14 januari, 1842; Begin van een avontuur

18 4 2
                                    

Dit is Mira (met andere kleren)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is Mira (met andere kleren)

Dit is Zera (met andere kleren)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is Zera (met andere kleren)

Mira Junke

"Zera, moet je de bibliotheek niet opruimen?" herrinnerde ik haar.

"Oeps, dat was ik vergeten." Haar vingers vonden een weg naar haar mond om er op te bijten.

Zera en ik zijn de 2 overlevende van de oorlog. Nu is er al 7 jaar voorbij en zijn we de allerbeste vriendinnen. Zera is de enige aan wie ik mijn hart heb geopend.

~~~~

"Heb je die boeken al gelezen Mira?" Vroeg ze me.

"Ja, jij ook?" Wat een domme vraag. Ze heeft al die boeken gelezen dus waarom die niet??

"Ja,ik heb ze al allemaal gelezen.Zetten we ze daar?"

"Ja, ok"

"En die boeken waar zetten we die dan?? we hebben geen plaats meer op de andere etalages."

"Euh??Nu al??Laat ze dan op de tafel liggen."


"Yuri, ga jij anders in dit gebouw zoeken. Caine en ik gaan in het dorp verderop zoeken."

"Okay, doe maar op je gemak zo kan ik dat ook doen."


"Mira, van wie zijn die stemmen?" Zera keek bang naar de ingang en verstopte zich achter een boekenrek.

"I-ik weet het niet, Zera" Zera is bang van mensen sinds ze die slag op haar kop heeft gehad.

Een knappe jongen met blond haar en blauwe ogen kwam tevoorschijn.


"Wie is dat??"


Haha, wat zou er met Zera gebeurd zijn??

dat heb ik lekker niet gezegd.

Ik ga het express aan het einde schrijven maar ik zal ondertussen tips geven. Als jullie denken dat jullie het weten stuur me dan een persoonlijk bericht.

An/ een vriendin van mij schrijft ook boeken. En ik vind dat ze PRACHTIG kan schrijven, ik zou het leuk vinden als jullie eens een kijkje gaan nemen op haar profiel:  Maanoog

XXX ASMoonlight

zeroWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu