူး ဘာကူညီေပးရမလဲဗ် ကြ်န္ေတာ့္ နာမည္ Kim Bam ပါ ေတြ႕ရတာ ဝမ္းသာပါတယ္ ဟု Yoona အားလက္ဆြဲ ႏႈတ္ဆက္လိုက္သည္"

"Yoona လည္းဟုတ္ကဲ႕ ကြ်န္မ နာမည္ က Yoona ပါ ဟိုဘက္အိမ္ကို ဒီေန႕မွ ေျပာင္းလာတဲ႕ လူသစ္ပါ။"

"ဟုတ္ကဲ႕ ေႀသာ္ လူသစ္ေတြကို ဒါေႀကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ မျမင္ဘူးတာ ကို လာႏႈတ္ဆက္တာလား တကူးတကဗ်ာ အားနာစရာေတြ ျဖစ္ေနဦးမယ္"

"ဟုတ္ကဲ႕ တကူးတကကို လာအကူညီေတာင္းတာဆို ပိုမွန္မယ္ထင္တယ္"

kim တစ္ေယာက္နားရႈပ္သြားဟန္ျဖင့္ " ဗ်ာ တကူးတက အကူအညီေတာင္းဖို႕ လာတာ ဟုတ္လားဗ်ာ ဟုတ္ကဲ႕ ဘာကူညီေပးရမလဲ မသိဘူး"

"ဒါက ကြ်န္မ သားေလး ေလ Suho လို႕ ေခၚတယ္ "
Yoona တစ္ေယာက္ Suho အား " သားႏႈတ္ဆက္လိုက္ဦး ေလ"

" ဟုတ္ကဲ႕ ေတြ႕ရတာ ဝမ္းသာပါတယ္ ကြ်န္ေတာ့ နာမည္ Suho ပါ ကြ်န္ေတာ္ ေမေမ အလုပ္သြားေနတုန္း သားဒီ အိမ္က ေကာင္ေလးနဲ႕ ေဆာ့ ျပီး ေနခဲ႕ခ်င္လို႕ ေမေမ႔ကို လာေျပာခိုင္းတာပါဗ် ဦး သေဘာတူရဲ႕ လား မသိဘူး"

" Kim တစ္ေယာက္ Suho အားႀကည့္ျပီး သားက Suho လား ခ်စ္စရာေလး ပဲ သားက ဦးသား Kris နဲ႕ ေဆာ့ခ်င္တာလား"

"ဟုတ္ကဲ႔ဦးေလး ဒါနဲ႕ ဟိုေကာင္ေလး နာမည္က Kris လားဟင္"

"ဟုတ္တယ္ သားရဲ႕ ဦး က ေတာ့ သေဘာေတာင္က်ေသးတယ္ Kris က ကေလး ပီပီ သိပ္မေဆာ့ လို႕ စိတ္ပူေနတာ အေဖာ္ရတာေပါ့။"

"Yonna က အကို ရယ္ အားနာလိုက္တာ သားက အရမ္း အားတက္သေရာ ျဖစ္ေနေတာ့ ကြ်န္မ ေျပာေပးတာ ေတာင္ မေစာင့္ေတာ့ပဲ ေျပာလိုက္တယ္ ကြ်န္မ တကယ္အားနာပါတယ္ ရွင္ အဆင္ေျပမယ္ဆိုရင္ သားေလးကို ထားခဲ႕ခ်င္ပါတယ္ သူကလည္း အလုပ္ကို မလိုက္ခ်င္ဘူး ဒီအိမ္က ကေလးနဲ႕ ေပးေဆာ့ ဖို႕ ပဲ ပူဆာ ေနေတာ့ ကြ်န္မ မတတ္နိုင္ဘူး ျဖစ္ေနလို႕ပါရွင္ ကြ်န္မ အလုပ္လည္း ေနာက္က်ေနျပီ ကူညီလို႕ ရရင္ ကူညီေပးပါဦးေနာ္"

Love is ( KT Yaoi)Where stories live. Discover now