Kim တစ္ေယာက္ ဒီေန႕ ေနရာတစ္ခုကို သြားဖို႕ ျပင္ဆင္ေနေလသည္။ထိုစဥ္
" ေဖေဖ သားလိုက္ခဲ႕လို႕မရဘူးလား "
" သားရယ္ ေဖေဖက အလုပ္ကိစၥ တစ္ခုရွိလို႔ သြားရမွာ သားရဲ႕ သားလိုက္ရင္ ေမေမနဲ႕ Oေလးကို ဘယ္သူ ဂရုစိုက္မွာလည္း ဟုတ္ဖူးလား "
" အာ ဟုတ္သားပဲ ဒါဆို ေဖေဖ စိတ္ခ်လက္ခ်သာ သြား ေမေမနဲ႕ ညီေလးကို သားႀကည့္ထားမယ္ "
" ေဖေဖ လည္းျမန္ျမန္ ျပန္လာမွာမို႕ စိတ္မပူပါနဲ႕ ဟုတ္ျပီလား "
"nae "
" လာ ေဖေဖ တို႕ ေမေမ ဆီ သြားရေအာင္ "
Kim နဲ႔ Kris လည္း Soo ဆီလာခဲ႕လိုက္သည္။" Soo အကို နယ္ဘက္ ခဏသြားလိုက္ဦးမယ္ေနာ္ "
" အင္းအင္း ဂရုစိုက္သြားေနာ္ ဟိုေရာက္ရင္ ဖုန္းဆက္လိုက္ေနာ္ "
" okok "
Kris နဲ႕ Soo လည္း Kim ကို တံခါးဝကို လိုက္ပို႕ကာ ဂရုစိုက္သြားဖို႕ နဲ႕ ဖုန္းဆက္ဖို႕ကို တတြတ္တြတ္သာ မွာေနေတာ့သည္။Kris ကေတာ့ သူ႕ေဖေဖဘယ္ကို သြားသည္ကိုသာ သိခ်င္ေနေလသည္။" ေမေမ ေဖေဖက ဘယ္နယ္ကို သြားတာလဲဟင္ "
" ေမေမလည္း မသိပါဘူးသားရယ္ သူခရီးတစ္ခုေလာက္သြားခ်င္တယ္လို႕သာ ေျပာျပထားတာ ဘယ္ဆိုတာ ထည့္မေျပာထားဘူး သားရဲ႕ စိတ္မပူပါနဲ႕ သားေဖေဖ ည ျပန္ေရာက္မွာပါ နီးတယ္လို႕ေတာ့ ေျပာတာပဲ "
" nae "
သူတို႕ အိမ္ထဲ ျပန္ဝင္ဖို႕ လုပ္ေနစဥ္" Kris ေနဦး ေနဦး ငါ လာမလို႕ "
ေအာ္ေျပာလိုက္ေသာ စကားသံကို ႀကားေတာ့ kris တစ္ေယာက္ မသိမသာေလးျပံဳးလိုက္မိသည္။ဘယ္သူ ျဖစ္မလဲ ဟို အသားျဖဴ ပဲေနမွာေပါ့။ကြ်န္ေတာ္ နဲ႕သူ ေတာ္ေတာ္ေလး ခင္မင္ေနမိသည္ဗ်ာ။ကြ်န္ေတာ္ အမွန္တိုင္းဝန္ခံရရင္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ Suho ကို ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ ညီအကို တစ္ေယာက္လို ခင္ေနမိျပီ ကြ်န္ေတာ္ထင္သည္ သူလည္း တူတူ ပဲေနမွာပါ။" ေဟာဟဲ------- ေမာလိုက္တာကြာ "
" မင္း ဘာလို႕ ေျပးလာတာလဲ "
" မင္းတို႕ သားအမိကို ျမင္လို႕ ေလ တံခါးပိတ္ေတာ့မွာ ဆိုေတာ့ ငါမွီ ေအာင္လို႕ "
YOU ARE READING
Love is ( KT Yaoi)
FantasyThis is my first fic Hey guys if u enjoy my fic Please don't forget to click the stars okkie