Mira Junke
Ik had zo hard geschreeuwd dat het echode. Die Jade is verdomme weg!!! Dat kan niet. Ik leef hier al 7 jaar met Zera, één van ons had het wel eens moeten zien.
"Zera, had jij het gezien dat het weg was??" vroeg ik aan Zera die zich achter struiken had verstopt.
Yuri, warrod en Caine draaiden zich om en zochten Zera maar ze zagen haar niet, ze is verstopt. Een beetje te goed verstopt: ze had een pet met de kleuren van de struik aan en haar jurk had ze gescheurd zodat het niet te zichtbaar was.
Maar toch zag ik dat ze haar hoofd schudde.
"Meisje?" vroeg Yuri.
"Noem me maar Mira" zei ik vlug "en achter de struiken zit Zera. Ze is heel verlegen en durft zich niet te tonen, excuseer haar."
"Ja, ok. Dus jij zegt dat het de Dirzanen zijn die het hebben beroofd 7 jaar geleden." vroeg hij.
"Ik denk het. Het kan ook dat Meester Genius het ergens vlug heeft begraven terwijl zijn mannen vochten."
"Caine, Warrod!! Wij gaan dit eiland onderzoeken!!!"
"Ja, ja, ja!!! We moeten het geld verdienen!! Het moet!!" Riep caine naar Yuri.
"STOP!!! Die Jade behoort tot dit eiland. Denken jullie dat ik jullie zo maar ga laten doen?? Ik help. Als Zera en ik de Jade vinden, dan gaan jullie weg van dit eiland. Maar als jullie het vinden, dan mogen jullie het houden en naar het naar jullie gilde brengen. Goed?"
Yuri, Caine en Warrod knikten te samen en begonnen onmiddelijk met hun handen te graven.
"Mira!!" Hoorde ik Zera luid fluisteren "ze zijn met 3 wij met 2 hoe wil je dat we die vinden?"
"wij kennen alle plekjes op dit eiland, zij niet. Wij hebben dus het grootste voordeel."
"Als jiij het zegt. Maar wij moeten het echt vinden!! Het is de symbool van mijn vader." Ze liep al naar het mini kerkhof waar we iedereen hebben begraven om iedereen weer ui te graven om ze allemaal eens te onderzoeken. Het zal Dagen duren voordat we iedereen hebben kunnen uitgraven en weer begraven maar we moeten het terugvinden. Ik moet het terugvinden. Voor Zera.
Sorry voor het saaie hoofdstuk.
Dit is Yuri:
Dit is caine:
Dit is warrod:
JE LEEST
zero
Short StoryMira Junke en Zera Gliber zijn al lang de allerbeste vriendinnen.Hun familie zijn ze allebei kwjit door een kleine oorlog tussen hun eiland: "Tenrou" en het eiland van de Dirzanen "Dirzan" Daardoor zijn er heel veel dingen gebeurd. Maar Zera verstop...