Ik stap uit mijn auto en streel eventjes over mijn bolle buikje heen. Ik ben bijna 6 maanden zwanger van Rein van Mainstreet. Ik was voor hem maar een simpele one night stand maar voor mij betekende het wel veel meer. Ik loop naar het kinderdagverblijf waar ik werk. Ik ruim alles netjes op en schud de kussentjes nog eens op en leg ze goed neer aan ons knus leeshoekje. Ik zie de eerste ouders al aankomen met hun kindjes. Ik leg het boekentasje van het kindje weg. Ik zie dat het al meteen gaat spelen. Ik glimlach lief. Ik voel een klein meisje aan mijn been trekken. Het is Chrisje. Ik til haar op en druk een kusje op haar wangetje. Ze is mijn lievelingetje, ze is echt mega schatig en zo lief! Ik kijk omhoog en zie opeens Rein voor mijn neus staan. Ik bijt zachtjes op mijn lip. Hij steekt zijn hand uit en stelt zich voor. Ik schud zijn hand. 'Ik ben Aubree, de onthaalmoeder van je zusje' zeg ik lief. Rein kijkt me lief aan. Ik glimlach zwak. 'Heey kleintje' zegt Rein lief tegen mijn buik. Ik slik en sla mijn ogen neer. 'Hoe ver ben je al?' vraagt Rein geïnteresseerd. 'Bijna 6 maanden' antwoord ik simpel. 'Heb je nog contact met de vader?' vraagt hij nieuwsgierig. Ik schud mijn hoofd 'Nee, haar vader is een dikke egoïst, hij dacht alleen maar aan zijn eigen pleziertje. Ik dacht dat hij het meende met me!' zeg ik zuchtend. Rein neemt me in zijn armen. Ik ga uit zijn greep 'Niet doen' zeg ik zachtjes. Ik voel tranen opkomen en kijk snel de andere kant op. 'Je kan je zusje komen ophalen rond 18.00 uur' zeg ik. Rein trekt mijn hoofd naar zich toe. Ik slik mijn tranen moeizaam in. 'Mag ik jou numeer?' vraagt Rein lief. Ik bijt zachtjes op mijn lip en schrijf mijn gsmnummer op zijn hand. 'Zo' zeg ik. Rein geeft me een kusje op mijn wang en geeft zijn zusje ook nog een kusje. Hij zwaait nog even naar ons. Ik zet Chrisje bij de andere kindjes 'Egoïst' mompel ik Rein nog even na. Blah! wat een sukkel!
JE LEEST
Herken je me nog?! ~Mainstreet~
FanfictionAubree is een 19-jarig meisje. Ze is bijna 6 maanden zwanger van haar dochtertje. De vader is Rein van Mainstreet. Ze was een one night stand voor Rein. Aubree dacht dat het echte liefde was! Aubree werkt in een kinderdagverblijf. Wat als ze Rein te...