~10~

995 37 2
                                    

Ik maak wat broodjes voor de jongens. Ze waren hier bij ons thuis omdat ze hier een twitcam gingen doen. Ik grinnik als Rein en daan gek aan het doen zijn. Ik zet de schaal met broodjes op het tafeltje neer. Rein trekt me op zijn schoot en begin me even teder te zoenen recht voor de camera. Ik schrik en voel mijn wangen rood worden. Ik zoen mee. We stoppen na een tijdje. Ik lees alle reacties te toestromen. Het zijn gelukkig allemaal lieve reacties. Ik sta op en maak het huis schoon. 'Mama wat is papa en de rest aan het doen?' vraagt Hope schattig. 'Ze zijn aan het praten met hun fans lieverd' zeg ik lief. Hope loopt verlegen naar de laptop en zwaait lief. Daan trekt Hope op zijn schoot. 'Zeg maar iets Hope' zegt hij lief. 'Hallo!' zegt ze schattig. Daan knuffelt Hope. Daan was de meest romantische jongen van Mainstreet. Hij kon ook heel goed met Hope overweg. Ik ga in de keuken zitten en kijk naar Rein. Ik miste alles zo tussen ons. Het was een maand geleden dat we nog eens gezoend hebben of nog een seks gehad hebben. Daarnet zoende hij me wel maar dat voelde fake aan. Ik glimlach zwak als de twitcam afgelopen is. De jongens komen allemaal naar me toe. Ik maak plaats aan tafel voor hun. Rein legt zijn hand op mijn kont. Ik bijt op mijn lip 'Het is een maand geleden dat je dat deed, doe het dan nu ook niet' zeg ik gebroken. Rein rolt met zijn ogen. Ik maak het avondeten klaar. Ik geef Beauty wat brokjes. Daan loopt naar me toe 'Moet ik met iets helpen Aub?' vraagt hij zorgzaam. Ik schud mijn hoofd 'Nee hoor, het lukt me prima' zeg ik lief. Daan knikt en kijkt me lief aan. Ik glimlach naar hem. Hij is tenminste wel behulpzaam en wil me wel helpen...

Herken je me nog?! ~Mainstreet~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu