Ik streel over mijn bolle buik heen. Ik ben vandaag 8 maanden zwanger. Ik had weer afgesproken met Rein vandaag, we zouden vandaag gaan bowlen. Dat lukte nog net. Ik trek mijn lichte blauwe skinny jeans aan en daarover een bruine wollen trui. Ik doe er een zwarte colsjaal over. Ik maak romantische krullen in mijn haar. Ik trek supra's aan en spuit nog wat parfum en deodorant op. Door mijn zwangerschap zweette ik best wel snel. We hadden afgesproken om half twee aan de bowling. Ik kijk op mijn horloge. twintig na één. Ik loop de deur uit en waggel naar de bowling. Ik loop de bowlingzaal binnen en zoek Rein. Ik zie hem aan een tafeltje zitten. Ik ga bij hem zitten en glimlach 'Hoi' zeg ik lief. 'heey Aubje' zegt hij vriendelijk. Ik bestel een cola. 'Heb je al een baan gereserveerd?' vraag ik aan Rein. Rein knikt 'We hebben baan twee' zegt hij. Hij wijst de baan aan. Ik knik en glimlach. Ik neem een slokje van mijn cola en loop met Rein naar de baan. Ik zet mijn cola op het tafeltje en waggel naar de plek waar de schoenen staan. Ik neem de lelijke schoenen uit het vakje. Ik ga op het krukje zitten en doe moeizaam mijn schoenen aan. Ik adem wat zwaarder door de inspanning. Ik waggel naar de bowlingbaan. Ik zoek een lichte bal omdat ik niets zwaar mag tillen door de zwangerschap. Ik neem de juiste bal en leg hem in het vakje waar de ballen liggen per baan. Ik begin en gooi de bal op de baan. Ik grinnik als er maar één kegeltje omvalt. Ik gooi de tweede keer en dan liggen alle ballen omver. Ik grijns breed. Na een halfuurtje hebben we gedaan. Rein heeft gewonnen. We praten daarna nog wat met elkaar. Rein begint weer over de vader van mijn dochtertje. 'Luister Rein...' begin ik. 'Weet je nog...8 maanden geleden. Je had een concert en je zag me. Ik mocht backstage van je en je zei dat je verliefd op me was. We begonnen te zoenen en van het één kwam het ander. En hier zit ik nu, 8 maanden zwanger van een jongen die alleen seks wou' zeg ik met traanogen. Rein kijkt me geschokt aan. 'W-wat vindt je ervan?' vraag ik bang. Ik leg mijn armen beschermd om mijn buik zodat hij me niet kwan slaan of weet ik wat.
JE LEEST
Herken je me nog?! ~Mainstreet~
FanfictionAubree is een 19-jarig meisje. Ze is bijna 6 maanden zwanger van haar dochtertje. De vader is Rein van Mainstreet. Ze was een one night stand voor Rein. Aubree dacht dat het echte liefde was! Aubree werkt in een kinderdagverblijf. Wat als ze Rein te...